Hra lží | Recenze

Série: Hra lží
Počet stran: 224
Vazba: Ebook (Vázaná)
Nakladatelství: BB/art
Hodnocení na Goodreads: 82%
Hodnocení na Databázi knih: 4,01

Hlavní hrdinka Emma pochází z dětského domova. Kromě toho se stále stěhuje od rodiny k rodině, ale i přes to má stálou kamarádku, které se může se vším svěřit. Emma již nedoufá, že se jednou dostane k rodině, která by se jí dřív nebo později nechtěla zbavit. Dokonce ani její biologická matka ji nechtěla, tak jak by ji mohli chtít jiní? Pak ale díky svému nevlastnímu bratrovi, který ji neustále obtěžuje, zjistí, že na internetu je video, na kterém je Emma a někdo se ji pokouší zabít. Najednou se Emma dozvídá, že ta dívka na videu je její sestra, identické dvojče, Sutton, která byla zavražděna, a nyní je Emminým úkolem hrát Sutton, a pokud to neudělá, stane se jí to samé jako její sestře.

Měla jsem život, pro který by člověk byl schopen i zabít... pak to někdo udělal.

Hlavní hrdinka Emma je milá, sympatická a přátelská dívka, která neměla jednoduché dětství. Stěhovala se od jedné rodiny ke druhé a nikdy vlastně nepoznala, co je to vlastně domov. Pak se ale musí stát svou sestrou, kterou někdo zavraždil. Musí ji předstírat a nikdo nesmí poznat, že to není Sutton, jinak to pro ni neskončí dobře. Zároveň ale musí vypátrat, kdo vlastně zabil její sestru. Emmu jsem si hned ze začátku oblíbila, ale za to její sestru jsem zrovna v lásce neměla. Sutton zavraždili, ale ani ona sama neví, kdo a proč to vlastně udělal. Ví jen to, že se jednoho dne probudila u Emmy doma a že ji Emma nevidí a neslyší, i přes to se nad ní "vznáší", a je tak trochu Emminým stínem. Sutton, i když je mrtvá, je přes to stále stejná mrcha, jako byla, když žila. Pochází z bohaté rodiny, která si ji velmi rozmazlila v tom, že si může koupit a dovolit kdykoliv a cokoliv. Jenže jedna z jejich "Her lží" ji nyní stála život. Sutton bych popsala jako velmi nesympatickou, tedy alespoň já si to o ni myslím, dívku, která je neskutečně rozmazlená a popravdě, je to velká mrcha, s prominutím.

Na knihu Hra lží jsem se neskutečně moc těšila. Po prvé jsem se o ní dozvěděla až teprve co jsem objevila seriál, který je na motivy právě této knižní série, a opravdu jsem si ho oblíbila. Dokonce jsem si v něm oblíbila obě dívky - Emmu i Sutton - ale v knize tomu tak bohužel nebylo. Ze začátku jsem byla velmi překvapená, jelikož kniha a seriál nejsou to samé, každé za sebe se odvíjí na své vlastní linii. V seriálu Sutton žije, ale v knize ne. U knihy jsem měla velké problémy s tím, se začíst, jelikož se prolínaly pohledy Emmy a Sutton a já se v tom zamotávala. Po pár stránkách, co jsem si na to zvykla, jsem doufala v nějakou akci nebo alespoň nějakou napínavou část, ale stále se nic nedělo, až jsem se bála, že tomu tak bude až do konce knihy. Až se to stalo, objevila se ta napínavá část, a já byla velmi nadšená, že už je to tu, ale chvíli po té přišel konec, a já chtěla křičet, že to teď prostě nemohlo skončit, a že chci pokračování. Nakonec bych knihu ohodnotila jako z počátku celkem nezáživnou a s velmi nesympatickou Sutton, ale druhá polovina knihy mi to hned vynahradila, byla totiž mnohem čtivější a svižnější a já se rozhodla dát dalším dílům z této série šanci.

Za poskytnutí recenzního ebooku děkuji internetovému knihkupectví Knihy.iDNES.cz