3. blogové narozeniny | Z batolete předškolákem

Ahojky knihomolové! 🍒

Věřili byste tomu, že jsou to již tři roky?! Neskutečně rychle nám ten čas utíká, vždyť teprve nedávno jsem odmaturovala! Pravda ale je, že to je už dávno zpátky, ale starosti se školou stále mám - vysoká škola vážně není peříčko. 
Jelikož jsem minulý rok úplně vypustila narozeniny blogu, rozhodla jsem se si to letos vynahradit! A opět jsem narozeniny blogu spojila s mými narozeninami, které mám zítra. Jednadvacet, uh, už jsem stará! 😄
A jelikož je to obrovská událost, musíme to náležitě oslavit, takže jsem si pro vás připravila ne jednu, ale rovnou dvě epické soutěže! 
Než se ale pustíte do vyplňování komentáře, ráda bych vám poděkovala za vaši neobyčejnou podporu, kterou mi dáváte, kterou mě motivujete. Nebýt vás, nikdy bych nebyla tam, kde jsem nyní. Děkuji vám strašně moc, ať už mě podporujete zde na blogu, či na instagramu.

Takhle soutěž je pro vás, a já doufám, že se vám její výhra bude líbit! ❤️


O co tedy soutěžíme? 🎉

Jak jsem již naznačila na instragramu, bude se soutěžit o pravdu vymazlený a obrovský balík, který získá pouze jeden z vás! A v něm daný výherce nalezne:

🎉 1 funko pop figurku - Harry Potter s moudrým kloboukem
🎉 1 knihu dle svého výběru z 5 nabízených:
- reading copy Wonder Woman: Válkonoška
- Hlavně to nikomu neříkej (podepsaná autorkou!)
- Scarlet, druhý díl Měsíčních kronik
- Paní půlnoci, první díl série Temné lsti
- Harry Potter a Kámen mudrců v angličtině
🎉 náhrdelník zlatonka (hodiny)
🎉 maličká červená vázička ze sklárny, kde pracuji
🎉 DVD Hledá se Dory
🎉 Strašná spousta knižních ochutnávek a  záložek od té nejlepší @mlovesreading!

A mnoho dalšího, co prostě chcete! 😲


Jaká jsou pravidla soutěže? 

Soutěž probíhá od 1. - 8. 6. 2018
Soutěže se mohou zúčastnit lidé s doručovací adresou v ČR
- pro CZ i SK je soutěž o dvě funko na instagramu -  
Výherce budu losovat pomocí random.org 
Jméno výherce zveřejním do konce týdne

Co udělat pro to, abyste se do soutěže zapojili? 
Do komentáře napsat: 

1. Jméno/přezdívku 
2. Váš email (abych vás mohla kontaktovat v případě výhry) 
3. Jméno, pod kterým sledujete můj blog (GFC)
4. Napište mi, jakou knihu chcete vyhrát. 😉

Nepovinné

Co právě čtete? Potřebuji doporučit další knihy, nemám co číst! 😂 + 1 bod
Sbíráte funko pop figurky? Pokud ne, chtěli byste začít A kterou nejlépe? 1 bod
Poraďte mi, o jaké další funko byste chtěli soutěžit! Čím více, tím lépe! + 2 body 
A to nejlepší nakonec: Sledujete mě ještě někde jinde, tak mi to dejte vědět! + 1 bod za každé sledování!

Facebook | Instagram | Google+ 

Určitě omrkněte i soutěž na instagramu - @nessa_lovesbooks, kde probíhá soutěž o dvě funko pop postavičky - Ginny a Aragorna! 😱


Doufám, že se vám soutěž i výhra líbí, 
a nezbývá mi nic jiného, než vám popřát hodně štěstí! ❤️

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

34 komentářů:

