Druhá láska | Recenze

Je to již několik let, co rodina Stanislavských emigrovala do USA z Ukrajiny. Nejstarší dcera Nataša, se přestěhovala až do Západní Virginie, malého městečka, kde si otevřela obchod, hračkářství. A doufá, že už nikdy nebude muset myslet na minulost. Do stejného města se přestěhuje i slavný hudební skladatel, Spence Kimballa. Náhoda, nebo osud, jejich cesty se střetnou. Ani jedno není pravda. Díky jeho malé roztomilé holčičce Freddie se seznámí v jejím obchodě, Království hraček. Jenže to není vše, Nataša se přihlásila na hodiny hudební teorie, a ukáže se, že právě on je vyučuje. Spence se nevzdává a Natašu dobývá, jenže pro ni to není dobré. Otázkou je, jestli se Nataša poddá přitažlivosti, která vládne mezi ní a Spencem, nebo ne.

Hlavní hrdinka Nataša, je původem z Ukrajiny, jako malá chtěla být tanečnicí, ale pak se něco stalo. Nataša se přestěhovala daleko od rodiny, daleko od minulosti. Natašu jsem si oblíbila, je to milá, sympatická, i když odtažitá žena, nechce si nikoho už nikdy pustit k sobě, a hlavně do svého srdce. Jenže se objeví Spence Kimball, hudební skladatel. Spence neměl šťastné manželství, myslel si, že dítě by ho mohlo spravit, jenže to se nestalo. Od té chvíle, co jeho žena umřela, se v jeho životě hodně změnilo. Odjel z New Yorku, kvůli jeho malé dcerce, doufal, že zde v Západní Virginii, najdou domov.

Já autorku Noru Roberts nečtu, spíš nečetla, do té doby, kdy na mě v knihovně vykoukla tato kniha s opravdu hezkou obálkou. Podle anotace to vůbec nevypadalo špatně, takže jsem se rozhodla do toho jít. Tato kniha se snad četla úplně sama, jinak to nedokážu popsat. Byl to krásný, čtivý příběh, který měl velká písmena, takže jsem knihu měla přečtenou za dva dny. Ale kniha má jednu chybu. A to nepřehlednost. Nepřehlednost v popisu, z jakého pohledu zrovna autorka píše. Jako například chvíli píše z pohledu Nataši, a teď na vás vyskočí pohled Spenceho. Kdyby na to autorka dříve upozornila, byl by příběh dokonalý. I tak jsem si knihu zamilovala, a rozhodně si další díly série Stanislavských nenechám ujít.

Anotace: Nataša je rozhodnutá nepustit si do svého srdce už žádného muže! Setkání se Spencem je však pro ni osudové… Když se bývalá tanečnice Nataša, která do USA emigrovala z Ukrajiny, zcela náhodně seznámí v malém městečku v Západní Virginii s hudebním skladatelem Spencem Kimballem, má za sebou bolestnou životní zkušenost. Myslí si, že je ještě příliš brzy na to, aby navázala nový vážný vztah. Navíc je přesvědčená, že Spenceho za jeho nestoudné návrhy musí vždy nenávidět. Jeho dcerka Freddie jí však přiroste k srdci a Natašin pohled na Spenceho se pomalu mění.
 Originální název: Taming Natasha
Autorka: Nora Roberts
Série: Rodina Stanislavski