Blood and Snow | Recenze

srpna 05, 2015

Sněhurka žije v Salemu se svým otcem, nevlastní matkou a milovaným kocourem, Gatsbym. Její rodiče neustále cestují někde po světě, a je vůbec zázrak, zastihnout je někdy doma. Naštěstí má ale Sněhurka dobré sousedy, což je sedm, naprosto pohledných kluků, které vychoval jejich adoptivní otec, a nejlepší kamarádku Cindy, která se až neskutečně podobá Popelce. Takže vlastně nikdy není sama. Celý její život byl souzen podle jejího pohádkového jména a faktu, že má za kamarády sedm kluků - sedm trpaslíků. Její život se ale dva měsíce před jejími narozeninami změní, když je vybrána Upíří královnou, jako vyvolená.

"Lips red as rubies, hair dark as night. Drink your true love's blood, become the Vampire, Snow White."

Sněhurka, hlavní hrdinka této tenoučké knihy, je pěkná nešika. Neustále o něco zakopává. Naštěstí má svých sedm, sexy, kamarádů, kteří ji dokáží ochránit a pobavit zároveň. Je samozřejmé, že je Sněhurka krásná jako její pohádková představitelka, takže se není čemu divit, že má omotaného každého kluka kolem každého svého prstu. A kde je Sněhurka, samozřejmě musí být i princ Krasoň. Bože, to je tak strašné jméno. Nejen, že Sněhurka dokáže zakopnout i do konce o svou vlastní nohu, její předností je padat na pěkné kluky. Ale k nemotornosti se přidává i nerozhodnost. Jednoho z kluků od sousedů nebo Krasoně? Nejen Sněhurka je v této knize tak nereálná, ale více nereální mi přišlo sedm trpaslíků. Sedm trpaslíků jako sedm sexy kluků? No uvidíme, jak se to vyvrbí v dalším díle. A pak šílená je i Cindy, Sněhurčina nejlepší kamarádka. Svou hezkou tvářičkou, která připomíná Popelčinu, má také na svém kontě, jako Sněhurka, pár pěkných kluků a rande každý den. Zatím mi žádná z postav nepřirostla k srdci, abych o ni tvrdila něco více, nebo jak moc ji miluju. To si schovávám pro další díly.

Na Blood and Snow jsem narazila díky Tánině a Domčině recenzi. Bože, byla jsem na tuto krátkou anglickou knížečku tak zvědavá! Ale stále jsem to odkládala, jelikož jsem se bála angličtiny. Nakonec jsem se strachovala zbytečně. I když jsem pár slovíčkům nerozuměla, kontext věty jsem pochopila. Vlastně toto byla má první "kniha" v angličtině. Blahopřejte mi! Vůbec jsem netušila, jak tuto knihu ohodnotit. Na to, aby si zasloužila lepší hodnocení než tři, byla moc krátká a postavy nereálné a nic moc. Ale smilovala jsem  se, přeci jen to byla má premiéra v angličtině, a knize dala tři hvězdičky. Snad ten zbytek knih - je jich celkem dvanáct - bude čím dál lepší. Já si je nenechám ujít. Alespoň si u nich procvičím angličtinu.

Anotace: Jednou za tisíc let vybere Upíří královna nové tělo nejkrásnější dívky, a tentokrát vybrala Sněhurku. Sněhurka žije v Salemu v Massachusetts se svým otcem, nevlastní matkou a kočkou Gatsby. Celý život je škádlena kvůli svému jménu a faktu, že má sedm klučičích nejlepších kamarádů, jejichž jména začínají na stejná písmena jako jména sedmi trpaslíků. Vše se změní dva měsíce před jejími šestnáctými narozeninami. Je pokousána lovcem a promění se v znovuoživlého (revenant = znovunavráceného) - není ani člověk, ani upír. (Anotace)

Série: Blood and Snow
Autorka: Rashelle Workman
Díl: 1.