  1. Ahoj!, sleduju tě jako Natálie Maršálková, email:natalie.marsalkova.echelon@gmail.com , na jinak na instagramu jsem jako nanyfromearth, a knížku, I přesto že už dvě kopie mám, taktak Harry Pottera��
    Momentálně toho čtu víc, První díl Havraních kruhů, Jako zabít ptáčka, a Annu Kareninu v angličtině ����
    Postavičku mám jen jednu - Flashe
    A jinak já osobně nikdy nejsem proti soutěžím o knížky, těch, myslím, není nikdy dost ����
    Takže na konec ti moc děkuji za krásnou soutěž a předběžně přeji moc krásné narozeniny

    OdpovědětVymazat
  2. K blogovým narozeninám gratuluju a přeji minimálně jednou tolik blogovacích let. ♥

    1. TheMelorry
    2. TheMellory@seznam.cz
    3. TheMelorry
    4. HP a kámen mudrců v angličtině

    Právě čtu Strom života od české autorky Ivany Špičkové. Kniha je o keltech jejich kultuře, životě... rozhodně velmi zajímavý a obsáhlý román, který stojí za to.
    FunkoPop postavičky nesbírám, ale už dlouho o tom přemýšlím. Líbili by se mi postavičky z HP, nebo z Cizinky, které jsem náhodou objevila a vypadají skvěle.
    Cokoliv z HP, Cizinky, nebo Disney princezny (infantilní, ale roztomilé) :))

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Milenne
    2) milciska@seznam.cz
    3) Alex Newman
    4) HP v angličtině

    Právě čtu An Ember in the Ashes a neskutečně si to užívám. A hned potom začnu číst Temnou krásu - třetí díl série Kroniky pozůstalých a minimálně první dva díly byly neskutečné pecky. Úžasné fantasy.

    Jelikož všechny svoje peníze vyhodím za knížky, funko jsou pro mě naprosto nedosažitelné. A kdykoliv už se odhodlám si na nějakou našetřit, všimnu si někde slev a peníze jsou v čudu. Takže ačkoliv bych chtěla, k jejich sbírání jsem se nedostala. :D A chtěla bych začít HP/GoT, protože obě série miluju a mají boží výběr z postav.

    Eh, upřímně v nich moc velký přehled nemám, ale určitě bych vybrala nějaké známější série jako HG anebo dál pokračovala v HP a LoTR sérii, protože ta má fanoušků habaděj.

    Sleduju tě na instagramu i fb - Knizni_imaginareum a na fb jako Milča Novejch.

    Každopádně gratuluju k úžasnému výročí, možná je to trošku divný, ale přijde mi to jako včera, kdy jsi ještě byla na WoFS. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší, milý blogu! Hodně úspěchů, milá Nesso :)

    1. Jackelin Mandragor
    2. j.mandragor@gmail.com
    3. Jackelin Mandragor
    4. Obejdu se bez knihy, ale ten zbytek by se mi líbil :D

    Naposledy jsem v autobuse rozečetla Johanu, ale potřebuji se teď učit na přijímačky, tak na čtení bohužel není čas...
    To, že bych sbírala Funko figurky se u mě asi říct nedá, když mám zatím jen jednu :D Je to David Bowie, jak The Goblin King z Labyrintu :) Ale teď jsem koukala, že bude vycházet postavička Rona, který drží mandragoru! To je myslím nutnost! :D A kdyby někdy udělali nějakou z motivem Narnie, tak asi taky neodolám...
    Tak již výše zmíněný Ron, třeba. A ta Hermiona s mandragorou taky! :D A jinak bych tedy byla pro figurky z Pána prstenů, Doctora Who, GoT, ... prostě klasika no.
    Sleduji na instagramu a nově i na facebooku :)

    Díky za skvělou soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Prokrastinuji čtením
    2. Lneste.Giovans@gmail.com
    3. tvůj blog sleduju pod přezdívkou Prokrastinuji čtením
    4. WW: Válkonoška

    + Momentálně dočítám Továrnu na sny od Anie Songe. Kniha se mi líbí a slušně mě motivuje. Občas se u ní taky směju jak blázen. Nicméně nedávno jsem dočetla první díl Griši a mám v plánu pokračovat. Není to nějaké velké wow a hodně lidí by ji zařadilo do průměrných knih, ale mě si něčím záhadným naprosto získala. Takže už mám doma i zbylé dva díly a až dodělám věci do školy, hurá na druhý díl. Ani si teď nejsem jistá, zda jsi tuhle sérii četla?

    + Funko pop sbírám :D Moje první byl Newt z FB a momentálně čekám na svou objednávku dvou postaviček, které chci předělat na postavy z Griši - viz. předchozí bod a fakt, že mě tahle série nějak moc nezdravě chytla xD

    ++ Postavičky z GOT, Stranger Things, pak je taky populární Riverdale - i když to já osobně moc nemusím xD, Alenka v Řísi divů, Pán prstenu, HP a FB - nikdy není dost xD pak funko od Disney - taková Merida je moc pěkná rebelka, nebo i Sněhurka a Popelka,...

    ++ Sleduju tě na IG jako @prokrastinuji_ctenim a na FB jako Barbora Szokalová

    Jinak přeju všechno nejlepší blogu i tobě k zítřejším narozeninám ❤

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Mrs. Jungová
    2. rossettinks@gmail.com
    3. Rose (nebo Rosse)
    4. Válkonošku :)

    Nepovinné
    - právě čtu Led nebo oheň, druhý díl Sníh nebo popel :)) zatím jsem na začátku tak k tomu nemám moc co říct xD
    - s bráchou máme takovou mini sbírku xD máme Groota, Negana z TWD a Deadpoola :))
    - já bych si ráda třeba do budoucna pořídila figurky Flashe, pak další ze strážců galaxie a HP :) tak třeba o ne by mohla být příště soutěž xD ^^
    - sledují na insta jako mrs.jungova a na facebooku jako Terezka Rose Chytílková

    Děkuji za tak super soutěž ^^ a přeji aby ti tu s námi vydrželo ještě hodně hodně dlouho!! A proč? Protože ráda čtu tvé články (i když v poslední době kvůli učení nemám čas psát komentáře :/).
    Měj se moc moc krásně! ^___^

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj! :) Takže jmenuju se Bára a email je baja348@seznam.cz. Sleduju tě pod jménem Barbara Břízová. Ráda bych vyhrála Hlavně to nikomu neříkej. Právě čtu Roberta Bryndzu. Ještě funko pop nesbírám, ale začít chci s HP, hrozně se mi líbí mozkomor! 😍 Takže o ty bych si i ráda zasoutěžila, popřípadě ještě GoT. A sleduju tě ještě na instagramu (barbrabri).

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, Jmenuju se Tera, můj mail je tery1999.meggie@gmail.com. Sleduju te pod jménem Tera Čápová.
    ráda bych Wonder women, protože ona je skvělá! Zrovna jsem začala číst Grafický román Game of Thrones. Už jednu figurku mám, Deanerys <3 . Rozhodně byl bylo skvělý si zasoutěžit o dobbyho a groota, protože jsou to jedny z nejhezčích, které jsem viděla. :) jinak tě sleduju na ig (terkacapova) a fb (Tera Čápová).

    Hlavně ti přeju hezký narozeniny, jak dnešní blogové, tak zítřejší. Hodně štěstí, a ať se ti daří jako do teď. :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Alča
    2. alca.vocelkova(@)gmail.com
    3. Alča Vocelková (Alabell)
    4. Asi Varáčkovou, protože všechny ostatní jsem četla. :D

    Nepovinné
    Co právě čtete? - Právě čtu jen hromadu odborných věcí a výpisků, protože se učím na státnice. :D Ale brzo si asi dám Gerdu z Knihozemě. :)
    Sbíráte funko pop figurky? - No už jich pár mám, tak se asi dá říct, že jo. :D Nejradši mám Lunu, mám hned dvě normální a se lví hlavou. :)
    Poraďte mi, o jaké další funko byste chtěli soutěžit! - Hmm.. o nějaké Disneyovské! Belle, Moanu nebo tak.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    Přála bych si vyhrát Harryho v angličtině �� i když jsem ho už četla, tohle vydání je prostě krásný ��

    Blog sleduji jako Štěpánka Holova
    + Instagram jako @stepuska_cte
    Mail sholova@gmail.com

    + Zatím jsem nezačala číst nic noveho, ale zrovna jsem dočetla Ready player one a byla jsem z něj nadšená �� teď se těším až to budu moct porovnat s filmem.

    + Funko pop zatím nesbiram, tohle by byla moje první. Zatím mi to vždycky přišla moc drahá sranda a radši si za stejné peníze pořídím knihu ��

    + Nejradši bych hrála Funko pop Tardis nebo nějakého z DR WHO ��

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    Sledovala jsem te jen na instagramu 🤓 máš krásné fotky a úžasné recenze 🙂. Tak jsem si řekla proč nesledoval ještě i tvůj blog 😁 . Ještě když máš takovou soutěž 😅.

    1- Jana Melounová
    2- melounovapomerancova@gmail.com
    3- Jana Melounová
    4- Wonder Woman 😍


    Právě čtu HVĚZDY NAD HLAVOU ❤️ A pak mě čeká BEZ SRDCE a na doporučení ještě SÁGA 🤓

    Ano sbírám. Nejvíce jich mám z Harryho ❤️ . Nejnovější z Drážďan a to mystery box 😍.

    Já bych byla nejraději o HP 😁 . Třeba o Skoro bezhlaveho Nicka 🤓 nebo prave o ten mystery box 🖤

    Na instagramu- Jsemz5jana
    Na Facebooku- Jana Melounová


    🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Martina, martinakraus, marťa, knihomol a tak :D
    2. krausovam@centrum.cz
    3. Neplecha Ukončena
    4. Wonder Woman
    Právě čtu Probuzení Simona Spiera a Odd a mraziví obři :) A doporučuji jakoukoliv knížku z knihozemě, především pak Nikdyuš, Timeless nebo právě Odda :)
    Pokud se ty moje 3, co doma mám, dají považovat za sbírku, tak ano! :D Určitě jich chci do budoucna mít daleko víc a i vymýšlím, jak je nejlépe skladovat a vystavit :)
    Fuf, je tolik Funko, které bych chtěla :D ale určitě bych ocenila soutěž třeba o jakýkoliv druh Lenky Láskorádové - její postavičky jsou nádherný! A nebráním se ani jejím Rock Candy! :D A pak třeba Skorobezhlavý Nick, Snape jako bubák, Ron v plesovém hábitě nebo Hagrid? :D
    A sleduju tě úplně všude! Tady, instagram, Google+, Facebook :) jestli máš i další sítě, budu tě sledovat i tam! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Vše nejlepší k narozeninám! :) Přeji ti, ať tě blogování stále baví!

    1. Iveta
    2. ivcca.k(zavinac)gmail.com
    3. ivcca.k
    4. Wonder woman :)

    - Momentálně čtu ACOFAS, je to teda jen krátká novelka a jsem zatím jen na začátku :D Ale v poslední době jsem dočetla třeba Vegetariánku nebo Cop, obě byly super a mohu doporučit :)
    - Zatím žádnou nemám, ale moc ráda začnu :D Miluji Harryho Pottera, figurky ze Strager things jsou boží a pak The 100, Walking dead, Star Wars a spoousta spousta dalších :)
    - V podstatě cokoliv z výše jmenovaných :D Plus Game of Thrones!
    - Sleduji tě ještě na instagramu jako obsessedwith_books_ :)

    OdpovědětVymazat
  14. nejdriv ti popreji k narozeninam, 21 je krasne cislo, pockej za deset let, to teprve budes vzpominat na mladi jako ja ;-) a take gratuluji ke krasnym trem letum na blogum a jen tak dal :-)

    1. Lucy Lillianne
    2. luculi@seznam.cz
    3. Lucy Lillianne
    4. zkusila bych toho Harryho, treba bych konecne vyzkousela prvni knihu v anglictine a zvlast na necem, co znam :-)

