Hrej férově | Recenze


Hrej férově | Emma Hart 


Originální název: The Right Moves 
Autorka: Emma Hart 
Série: The Game 
Díl: 3. 
Počet stran: 224 
Vazba: Vázaná 
Nakladatelství: Galatea 
Rok vydání: 2014 
Hodnocení na Databázi knih: 79% 
Hodnocení na Goodreads: 4,02




Abbi Jenkinsová, nejlepší kamarádka Maddie, si prošla peklem. Vše to začalo tím, že se zamilovala do bratra své nejlepší kamarádky, Pearce. Nakonec z jejich vztahu nevzniklo nic dobrého. Nyní ji konečně pustili z ústavu pro duševně choré, ale ona stále trpí depresemi a strachem, že se znovu začne řezat. Jenže ona má důvod, proč dál pokračovat, proč dál žít, má sen, a ten se za každou musí uskutečnit. Musí se dostat na Julliard, nejprestižnější školu umění. Abbi už se v minulosti zajímala o balet, a právě on ji teď drží naživu. Abbi nevěřila, že ještě někdy bude šťastná, po té zkušeností s Pearcem, ale její život se změní s příchodem Blakea. Blake v minulosti přišel o někoho sobě velmi blízkého, o sestru, a než zemřela, slíbil jí, že se za všech okolností odstěhuje z Londýna do New Yorku a dostane se na Julliard. V životě by ho nenapadlo, že se pozná s Abbi, dívkou, která je tak podobná jeho mrtvé sestře. Vidí v ní utrpení a strach, který on sám dobře zná. Čím víc času spolu tráví, tím víc jsou si bližší, ale stíny minulosti jim nechtějí dát pokoj.

Abbi je nejlepší kamarádka Maddie snad již odjakživa. Ale když se Abbi zamilovala do Pearcem, Maddinina bratra, jejich přátelství začalo mizet až nakonec Abbi zůstala s Pearcem sama. Vybrala si jeho, a ne svoji nejlepší kamarádku, a draze za to zaplatila. Teprve nedávno opustila ústav pro duševně choré, kde byla skoro rok. Z onoho ústavu se dostala díky svému snu, tančit balet a dostat se na Julliard. Hlavní hrdinku Abbi jsem si strašně moc oblíbila hned od začátku knihy, protože dokázala bojovat a zvedla se ze samotného dna. Na její příběh jsem byla zvědavá již od prvního dílu, kde vystupovala Maddie jako hlavní hrdinka, ale Abbi v onom ústavu navštívila. Opravdu jsem na Abbi byla zvědavá, hodně jsem se na ni těšila, asi stejně jak malé dítě na hračku, a vůbec jsem nebyla z ní zklamaná. Stejně tak jsem nebyla zklamaná z Blakea, spíše nadšená. Blake opustil Londýn z důvodu, že slíbil své sestře, že se odstěhuje do New Yorku a dostane se na Julliard, i přes to, že se zařekl utíkat před bolestnou minulostí. Blake jsem si oblíbila stejně tak jako Abbi, hned od začátku jsem si říkala, že ti dva jsou pro sebe stvoření. Stejně jako Abbi, i on má sen, je neuvěřitelně vtipný, sebevědomí a sympatický, jeho si prostě nemůžete neoblíbit.

Jak jsem již zmínila, na knihu jsem byla hodně, hodně moc zvědavá, měla jsem popravdě od knihy velká očekávání, které se mi splnily. Doufala jsem v romantický příběh, plný emocí, který už nebude doprovázen sprostými slovy a tolika sexuálními scénami, jako bylo v minulých dílech, a mé přání se splnilo. Dokonce už u třetí kapitoly jsem si říkala, páni, já tu knihu miluji, a miluji ji pořád. Na závěr musím říct, že tato kniha o Abbi a Blakeovi byla podle mě autorčina nejlepší kniha, dokonce i lepší než kniha o Maddie a Bradenovi, která se mi dost líbila.

Hodnocení:

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Galatea

Knihu si můžete pořídit zde

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat