Hrej tajně | Recenze

Hlavní hrdinka Megan je beznadějně zamilovaná do nejlepšího kamaráda svého nevlastního bráchy, Astona. Když na víkend Braden se svou dívkou Maddie odjede pryč z kampusu, Megan se chopí šance. Megan a Aston spolu prožijí úžasnou noc, plnou touhy a vášně. Z té noci se Aston uvědomí, že Megan není jen dívka na jednu noc, jako byly ty předchozí. Proto se oba rozhodnou vztah tajit, a nezbývá nic jim nic jiného než hrát tajně. Jenže Astonovi vyvstávají na mysli vzpomínky z dětství, které nebylo zrovna šťastné, a otázkou je, zda se o ně bude chtít podělit s Megan.

Ústředními postavami příběhu jsou Megan a Aston. Megan je milovnicí anglické literatury a hlavně autorky Jane Austenové, která napsala Pýchu a předsudek. Megan se do příběhu pana Darcyho a Elizabeth úplně zamilovala a přála by si takovou lásku, jakou měli ti dva. V jejích očích je školní playboy a nejlepší kamarád Bradena, Aston, její pan Darcy, teď jen mu to dokázat. Aston ví, že je pro něj Megan nedostupná, jelikož Braden na ni svým orlím zrakem na ni pořád dohlíží. Aston neprožil moc šťastné dětství, ale nikdo kromě jeho dědy, který se za to viní, to neví, jelikož si Aston na škole vybudoval pověst děvkaře, co si vodí na víkend holky k sobě. Jediná Megan dokáže nahlédnout do jeho duše a odsunout jeho démony, ale to by musel chtít i on, ale on se bojí, že by ho opustila.

Na tuto knihu jsem se moc těšila. První díl, Hrej hráčem, se mi moc líbila. I druhý díl se mi líbil, jenže se trošku mrzelo, že se Megan a Aston na sebe hned vrhli hned na začátku. V tomto ohledu se mi víc líbil první díl, jelikož tam Bradenovi a Maddie chvíli trvalo, než se na sebe vrhli. Pak mě trošku mrzela Astonova slovní zásoba. Proč jen musel pořád mluvit tak sprostě, jako dlaždič, to fakt nevím. I přes těch pár zklamání jsem si příběh Astona a Megii užívala, a zamilovala se do něj, tak jak do příběhu Bradena a Maddie. K tomu mi nakladatelství udělalo hroznou radost, když na podzim vydá třetí díl, který je tentokrát o Abbi a její minulosti.

Anotace: Aston Banks se nikdy nechtěl zaplést do vztahu s Megan Harperovou - ani té osudné noci. Od dětství ho pronásledují děsivé vzpomínky, se kterými není schopen se vypořádat. Ví, že právě ona by dokázala během chvíle prorazit ochrannou zeď, kterou kolem sebe postavil, aniž by si to uvědomil. Braden, Meganin dlouholetý přítel z dětství, nad ní drží ochrannou ruku, a ona ho rozhodně neměla v plánu zklamat tím, že si něco začne s Astonem. Když však pozná, že Aston není jen typický frajírek, jakým se zpočátku jevil, už není cesty zpět… Astonovo dětství bylo horší než si vůbec Megan uměla představit. Její láska je ale mnohem silnější než démoni, kteří ho dennodenně pronásledují. Ani Aston se už dál nedokáže lásce bránit, ale právě díky ní se může svým démonům postavit a porazit je. Konečně má šanci poprat se s tím, co je ukryto hluboko v jeho nitru… s tím, čemu už nikdy nechtěl čelit… s tím, čemu se tak dlouho vyhýbal. S tím vším se ale musí vypořádat tak, aniž by Braden něco zjistil… Uchovat jejich vztah v tajnosti nemohlo být nikdy těžší…

Originální název: Playing for Keeps
Autorka: Emma Hart
Série: The Game