    Nepovinné
    - prave ctu Posledni dny Rabbit Hayes, coz je pribeh ze zivota, o rakovine.... nedavno jsem docetla Artemis,, ktera me hodne zklamala, cekala jsem pecku jako u Martana...
    - nesbiram, brala bych cokoli ze svych oblibenych svetu, Harryho Pottera, Pana prstenu, Cizinky apod... a sbirat pravdepodobne ani nebudu, moc penez, ja si radeji koupim knihu :-P
    - ja beru jakoukoli, jelikoz zadnou jeste nemam... ale kdyz uz, tak hlavne kladne postavy :-D
    - hm, na facebooku... bloglovin, insta... asi vse.... :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj

    1. Rina
    2. rina.paper@google.com
    3. Rina Paper
    4. Paní půlnoci

    Zrovna čtu druhý díl Jména větru od Patricka Rothfusse. Určitě doporučuji.

    Funko Pop nesbírám, ale už jich pár vyhlídnutých mám. Třeba některé postavy z Pána prstenů, Hry o trůny, Harryho Pottera, Stranger Things, Sherlocka nebo z Disney pohádek... Je jich prostě strašně moc a všechny jsou pěkné.

    Soutěžila bych ráda třeba o Daenerys nebo o Sherlocka.

    Jo a sleduji tě na instagramu jako @origamibookshelf.

    OdpovědětVymazat
  16. Všechno nejlepší k narozeninám!
    1. Maky
    2. makysrb@seznam.cz
    3. Elorasbooks
    4. Moc ráda bych vyhrála Wonder Woman...

    Nepovinné
    1. Právě čtu Renegáty a chystám se na resty, které mi leží v poličce už asi 3 měsíce. Jeden z nás lže, My nejsme my a Prohnilé město. Hihi😂
    2. Nesbírám, ale ráda bych začala. Nejraději bych chtěla něco z HP, GoT nebo the 100.
    3. Nějaké záporáky by to chtělo...např Voldemorta nebo Gluma, jestli vůbec je.
    4. Na instagramu jako @maky.srbova Na Facebooku jako Markéta Srbova Na Twitteru jako @Maky99074094 A na googlu jako Elorasbooks

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Jméno/přezdívka - Tina
    2. Email - pinkavova.martina@seznam.cz 
    3. Martina Pinkavová (Tina)
    4. Harry Potter v aj :)
    5. Právě čtu - Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii od Zibury.
    6. Funko pop - zatím nesbírám, ale plánuji začít a určitě začnu HP
    7. Sleduju tě na insta a fb :)


    A všechno nejlepší! Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na insta pod jménem Phalibaty, na fb jako Martina Pinkavová

      Vymazat
  18. Ahoj :)
    1. Vendy
    2. Vendy.vlk@seznam.cz
    3. Vendy
    4. Scarlet

    Právě teď čtu knihu Poslouchej! od Sarah Dessen.

    Figurky nesbírám, je to peněžně náročné. A kdybych začala, tak by to určitě bylo Katniss.

    Ocenila bych soutěž o nějakou postavičku z Hunger games.

    A určitě tě sleduji na fb: Vendy Vlková.

    Hezký den. ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Přeji všechno nejlepší! :)
    1.Tereza
    2. spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    3. Tee knihomolka
    4. Válkonošku

    Momentálně čtu čtvrtý díl Cizinky, ale jelikož se učím na státnice, tak bohužel není čas, navíc těch stránek je opravdu hodně. :D

    Figurky jsem začala sbírat nedávno, právě díky tvému článku o nakupování na Ebayi, momentálně čekám, až mi přijde šestá v pořadí. :)

    Určitě bych nejvíc chtěla figurku Peety nebo Katniss. :)

    Sleduji tě na instagramu- spisy.jedne.knihomolky i na FB - Tereza Dvořáková. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, gratuluji k blogovym narozeninam a k tvym narozeninam preji vsechno nejlepsi.


