Rozpolcení | Recenze

Originální název: Divided Souls
Autorka: Gabriella Poole
Série: Temná akademie
Počet stran: 288
Hodnocení na Databázi knih: 82%
Hodnocení na Goodreads: 3.73

Začíná opět nový semestr a akademie se stěhuje do Istanbulu. Cassie a Isabella se zde snaží začít žít znova. Oba jejich kluci je zklamali, Ranjit Cassie opustil, když ho nejvíc potřebovala, byl to zbabělec a Jake Isabellu opustil, když zjistil, že se na ni Cassie krmí, i přes to, že mu Cassie zachránila život, odešel. Ranjit se nemůže smířit s tím, že jeho a Cassiin duch jsou si navzájem nebezpeční, a tak se snaží najit řešení jejich problému. Mezitím se Cassie dvoří Richard, který je také Vyvolený, ale zároveň důvod, všech problémů, to díky němu se z Cassie stala napůl Vyvolená. Zanedlouho po příjezdu se v Istanbulu začínají dít divné věci. Vyvolení jsou nezvěstní a později objeveni mrtví, jejich mrtvoly jsou připisovány Cassie, která díky svému polovičnímu duchovi má neuvěřitelné schopnosti, o kterých nikdo nic neví.

Cassie se smířila se svým životem napůl Vyvolené a nyní musí začít komunikovat s ostatními Vyvolenými, jenže tím pádem ztrácí Isabellu. Isabella je po Jakeově odchodu velmi nešťastná a Cassie je její velkou oporou, jenže ta se nyní víc baví s Vyvolenými. Richard je nejslabší ze všech Vyvolených, ale je hodný a velmi důvěřivý. Z Ranjita se stal opravdu zbabělec, i nyní když ho Cassie potřebuje, se vypaří jako pára nad hrncem a nikdo o něm nic neví. Cassie se bojí, aby neskončil jako ti ostatní Vyvolení, kteří jsou nezvěstní a pote nalezeni mrtví.

Knížka je teď čím dal napínavější, jsou zde nevysvětlitelné úmrtí z minulosti a teď mizící Vyvolení. Třetí díl Temné akademie se mi líbil, celá tato série se mi opravdu líbí, ale každému se líbit nemusí. Hodně se těším na čtvrtý díl této série, kterou Fragment vydá v dubnu.