Čarodějčina dcera | Recenze

Novilla Awienová ví, že je adoptovaná. I tak ale má celkem dobrý život, má nevlastni sestru, náhradní matku a dobré kamarády, o kterých si myslí, že by ji následovali kamkoli. Z Novilliny minulosti se toho moc neví, až na Novillino jméno a věk. Jenže jednoho dne Novilla odhalí pravdu o svém osudu čarodějky. Ale je těžké žít ve stínu své matky, která byla velmi mocná čarodějka.

Hlavní hrdinka příběhu Novilla Awienová. Novilla je velmi sebevědomá, a velmi tvrdohlavá dívka. Měla jsem s ní trošku problémy, jelikož mi v některých okamžicích přišla svým chováním příšerná. Vážně jsem měla pocit, že jí praštím. Ostatní postavy, jako například Eva, nejlepší kamarádka Novilly, mi přišla lepší než hlavni hrdinka sama.

Ke knížce jsem se dostala náhodou na blogu autorky. Zalíbil se mi její námět čarodějky, odjakživa mám ráda čarodějky, a tak jsem si řekla, že si to přečtu. Při čtení jsem se rozhodně nenudila, spíš naopak bavila jsem se, i když jsem měla trosku problém s Novillou, stránky plynuly rychle a já najednou byla u konce. Konec, no tak u toho jsem byla velmi překvapená, jelikož mi přisel velmi otevřený. Na to, že to byla autorčina prvotina, a ano měla pár chyb, ale nejsme dokonalý, se jí určitě povedla. Za sebe Vám tuto knížku určitě doporučuji.

Za poskytnutí recenzního ebook děkuji samotné autorce

Knihu si můžete pořídit například zde

Anotace: Nikdo nezná svou minulost. Někteří ji nechtějí znát. Jiní se za ní honí celý život. A ti ostatní se ji dozví během okamžiku, který jim úplně změní život. Novilla Awienová ví, že je adoptovaná. To je ale jedna z mála věcí, které o sobě zná; také má ráda fyziku, chemii a všechny vědy spojené s nimi. O své minulosti ovšem neví nic a její náhradní matka Vanessa zná maximálně její pravé jméno a věk. Den, kdy Novilla odhalí pravdu, se stane osudným. Není jednoduché být dcerou mocné čarodějky.
 Autorka: Adéla Rosípalová
Série: Čarodějčina dcera
Díl: 1