Druhá láska | Recenze



Druhá láska | Nora Roberts


Originální název: Taming Natasha 
Autorka: Nora Roberts 
Série: Rodina Stanislavski 
Díl: 1. 
Počet stran: 288 
Vazba: Vázaná 
Nakladatelství: Harlequin 
Rok vydání: 2013 
Hodnocení na Databázi knih: 85% 
Hodnocení na Goodreads: 3.95



Je to již několik let, co rodina Stanislavských emigrovala do USA z Ukrajiny. Nejstarší dcera Nataša, se přestěhovala až do Západní Virginie, malého městečka, kde si otevřela obchod, hračkářství. A doufá, že už nikdy nebude muset myslet na minulost. Do stejného města se přestěhuje i slavný hudební skladatel, Spence Kimballa. Náhoda, nebo osud, jejich cesty se střetnou. Ani jedno není pravda. Díky jeho malé roztomilé holčičce Freddie se seznámí v jejím obchodě, Království hraček. Jenže to není vše, Nataša se přihlásila na hodiny hudební teorie, a ukáže se, že právě on je vyučuje. Spence se nevzdává a Natašu dobývá, jenže pro ni to není dobré. Otázkou je, jestli se Nataša poddá přitažlivosti, která vládne mezi ní a Spencem, nebo ne.

Hlavní hrdinka Nataša, je původem z Ukrajiny, jako malá chtěla být tanečnicí, ale pak se něco stalo. Nataša se přestěhovala daleko od rodiny, daleko od minulosti. Natašu jsem si oblíbila, je to milá, sympatická, i když odtažitá žena, nechce si nikoho už nikdy pustit k sobě, a hlavně do svého srdce. Jenže se objeví Spence Kimball, hudební skladatel. Spence neměl šťastné manželství, myslel si, že dítě by ho mohlo spravit, jenže to se nestalo. Od té chvíle, co jeho žena umřela, se v jeho životě hodně změnilo. Odjel z New Yorku, kvůli jeho malé dcerce, doufal, že zde v Západní Virginii, najdou domov.

Já autorku Noru Roberts nečtu, spíš nečetla, do té doby, kdy na mě v knihovně vykoukla tato kniha s opravdu hezkou obálkou. Podle anotace to vůbec nevypadalo špatně, takže jsem se rozhodla do toho jít. Tato kniha se snad četla úplně sama, jinak to nedokážu popsat. Byl to krásný, čtivý příběh, který měl velká písmena, takže jsem knihu měla přečtenou za dva dny. Ale kniha má jednu chybu. A to nepřehlednost. Nepřehlednost v popisu, z jakého pohledu zrovna autorka píše. Jako například chvíli píše z pohledu Nataši, a teď na vás vyskočí pohled Spenceho. Kdyby na to autorka dříve upozornila, byl by příběh dokonalý. I tak jsem si knihu zamilovala, a rozhodně si další díly série Stanislavských nenechám ujít.

Hodnocení:



nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat