Hrej férově | Recenze

Abbi Jenkinsová, nejlepší kamarádka Maddie, si prošla peklem. Vše to začalo tím, že se zamilovala do bratra své nejlepší kamarádky, Pearce. Nakonec z jejich vztahu nevzniklo nic dobrého. Nyní ji konečně pustili z ústavu pro duševně choré, ale ona stále trpí depresemi a strachem, že se znovu začne řezat. Jenže ona má důvod, proč dál pokračovat, proč dál žít, má sen, a ten se za každou musí uskutečnit. Musí se dostat na Julliard, nejprestižnější školu umění. Abbi už se v minulosti zajímala o balet, a právě on ji teď drží naživu. Abbi nevěřila, že ještě někdy bude šťastná, po té zkušeností s Pearcem, ale její život se změní s příchodem Blakea. Blake v minulosti přišel o někoho sobě velmi blízkého, o sestru, a než zemřela, slíbil jí, že se za všech okolností odstěhuje z Londýna do New Yorku a dostane se na Julliard. V životě by ho nenapadlo, že se pozná s Abbi, dívkou, která je tak podobná jeho mrtvé sestře. Vidí v ní utrpení a strach, který on sám dobře zná. Čím víc času spolu tráví, tím víc jsou si bližší, ale stíny minulosti jim nechtějí dát pokoj.

Abbi je nejlepší kamarádka Maddie snad již odjakživa. Ale když se Abbi zamilovala do Pearcem, Maddinina bratra, jejich přátelství začalo mizet až nakonec Abbi zůstala s Pearcem sama. Vybrala si jeho, a ne svoji nejlepší kamarádku, a draze za to zaplatila. Teprve nedávno opustila ústav pro duševně choré, kde byla skoro rok. Z onoho ústavu se dostala díky svému snu, tančit balet a dostat se na Julliard. Hlavní hrdinku Abbi jsem si strašně moc oblíbila hned od začátku knihy, protože dokázala bojovat a zvedla se ze samotného dna. Na její příběh jsem byla zvědavá již od prvního dílu, kde vystupovala Maddie jako hlavní hrdinka, ale Abbi v onom ústavu navštívila. Opravdu jsem na Abbi byla zvědavá, hodně jsem se na ni těšila, asi stejně jak malé dítě na hračku, a vůbec jsem nebyla z ní zklamaná. Stejně tak jsem nebyla zklamaná z Blakea, spíše nadšená. Blake opustil Londýn z důvodu, že slíbil své sestře, že se odstěhuje do New Yorku a dostane se na Julliard, i přes to, že se zařekl utíkat před bolestnou minulostí. Blake jsem si oblíbila stejně tak jako Abbi, hned od začátku jsem si říkala, že ti dva jsou pro sebe stvoření. Stejně jako Abbi, i on má sen, je neuvěřitelně vtipný, sebevědomí a sympatický, jeho si prostě nemůžete neoblíbit.

Jak jsem již zmínila, na knihu jsem byla hodně, hodně moc zvědavá, měla jsem popravdě od knihy velká očekávání, které se mi splnily. Doufala jsem v romantický příběh, plný emocí, který už nebude doprovázen sprostými slovy a tolika sexuálními scénami, jako bylo v minulých dílech, a mé přání se splnilo. Dokonce už u třetí kapitoly jsem si říkala, páni, já tu knihu miluji, a miluji ji pořád. Na závěr musím říct, že tato kniha o Abbi a Blakeovi byla podle mě autorčina nejlepší kniha, dokonce i lepší než kniha o Maddie a Bradenovi, která se mi dost líbila.

Anotace: Její minulost je plná utrpení. Jeho minulost zase plná bolestného zármutku. A i přesto je jediným na světě, kdo jí připomene, že je pro co žít. Abbi Jenkinsová už ani nedoufala, že by někdy opustila zdi ústavu pro duševně choré, kde musela strávit celý poslední rok. Že se jí to povedlo, však neznamená, že by zapomněla, co všechno jí Pearce provedl. Moc dobře ví, že jedinou šancí, jak se vyrovnat s depresemi, které jí každý den ničí mysl, je balet, který je pro ni víc než jen pouhým koníčkem. Balet na prestižní umělecké škole Juilliard v New Yorku je tím jediným, co jí dává touhu žít. Něco, k čemu se může upnout. Blake Smith opustil Londýn z jednoho jediného důvodu, a to i přesto, že nikdy nechtěl utíkat před bolestnou minulostí. Po příjezdu do New Yorku je plně odhodlaný, že splní slib, který dal sestře a dostane se na Juilliard. Nikdy však nepředpokládal, že bude ve stejné třídě s Abbi - dívkou, jejíž oči jsou plné smutku a utrpení. Utrpení, jaké on sám dobře zná. Každá hodina, kterou spolu stráví, je sbližuje víc a víc. A Blake už nemůže dále bojovat s nutkáním ochránit ji samu před sebou. Čím více se dozvídají o své minulosti, tím více se musí ptát sami sebe, zda existuje ještě něco, co by je mohlo zachránit…

Originální název: The Right Moves
Autorka: Emma Hart
Série: The Game