Manželská repríza | Recenze



Manželská repríza | Nora Roberts


Originální název: Luring A Lady 
Autorka: Nora Roberts 
Série: Rodina Stanislavski 
Díl: 2. 
Počet stran: 288 
Vazba: Vázaná 
Nakladatelství: Harlequin 
Rok vydání: 2013 
Hodnocení na Databázi knih: 85% 
Hodnocení na Goodreads: 3.97



Michail společně se svou straší sestrou Natašou, mladším bratrem Alexem a rodiči, když byl malý, emigroval z Ukrajiny do USA. A od té doby, mají to, co by na Ukrajině mít nemohli, svobodu. Příběh začíná Sydney, ženou, která po nemocném dědovi, podědila firmu. Jednoho dne, se Sydney seznámí s Michailem. Jejich seznámení nebylo příjemné. Michail vtrhnul, rozzuřen, do její kanceláře, a začal si stěžovat na neschopnost její firmy. Sydney je překvapená, že s ní tenhle cizí, nevychovaný chlap takhle mluví. Ještě ten den se rozhodne zajet podívat na pozemek, který její firma vlastí, a kvůli kterému, si byl Michail stěžovat. Mezi Michailem a Sydney něco vznikne, jenže její odtažitost tomu moc nepomáhá. Otázkou teď je, jestli dovolí Michailovi vstoupit do jejího srdce. A právě na tuto otázku, zatím nezná odpověď.

Hlavními hrdiny příběhu jsou Sydney a Michail. Sydney je již odjakživa dívkou, která na slovo poslechne svou matku. Jednou svou matku poslechla v jedné důležité věci, kterou měla rozhodnou sama, a ne její matka. Měla v dětství nejlepšího kamaráda Petera. V dospělosti se pak o nic začalo říkat, že jsou skvělý pár, a že by jim společné manželství mohlo vyjít. Takže se ve věku dvaadvaceti, Sydney vdala za Petera, ale jejich manželství nebylo takové, jaké si ho představovali. Ze Sydney se stala ledová královna, která nedává pocity najevo, až se najednou objeví Michail, a celý její stávající život obrátí vzhůru nohama. Michail žije život obyčejného člověka, i když má navíc. Jeho šikovné ruce dokáží vyřezat ze dřeva cokoli si budete přát. Jeho díla jsou zmíněná i v časopisech, ale jemu to je jedno. On chce jen v klidu žít v bytě, který ale patří firmě ledové královny Sydney. Michail je temperamentní, chytrý a šikovný. Oblíbila jsem si ho, stejně tak i Sydney.

Další kniha z pera autorky Nory Roberts. První díl série se mi opravdu líbil, a na druhý jsem byla víc než nadšená, ale přišlo malé zklamání. Autorka se nepoučila ze své chyby, kterou udělala již v prvním díle, a to byl problém se špatně rozpoznatelnými pohledy. Čtenář čte pár odstavců z pohledu hlavní hrdinky Sydney, když vás tu najednou zaskočí pohled na danou událost hlavním hrdinou Michailem. Tohle mě trošku mrzelo, ale byla jsem ráda, že si alespoň jednu chybu odpustila, a to časté opakování slov. Jen mě ale ještě mrzí, že autorka svým prvním dílem - Druhá láska - si u mě nastavila docela vysokou laťku, kterou druhý díl nepřekonal, ale i přes to, že druhý díl byl trošku slabší, jsem si čtení užila a hlavní hrdiny si oblíbila, a rozhodně se k jejich příběhu budu s chutí vracet.

Hodnocení:

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat