Nezvladatelná láska | Recenze

Série: FBI / US Attorney
Díl: 4.
Počet stran: 280
Nakladatelství: Oldag
Hodnocení na Databázi knih: 83%
Hodnocení na Goodreads: 4,12

Hlavní hrdinka Brooke Parkerová již dva roky pracuje ve firmě svého kamaráda, která se zaměřuje na restaurace, jako hlavní právnička. Mladá Brooke žije jen pro svoji práci, a během oněch dvou let, již schytala pár rozchodů, a nyní ji to čeká zase, a za vše může ta její posedlost prací a kariérou. Až jednoho dne, do její kanceláře vtrhne Cade Morgan a jeho kamarádi z FBI. Cade Morgan, bývalá fotbalová hvězda, je nyní jeden z nejlepších a nejúspěšnějších prokurátorů. I Cade je velmi zapálený do své práce, takže není záhadou, proč ho jeho přítelkyně opouští, jenže on si s tím nedělá velkou hlavu, a radši se zahrabe do práce. Právě pracuje na velkém případu, jednající se zkorumpovaného senátora, ale nemá dostatek důkazů k jeho odsouzení, takže jeho poslední nadějí je jízlivá právnička Brooke, která je pro něj záhadou. Oba dva k sobě na poprvé cítí nesympatie, ale nedokáží zapřít tu vzájemnou sexuální přitažlivost, která mezi nimi panuje. Takže se do vztahu vrhnou po hlavě, ale s jediným pravidlem, nezamilovat se, což je následně pro oba až nepředstavitelně těžké.

Brooke Parkerová je beznadějná workoholička, k tomu drzá a jízlivá, ale pod vnější slupkou se uvnitř skrývá velmi laskavá žena, kterou moc lidí nezná, hlavně proto, že se jim Brooke taková ukazovat nechce. Právě kvůli práci to jde s jejím milostným životem z kopce. Až se najednou seznámí s pohledným prokurátorem Cadem Morganem, kterého zprvu nenávidí, ale říká se, co se škádlívá, to se rádo mívá, a právě toto je jejich případ. Cade Morgan, na pohled velmi uzavřený muž, utápějící se v práci, je ve skutečnosti velmi milý, příjemný, sympatický a pohledný muž, jehož kouzlu nedokázala odolat ani tvrdá Brooke. Cade neměl moc šťastné dětství, vyrůstal bez otce, tedy bez mužského vzoru, a z toho důvodu svou pozornost raději upírá na práci. A stejně jako u Brooke, i s jeho milostným životem to jde z kopce, ale pak potká Brooke, kterou chce, a to za každou cenu.

Na knihu Nezvladatelná láska mě zlákala pěkná anotace, taková miloučká oddechovka s nádechem romantiky, takže když se naskytla příležitost si knihu přečíst, neváhala jsem. Od příběhu jsem neměla velká očekávání, ale i tak mě tato romance maličko zklamala, a to v podobnosti s knihami od autorky Nory Robertsové. I přes to, jsem do knihy začetla a oblíbila si oba hlavní hrdiny. I když se může zdát, že je příběh předvídatelný, je zároveň milý, čtivý a více méně i vtipný, takže já si čtení opravdu užila.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji internetovému knihkupectví KNIHCENTERUM.cz