    1. Katka Dostálová
    2. kejty.dostalova@seznam.cz
    3. Kate Dostal
    4. Prala bych si Hlavně to nikomu neříkej

    Prave ctu Stoparuv pruvodce galaxii a Wonder woman a Harry Potter Filmova magie, je toho hodne 😃

    Funko pop sbiram chvili, ale uz jsem jich stihla asi 16 😍 a nejnovejsi mam mistery mini Dasovce a Hedviku 😍

    Soutez o Funko treba Lenka Laskoradova s brylemi, Skorobezhlavy Nick nebo Jacob z Fantastickyh zvirat.. vlastne cokoli ze zvirat 😃

    Sleduju Te i na Insta katedostal18 a na Fb Kate Dostalova 😉

    OdpovědětVymazat
  21. 1. Michaela Rodová/tyrkysoveknihy
    2. michaela.rodova@seznam.cz
    3. michaelarodov@gmail / Mikaela
    4. Wonder Woman 🙂

    Zrovna tak akorát věci do školy, ale čeká tu na mě Nikdyuš, Sky in the deep, Behind the darkened shore, Renegáti, Arlo Finch, Fandom... na všechny se děsně těším 🙂

    Funko sbírám... mám jich 25... a další na seznamu

    soutěžit? o nějaké Disney, HP, Stranger Things nebo Game of Thrones 🙂

    Ma instagramu jako tyrkysoveknohy a na FB pod jmenem 🙂😉

    OdpovědětVymazat
  22. 1. Natty
    2. natynka.sam@seznam.cz
    3. Natty Samešová
    4. Harry Potter a Kámen mudrců v angličtině

    - dnes jsem dočetla Muffin a čaj, který byl skvělý a začala jsem číst Hvězdy nám nepřály :)
    - Funko Pop sbírám, moc se mi líbí ;)) Nejvíc mám z HP a z OUAT :) celkem jich mám zatím 11 :D
    - soutěžit bych chtěla o nějaké z HP, The 100, Disney, Doctor Who nebo Arrow :))
    - na Instagramu tě sleduji jako natty_samesova :))

    OdpovědětVymazat
  23. 1. Aires
    2. Sabkapolakova@seznam.cz
    3. Aires world of books
    4. Válkonošku

    Jinak moc gratuluji ke krásným třetím blogovým narozeninám a přeji ti, ať tě nadšení z blogování neopouští a máš štěstí na samé dobré knihy :) Já právě čtu skripta. Bohužel, kvůli státnicím si dávám od čtení nucenou pauzu, ale už tu na mě čeká pár knih na potom :) Funko figurky jsem začala sbírat nedávno, mám Bezzubku, Groota a Occamy z Fantastických zvířat :) A teď bych chtěla začít sbírat funko z Harryho Pottera :)


    OdpovědětVymazat
  24. 1. Kath_the_bookworm
    2. katka.horylova@seznam.cz
    3. Kateřina Horylová
    4. Paní půlnoci :)

    Právě čtu Led nebo oheň, ale nedoporučovala bych ti ji číst, protože je to strašná nuda! :D
    Funko pop figurky sbírám, ale přijdou mi strašně drahé. Takže vždy čekám na nějakou slevu :D
    Chtěla bych nějaké funko z Game of Throns. Určitě Jon Snow, Arya Stark, Sansa Stark nebo Tyrion Lannister.
    Sleduji tě na fb jako Kačíí Horylová, na instagramu jako kath_the_bookworm a na Googlu jako Kateřina Horylová :)

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduji te na kazdym kroku, nejen na blogu a instaci. Kze naval Aragorna. Ctu zrovna Pana prstenu a jeste Kouzelny svet pana prstenu. Ba ne, mam te rada a chci vyhrat panáčka z pana prstenu, protoze je to muj milaaašeeek. Jeste bych chtela Draka Smaka aa Saurona a taky Froda a Sama ale nejvic Aragorna krale a Gandalfa. A taky Boromira, protoze umrel a Sama Krepelku a Odulu a Gluma. Taky Denethora aa Celeborna, Galadriel a Elronda. Arwen nechci, nemam ji rada. Ale nazghul nebo Thorin Paveza by byl taky skvely. A Voldemorta. Sleduju te na ig jako CathyBlackova. Sleduju te tak i na facebooku. A nemam zadnyho jinyho funko pandulacka, takze si hoto zaslouzim nejvic ze vsech.

