V ringu | Recenze

V ringu | Katy Evans

Originální název: Real
Autorka: Katy Evans
Série: V Ringu
Hodnocení na Databázi knih: 83%
Hodnocení na Goodreads: 4.26

Hlavní hrdinka Brooke Dumasová nedávno promovala na univerzitě, a nyní si hledá práci jako fyzioterapeutka. Jejím největším snem byl život atletky, která vyhrává olympiády a získává zlaté medaile. Jenže při kvalifikaci ji zradí koleno, a ona nemohla pokračovat. Toto velké zklamání nějaký divák natočil, a to video si nyní každý může shlédnout na Youtube. Brooke začíná od znova a jednoho dne ji její kamarádka Melanie zavede na zápas, kde má bojovat slavný zápasník Remington "Uragán" Tate. Hned na první pohled Remyho Brooke uchvátí, a když se k ní probije zástupem fanoušků, políbí ji a chce znát její jméno, je hned jasné, že ji chce. Pro Brooke je velkým překvapením, když ji pozve k sobě do hotelového pokoje, a místo sebe ji nabízí práci, coby jeho osobní fyzioterapeutky. Brooke se snaží svou práci vykonávat co nejlíp, jenže je pro ni velkým problémem, když na pouhý dotyk její tělo zachvacuje žár. K tomu Remy stále odolává jejím výmluvám a ona si přeje zjistit, co před ní skrývá.

Hlavní hrdinka Brooke je neskutečný snílek, sní o všem a neočekává, že by se mohlo něco stát, že se sny mohou zbořit jako domečky z karet. Brooke je povahově velká naivka, hlavně v té části, kdy doufá, že se s ní Remy vyspí. K tomu, když se Brooke seznámí s Remym stává se z ní žárlivá a sobecká ženská, která tak moc touží po Remym, až se před ním ponižuje. Moc mě to mrzí, ale Brooke jsem neměla moc ráda. Pořád říká, jak její tělo na pouhý jeho dotyk, nebo pohled reaguje, a jak je jeho tělem posedlá, ach jo. Za to Remyho jsem si oblíbila víc. I když tam Remy toho moc nenamluví, a povahově je trošku šílený, žárlivý a majetnický, je taky hodný, a není se čemu divit, že na něho Brooke tak reaguje, jelikož je taky krásný, a každá ženská se do něho prstě musí zamilovat.

Na knížku jsem byla docela zvědavá. Na první pohled mě oslnila krásnou obálkou, a poté anotaci. Příběh je čtiví, a připomíná mi knížku Krásná katastrofa, kterou jsem si oblíbila. Jen mě mrzí ta Brooke, která mě trošku štvala. I přes to, že Brooke byla hrozná, a párkrát jsem zaznamenala, jak se mi protáčí oči, jsem si příběh Remyho a Brooke oblíbila, a fandila jsem jim, aby jim to vyšlo a byly spolu. Hodně se těším na pokračování, které má brzo vyjít.