Láska po mexicku | Recenze

Originální název: Milovanie po mexicky
Autorka: Ivana Ondriová
Série:
Počet stran: 296
Hodnocení na Databázi knih: 77%
Hodnocení na Goodreads: 3.60

Karolína opustila svůj rodný domov, své rodiče, přítele a svou budoucnost, a odletěla za oceán do země neomezených možností, aby si splnila svůj dávný sen. Jenže nepočítala s tím, že se seznámí s atraktivním Mexičanem, Miguelem, který na ni neustále naléhá a dělá na ni zamilovaná očka. Karolína mu z počátku odolává, jenže pak tomu tajemnému a temperamentnímu muži bezvýhradně propadne. Jenže pak zjistí, že to, co vypadalo z počátku jako láska, ve skutečnosti nemá s citem nic společného. O tom se Karolína přesvědčila, když její milovaný Miguel propadne svým výbuchům žárlivosti, během nichž schytává Karolína nejednu facku. A to byl jen začátek, každým jeho výbuchem se to stupňuje, a Karolíně nezbývá nic jiného než jednat. Nechá Miguela, aby ji takto ubližoval, nebo něco podnikne?

Na první pohled romantická pohádka, ve skutečnosti boj o život...

Hlavní hrdinka Karolína se vzdala všeho, nechala za sebou svou minulost, ale i budoucnost v podobě doktorky, a nasedla do letadla směr Amerika, kde doufala, že si splní svůj sen o finanční nezávislosti. Přiznám se, již od začátku knihy jsem hlavní hrdinku nemohla vystát, její chování a její povaha nesympatická, naivní a hloupé dívky mi prostě neskutečně vadila. Hrozně dlouho mi trvalo než jsem si na to zvykla, na ty její blbé návrhy, ale od poloviny knihy se to mnohem zlepšilo. I Miguela, krásného, tajemného Mexičana jsem neměla ráda, jelikož jsem mu tu jeho masku, že Karolínu miluje, nevěřila. A měla jsem pravdu, protože se pak z milovaného Miguela vyklubal žárlivý, majetnický bastard, který neví, co je to láska. Takže nejen s Karolínou, ale i s Miguelem jsme si moc do noty nesedli, ale nakonec se v knize objevil jen párkrát, takže jsem byla ráda. Dále jsem měla ještě neskutečnou pifku na Karolínina bývalého přítele, Erika, jehož mi stejně jako u hlavní hrdinky přišel neskutečně hloupý a naivní, a když i když nebyl tak posedlý jako Miguel, i on měl své momenty, ve kterých se projevoval jako bastard.

Na knihu od slovenské autorky Ivany Ondriové mne zlákala hezká obálka, a celkem dobrá anotace. Jenže předtím, než jsem se pustila do knihy, měla jsem nějakou představu o tom, jak bude příběh vypadat, ale následně jsem byla překvapená, jelikož se mi dostalo naprosto něčeho jiného. Očekávala jsem romanťárnu, ale dočkala jsem se příběhu, kde hlavní hrdinka musela bojovat o svůj život. Hned od první kapitoly jsem si s Karolínou a Miguelem nesedla od noty, protože ze začátku Karolína vyprávěla jak se s Miguelem seznámila, a tak, ale její naivnost mě velmi štvala. A u Miguela mi hrozně vadilo jeho chování, jeho žárlivost a posedlost Karolínou. Bála jsem se, že knihu budu muset brzo odložit a dočíst ji později, jelikož ně vůbec příběh nebavil a hlavní hrdiny jsem neměla ráda, ale od druhé poloviny se to zlepšilo a já knihu v klidu dočetla. I přes to, mě ale mrzí, že začátek knihy byl takový nezáživný, ale nakonec jsem si knihu užila, a jsem zvědavá na další autorčiny knihy.