Nessa | Aneb neskutečná knihomolka

Nessa, 26, Nový Bor, blogerka, recenzentka
Sara.Kopalova97@seznam.cz


Kdo vlastně jsem? Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. V kolektivu se snažím nevyčnívat. Jsem optimistická, veselá, upřímná a přátelská osoba, na kterou se mohou ostatní vždy spolehnout. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost - vždyť jsem studovala obor Design interiéru, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak. Co mě nebaví? Úkoly, brzké vstávání, vlastně vše, co je povinné, a hlavně domácí práce - mytí nádobí, věšení prádla. Sny? Redaktorka nebo překladatelka, cokoliv, co by mě bavilo a bylo společné s knihami a angličtinou. Nebo něco kreativního, cestovat nebo navrhovat obálky knih, tedy grafický design. Zároveň bych se chtěla naučit nějaký jazyk - italštinu, francouzštinu nebo třeba i španělštinu.

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat