Čarodějnice z Hex Hall | Recenze

Originální název: Hex Hall
Autorka: Rachel Hawkins
Série: Hex Hall
Nakladatelství: Knižní Klub
Hodnocení na Goodreads: 87%
Hodnocení na Databáze knih: 3.99

Šestnáctiletá Sophie Mercerová je čarodějnice. Ve dvanácti letech se u ní projevily její schopnosti, a od té doby, jí místo toho, aby pomohl spíše naopak, dostávají ji do pořádných malérů. A právě její poslední problém, při kterém chtěla pomoct spolužačce najít lásku, ji dostal sem na Hecate Hall, do divného nápravného zařízení, pro ty jako je ona. Nápravné zařízení je její poslední šancí, ale mezi ostatnímu, kteří jsou jako ona, obdarovanými schopnostmi, se necítí dobře. Hned první den na škole je pro ní příšerný, získá si tři nepřítelkyně, temné čarodějky, zakouká se do místního nejhezčího kluka, ale zároveň do toho největšího náfuky, Archera Crosse, a za svou spolubydlící získá jedinou upírku na škole, která ještě k tomu je posedlá růžovou barvou. A právě o této dívce se po škole povídá, že právě ona zabila svou předchozí spolubydlící Holly. Což přijde Sophie jako naprostá hloupost, protože nevěří, že by Jenna, upírka se závislostí na růžové barvě, byla schopna někoho zabít. Není možné, aby Sophie prožila klidný rok na Hecate Hall, prostě není. Najednou se zjeví na škole zlovolná síla, která začíná ohrožovat studenty školy.

Hlavní hrdinka Sophie Mercerová je velmi sympatická a milá dívka, kterou si každý oblíbí kvůli jejím sarkastickým poznámkám a nejapným žertíkům, které knihu činí velmi zábavnou. Další postavou je Archer Cross, velmi nafoukaný mladý kouzelník, který je zároveň krásný, svalnatý a vtipný, takže se nedivme, že se do něj naše hlavní hrdinka hned na první pohled zabouchla, protože, přiznám se, já taky. A poslední postava, která stojí za zmínka, je rozhodně Jenna, jediná upírka na škole a Sophiina nová spolubydlící. Jenna je naprosto úžasná, ze začátku se jeví jako podivínka, ale ve skutečnosti je to opravdu milá dívka, která je naprosto, ale naprosto závislá na růžové barvě. Jennu jsem si hned oblíbila, stejně tak i Sophie, škoda, že jsou to jen knižní hrdinky, přála bych si je někdy potkat.

O knize Čarodějka z Hex Hall jsem se dozvěděla náhodou, objevila jsem ji v knihovně asi pře třemi roky, a naprosto jsem se do ni zamilovala, a nakonec se rozhodla mít celou sérii, a tak jsem si ji sehnala. A nedávno, když jsem tam koukala, a nevěděla co číst, mi oči zabloudily právě na tuto sérii, a já měla hned jasno, musím si ji znovu přečíst, abych si ji připomněla. Jak asi víte, nebo nevíte, já mám hrozně ráda příběhy o čarodějnicích a magii, ale víte vy, jak je těžké takovou dobrou knihu sehnat? Je to opravdu těžké, a právě proto se pokaždé vracím k této sérii, protože je naprosto úžasná, nenudím se u ní, spíše naopak, neskutečně se u ni bavím, a i když není originální, tak mě to vůbec nevadí, protože je originální pro mě, a já ji mám opravdu hodně ráda, a rozhodně ji doporučuji.