3. blogové narozeniny | Kdo vyhrál?


Zdravím všechny! 🍒

Týden uplynul jako voda, což znamená, že je čas zjistit, kdo vyhrál! Ještě předtím, než mrknete do celého článku, chtěla bych vám všem poděkovat za účast a za všechna přání k narozeninám!

Děkuji vám za typy na knížky! I když jich mám ještě tucet nepřečtených, vždy se ráda dozvídám, co čtete vy, a kdo ví, třeba se do ní také jednou pustím.
Ohledně funko pop postaviček pro další soutěž, opravdu moc jste mi pomohli! Vím, že soutěže o knihy by také nebyly špatné, ale ty dělá každý druhý, kdežto o funko pop figurky moc ne, protože jsou u nás opravdu drahé. 

Takže já doufám, že se vám soutěž zde na blogu líbila, a pokud jste nevyhráli, tak nezoufejte, určitě brzy bude další! 😍







Takže kdo tohle všechno vyhrál? 😱

🎉 1 funko pop figurku - Harry Potter s moudrým kloboukem 
🎉 1 knihu dle svého výběru z 5 nabízených: 
- reading copy Wonder Woman: Válkonoška 
- Hlavně to nikomu neříkej (podepsaná autorkou!) 
- Scarlet, druhý díl Měsíčních kronik 
- Paní půlnoci, první díl série Temné lsti 
- Harry Potter a Kámen mudrců v angličtině 
🎉 náhrdelník zlatonka (hodiny) 
🎉 maličká červená vázička ze sklárny, kde pracuji 
🎉 DVD Hledá se Dory 
🎉 Strašná spousta knižních ochutnávek a záložek od té nejlepší @mlovesreading!





Výhercem tohoto obřího a vymazleného balíčku se stává...

.... číslo 181!


Klárko, moc ti gratuluji, hned ti jdu napsat! 💛❤️




A vy ostatní nezoufejte, určitě tato soutěž zde nebyla naposledy! 😊

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat