Originální název: Remy
Autorka: Katy Evans
Série: V Ringu
Počet stran: 248
Hodnocení na Databázi knih: 83%
Hodnocení na Goodreads: 4.33

Remington Tale, slavný boxer Undergroundské ligy, nevěřil, že je možné se na první pohled poznat tu pravou. Jenže ono to je možné, a potká to zrovna jeho. Při jednom z jeho mnoha zápasů se seznámí s Brooke Dumasovou, ženou, kterou od první chvíle co ji spatřil, už nikdy nechtěl opustit, chtěl ji získat, přivlastnit si ji, podmanit. Jenže je tu problém v podobě Remyho nemoci. Remy žije s tím, že je bipolární, má rozdvojenou osobnost. Když ho nemoc dostane, zčerná celý jeho svět, stejně jako jeho oči, a vystřídáho deprese. Hned od první chvíle, co Brooke spatřil, vědět, že si to u ní nesmí zkazit, jinak o ni přijde, tak se tedy rozhod jít na to pomalu, a svou nemoc před ní zatajit, jenže od té doby, co ji nabídl práci, jako jeho osobní fyzioterapeutky, je to pro něj těžké. Každým dnem, co tráví s Brooke, ji chce víc a víc, ale slíbil si, že se ji nedotkne, dokud o něm nebude vědět pravdu, kterou se bojí vyslovit, protože si myslí, že by mu Brooke utekla, a už se nikdy nevrátila. Remy ví, že ji brzo bude muset říct pravdu, ale bojí se, aby mu nezmizela, protože kdyby se tak stalo, nemohl by dál žít.

Remigton "Uragán" Tate. Já tohoto chlapa opravdu miluju, strašně moc. Je to silný chlap, který se vypořádá se vším, co mu osud postaví do cesty. Remyho jsem si zamilovala již v předchozích dílech, a tady tomu nebylo jinak. I když Remy na Brooke reaguje stejně jako Brooke, autorka to napsala tím stylem, že to nezní špatně a čtenáři se u těch scén neprotáčí oči. Brooke je z Remyho okouzlující žena, se zlatavýma očíma a dokonalou postavou. Remy je povahově velmi majetnický a chvílemi i žárlivý, ale ne tak jako Brooke. Ten kdyby ji viděl do hlavy, tak by asi utekl.

Kniha Remy je napsaná z pohledu Remingtona. Je to takový doplňek k prvnímu a druhému dílu. V knize se prolíná minulost a současnost. V kapitolách označené minulostní, Remy vypráví svůj příběh, od chvíle, kdy poznal Brooke. V podstatě je to ten samý příběh, který začal v knize V Ringu. Pak Remy pokračuje, až se dostává do děje knihy Šance, na tohle jsem byla hodně zvědavá, ale přišlo zklamání, jelikož Remy ten děj co nejrychlejí prolítnul, že jsem si říkala, to už je vážně konec, já nechci konec, nechci, aby to skončilo. A v kapitolách, kde Remy popisuje současnost, se Remy a Brooke připravují na jejich svatbu v kostele, s bílými šaty a smokingem. Hodně se mi tato část líbila, jen škoda, že se v knize vyskytuje jen párkrát. Hned jako mi kniha dorazila, překvapila mě počtem stran, kolem 250. Předchozí dvě knihy - V Ringu a Šance, měly každá přes 300 a teď najednou, Remy je tak tenká kniha, že jsem se do ni pustila, a měla jsem si přečtenou ani ne za den. Ale ten počet stran není to jediné, co mě zklamalo. Očekávala jsem od knihy, že se dozvím něco o Remyho minulosti a jeho poruše, ale nic. Autorka se Remymu věnovala hlavně ve chvílích, když byl normální, a když měl deprese, tak to rychle přelítla, přišlo mi to takové hrozně uspěchané. I přes to, že jsem byla z knihy trošku zklamaná, jsem si příběh Brooke a Remyho, z pohledu Reminghtona moc užila, do obou hlavních hrdinů jsem se zamilovala, a nakonec jsem byla ráda, že jim to spolu vyšlo. Jsem docela dost zvědavá na další knihu od této autorky, která si mě získala. Kniha má být o Brookčině kamarádce Melanie a nám zatím neznámem muži Greysonovi, tak uvidíme, třeba se mi pár Melanie a Greyson bude líbit víc než Brooke a Remy, ale nevsázela bych na to. Ještě bych vám měla doporučit, aby jste jsi, pokud byste si tuto knihu chtěli přečíst, přečetli nejdříve předchozí díly, jelikož kdyby jste četli jen tento, tak by vám to nedávalo smysl.