Šance | Recenze

Šance | Katy Evans

Autorka: Katy Evans
Série: V Ringu
Počet stran: 336
Hodnocení na Databázi knih: 86%
Hodnocení na Goodreads: 4.31

Tato kniha je pokračováním příběhu Brooke a Remyho, který začal v knize V Ringu. Přes menší neshody v prvním díle se Brooke vrací k Remymu. Pár je šťastný jako nikdy, jsou bláznivě zamilovaní, Remy se připravuje na šampionát a Brooke, jako jeho osobní fyzioterapeutka a přítelkyně, mu stojí po boku, nic nemůže zkazit jejich štěstí, ale ani povzbudit na vyšší úroveň. Ale přece jen jim něco udělá radost - neplánované těhotenství a nadcházející budoucnost jako rodiče. Všechno vypadá až příliš dobře, když najednou Brooke začne krvácet, což znamená, že jejich dítě je v nebezpečí. Doktoři dítě zachrání, ale zakáží Brooke cestovat a stresovat se, ale copak to jde, nestresovat se, když má za přítele toho nejúžasnějšího chlapa na světě a v každém koutě země po něm šílí tisíce fanynek? Z Brooke se stává žárlivá přítelkyně, ještě žárlivější, než byla dřív, a Remy, připravující se na finálový souboj se Škorpiónem, bojuje daleko od Brooke i sám se sebou a svou poruchou, která mu moc nepomáhá k dobré náladě. K tomu Brookřina sestra Nora, která se díky Remymu dostala ze spárů Škorpióna, se k němu opět vrací, a Brooke je čím dál víc na nervy, ale ví, že se nesmí stresovat, jinak přijde o dítě, a to ona nechce.

Ústřední dvojice příběhu Brooke a Remy žijí šťastně, k tomu je Brooke těhotná, takže by se dalo říct, že žijí super šťastně. Jenže když málem Brooke potratí, je na příkaz doktorů upoutána na lůžko a obsluhována svými kamarády. Zatímco Brooke leží v posteli, Remy v jiné městě cvičí a trénuje na souboj se Škorpiónem. Z Brooke se stává velmi žárlivá žena a začíná tak trochu bláznit. Nejspíš na ni začínají působit těhotenské hormony, jelikož byla neustále mrzutá, žárlivá, majetnická a nadržená. Remy, trpící rozdvojenou osobností, je i přes svoji poruchu úžasný, plný energie, jeho ďolíčky neopouštějí jeho obličej a jeho modré oči září, ale jakmile je Brooke pryč, zčernají, a tak zčerná i jeho celý svět, a on se utápí v depresích.

Na tuto knihu jsem se těšila jako malé dítě. Když mi konečně přišla, chtělo se mi skákat až do nebe, opravdu. První díl, V Ringu, jsem si zamilovala a na druhý byla více, než zvědavá. Ze začátku mě trošku mrzelo, že je to tu už zase, Brooke a její tělo, které na Remyho reaguje, jak jinak, než tak, že by z něho měla co nejdřív strhat oblečení. Pak se autorka dostává do další fáze příběhu, kde Brooke zjišťuje, že je těhotná. Neustále brečela, nebo žárlila, neuvěřitelný, byla tím Remym tak posedlá, že je to až nemožné. Za to Remy, moje zlatíčko, strašně moc ho obdivuji, že to s ní dokáže vydržet. Celá kniha pak pokračuje Brookeinou žárlivostí a Remyho poruchou s nadcházejícím bojem.

Ale ten konec. Konec byl opravdu moc krásný. Jsem fanynka happy endů, a tato kniha ho má, a je moc hezký.Tímto dílem by měla série končit, ale jsem moc ráda, že se autorka s postavami nechtěla tak rychle rozloučit, a rozhodla se sérii napsat z pohledu Remyho. Jsem na to opravdu velice zvědavá, osobně si myslím, že to budu určitě skvělé počtení, jelikož se tam čtenář dozví více o Remyho minulosti a poruše.