    OdpovědětVymazat
  26. 1. Marky
    2. marky48dsp@gmail.com
    3. Marky
    4. Scarlet nebo Paní půlnoci, podle toho která je lepší :D

    Právě čtu Z kouře a kamene, což je boží, ale ty. Si. Přečteš. Illuminae.

    Heh k funko jsi mě dokopala, tak proč se ptáš? A ještě jsem tu tuhle otázku vymyslela! :D Každopádně potřebuju nutně Brumbála a Lunu a královnu Elizabeth :D

    Kromě těch výše zmíněných by mi udělal radost Neville, Niffler, Newt Scamander, Katniss Everdeen, Wonder Woman...

    Sleduju tě všude :D I v realitě samozřejmě. A taky na Instagramu (endlessbibliophile), na Google+ (Marky), na Twitteru (marky_48), na FB (like jménem stránky Books are my life).

    OdpovědětVymazat
  27. 1. Dj
    2. timetostyle@email.cz
    3. myslím, že to je jméno Danča
    4. Wander Woman
    Nepovinné
    Čtu právě Palác lží - je to 3. díl série Papírová princezna.
    Funko pop sbírám. Zatím mám 2.
    Chtěla bych soutěžit o Gilmorova děvčata - nedají se skoro sehnat.
    Sleduju Tě na Instagramu pod jménem TimetoStyle ��

    OdpovědětVymazat
  28. 1. Klářiny knihy
    2. klara.novakova.praha@icloud.com
    3. Klářiny knihy
    4. Harry Potter v AJ

    Právě čtu Ganbare! Workshopy smrti od vydavatelství Absynt a je to MEGA DOBRÝ!

    Neee, hele Funko mi asi nic neříkají (těžká ironie, hah 😂)

    Chtěla bych soutěžit o FANTASTIC BEASTS FUNKOOOOOOOOOOOO!

    Sleduju tě na Instagramu (což je velmi překvapivé, že 😂)

    OdpovědětVymazat
  29. 1. Magda a knihy/Spahejtle
    2. magdalena.retychova@zsdivisov.cz
    3. Magdalena Retychová
    4. Hlavně to nikomu neříkej

    Právě čtu Sníh nebo popel
    Mám 4 Funko pop a 1 Rock candy, takže se nepovažuji za velkou sběratelku...
    Rozhodně figurky z Harryho Pottera, Once upon a time, The 100 či nějakého superhrdinu/ku
    Sleduji tě na Instagramu (magda_a_knihy...

    OdpovědětVymazat
  30. 1) Eliška Bednářová
    2) bednarova.elca@seznam.cz
    3) Ell Smile
    4) Hlavně to nikomu neříkej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A funko pop jsem začala sbírat zrovna dneska. Mám Draca z Harryho Pottera:)

      Vymazat
  31. Ahoj, to je parádní soutěž :)
    1)Sali
    2)Salima.uddinova@seznam.cz
    3)Salima Uddinová
    4)Scarlet
    Zrovna čtu Fantastická zvířata a kde je najít. Z funko pop mám zatím jen Rona, ale ještě mám v plánu si jich plno koupit. A sleduju tě na instagramu jako Salli858 :)

    OdpovědětVymazat
  32. 1) Jana/Jane 😊2) janule.watadova@seznam.cz 3) Jane Watad 4) Válkonoška ❤
    +
    Právě čtu: Jsem roztříštěná od T. Mafi
    Nasbírám funko pop, ale pokud bych si měla vybrat které bych chtěla určitě by to byli z Alenky v říši divů, Harryho Pottera a The 100.
    Soutěž by mohla být o některé z výše uvedených 😁
    Sleduji tě na ig pod jménem : mesto_z_knih 😊

    OdpovědětVymazat