Eye Candy | Seriálová recenze

Lindy a Sára. Dvě sestry, které přišly o rodiče. Každá bere smutek po svém. Lindy se snaží držet se na nohou, ale její sestra ji v tom nepomáhá. Neustále lítá za svým přítelem, a je věčně narknutá. Pak je ale jednoho dne v noci unesena. Přímo před Lindy. Snažila se ji zachránit, ale nepodařilo se. Dva roky na to, se Lindy neustále snaží najít svoji sestru. Sice neúspěšně, ale nevzdává to. Za ty roky se z ní stala úspěšná hackerka, která své schopnosti využívá, kdy se ji zachce, ale občas to neskončí dobře. Jako nyní, její hackerství ji dostalo až na policii. Dostala podmínku, ale byla zrazena svým přítelem. Takže, aby se mu pomstila, jde do klubu své nejlepší kamarádky, která ji vytvoří na netu profil, s přezdívkou Eye Candy. A od té chvíle všechno nabírá obrátky. Najednou zabíjí někdo všechny Lindiny nápadníky. Proč? Co ho k tomu vede? To byste si nedokázali představit ani v těch nejhorších snech.

Před dvěma roky přišla Lindy o svou sestru. Na vlastní oči viděla, jak ji někdo unesl. Je to již dlouho, od jejího únosu, ale Lindy to nevzdává, a po své sestře pátrá. Využívá k tomu své hackerské schopnosti, ale nejen k nalezení své sestry. Kdokoli ji kontaktuje, že jeho blízký je již dlouho pohřešovaný, Lindy se mu snaží pomoci. Do role hlavní hrdinky Lindy vybrali tu nejlepší herečku. Victoria Justice. Její jméno jsem již párkrát zaslechla, ale už si nevzpomínám, zda jsem ji viděla v nějakém jiném seriálu. Pokud ne, tak tento seriál byl s ní má premiéra. Opravdu jsem si Lindy oblíbila, ale kdyby neměla svého úžasného pomocníka, George, nic by nezvládla. George, na první pohled byste si do něho nikdy netipnuly, čeho je schopný. Malý a trošku při těle, dobře do toho bych vážně toho moc neřekla, ale překvapil mě. Stejně tak jako Lindy, i George má úžasného představitele. Naprosto vás dokáže pobavit, když na to přijde. Dále je tu Tommy, policista, kolega Bena. Ben je také policista, právě ten policista, co zařídil podmínku Lindy. No jo, její hackerství se nevyplácí, zvláště, když se nabourává do policejních složek. Chytrá holka. Mnohem více než Bena jsem si oblíbila Tommyho. Moje zlato, moje spřízněná duše, můj dokonalý hrdina pro Lindy. Ale není to tak jednoduché. Zvláště, když tu je potenciální sériový vrah, který je posedlý právě Lindy. Hu, tajemný vrahoun, jéj. To se mi líbí. Můj názor na něj? Jeho způsob zabíjení je vážně nechutný, ale zároveň tak precizní a perfektní, až je to neuvěřitelné! Moje rada? Nikdy nikomu nevěřte, a už rozhodně ne teď ňoumům, do kterých byste to nikdy neřekli.

Seriál Eye Candy jsem objevila náhodou. Měla jsem tolik rozkoukaných seriálu a spoustu nových jsem chtěla začíst sledovat. Když jsem tedy viděla obrázek, který byl u seriálu, vůbec mě to nezaujalo. Bylo to děsivé a vůbec ne zajímavé. Právě proto, když jsem pak narazila na jiný obrázek, ten, na kterém je hlavní hrdinka Lindy, tedy její představitel Victroria Justice, byla jsem překvapena, opravdu mě to zaujalo. Následně na to, jsem si pustila první díl, a páni! To je thriller podle mého gusta! Vážně mě ten pilotní díl dostat, vůbec jsem nečekala, jak moc. Okamžitě jsem si oblíbila hlavní hrdiny - Lindy, George, Sophie, Lindinu kamarádku, a Tommyho. A také našeho vraha. Sice jsem netušila, kdo to je, ale přiznám, pěkně mě děsil.

Jakmile jsem dokoukala první sérii, která má jen deset dílů, čekala jsem na oznámení, že se příští rok dočkáme druhé série. Čekala jsem a čekala, až jsem se oznámení dočkala. Ale bohužel, ne takového v jaké jsem doufala. Stanice MTV seriál pro druhou sérii neobnovila, což mě velmi mrzí, zvláště, když si v poslední minutách tvořily půdu pro následující sérii. Velmi mě MTV zklamalo, bohužel jsem to ale měla očekávat.

Ale mám přeci jen radost, tato jediná série byla naprosto úžasná! Miluju ten seriál. Sice se nedočkám dalších sérii, ale to mi nezabraňuje v tom, abych si přečetla knižní předlohu! No ano. Seriál Eye Candy vznikl na motivy knihy od R. L. Stine. Alespoň se nerozloučím se svými oblíbenými hrdiny úplně. Doufám, že se ke knize brzy dostanu. Už delší dobu ji mám v tabletu, ale bohužel knihu nepřeložili do češtiny. A teprve jsem začala knihy v angličtině číst, ale věřím tomu, že až budu mít více přečtených anglických knih za sebou, nebude mi už nic bránit v přečtení knihy Eye Candy.

Originální název: Eye Candy
Režie: Catherine Hardwicke
Žánr: Drama
Název knižní předlohy: Eye Candy
Autor knihy: R. L. Stine
Hrají: Victoria Justice, Lilan Bowden, Teena Byrd, Justin Martin, Chris Riggi, Olesya Rulin, Nico Tortorella, Thomas Kopache, Daniel Lissing a další.
O seriálu: Eye Candy je thriller, jehož děj se soustředí kolem Lindy, krásné, leč samotářské hackerky. Lindyin blog odhaluje vše, od plánů teroristů, až po osoby podezřelé z vraždy a samozřejmě se tak dostává do hledáčku různých lidí. Její spolubydlící ji jednoho dne přesvědčí, aby zkusila online randění. Když pak její přátelé hackeři odhalí potenciálního sériového vraha na Manhattanu, vše ukazuje na fakt, že by se mohlo jednat o jednoho z Lindyiných ctitelů. Společně se svými přáteli a za pomoci policie se mladá žena rozhodne vraha dopadnout za každou cenu... (Serialzone)