Zakázaná hra - Lovec | Recenze

Originální název: The Hunter
Autorka: L. J. Smith
Série: Zakázaná hra
Počet stran: 224
Hodnocení Databázi knih: 78%
Hodnocení Goodreads: 4.02

Hlavní hrdinka Jenny připravuje narozeninovou oslavu pro svého přítele Toma, se kterým už delší dobu chodí. Jenže zapomněla na sehnat nějakou "hru", která by zabavila sedm teenegera. Takže ještě ten večer, chvíli před zahájením Tomovi narozeninové párty, nějakou shání. Jenže při pátrání ji po ulici sledují dva muži. Jenny se schovává do neznámého obchodu se hrami - jaká to náhoda - kde ji hned na první pohled okouzlí tajemný modrooký prodavač. Domů si z jeho obchodu odnáší "hru", o které tvrdí, že je přesně pro ní. Čekáte něco snadného? Prvním úkolem hry, je nakreslit svoji nejhorší noční můru a následně odříkat přísahu. Vše se totálně vymkne kontrole, jakmile ji odříkají. Ocitají se v jiném domě, každý v jiné místnosti, vyčkávající na svoji nejhorší noční můru. A kdo za tímto vším stojí? No samozřejmě kdo jiný, než modrooký prodavač, který je ve skutečnosti Stínový muž Julian. A co chce? Chce Jenny, a udělá vše pro to, aby ji získal, ať to stojí cokoli.

Zahrává si s jejím srdcem...
i s jejím životem...

Hlavní hrdinkou příběhu je Jenny. Jenny si naplánovala na oslavu narozenin svého přítele spoustu věcí, ale zapomněla na tu nejdůležitější. Jak zabaví sedm teenegerů - sebe, svého přítele Toma, Zacha, Michaela, Summer, Dee a Audrey? Na poslední chvíli nachází obchod se hrami, což se ji ale zanedlouho pěkně vymstí. Z počátku jsem Jenny považovala za takovou hloupou husu - bláznivě zamilovaná do svého přítele, udělá pro něj vše, co mu na očích uvidí, měkkota a maličko i ten typ holky fňukny. Jednoduše, čekala jsem to nejhorší z ní. Jenže ona mě velmi překvapila. Během pár stránek se tolik změnila. Stala se pro mne tou nejrozumnější a nejsympatičtější z celé party, opravdu jsem si ji oblíbila. Za to zbytek skupiny, bohužel, ani jeden z nich si mne tolik nezískal jako Jenny. A milostný trojúhelník? Ten teda nesmí chybět. Jenny, Julian a Tom. Zatím se nepřihlásila ani k jednomu, jelikož jsem stále nebyla po tomto prvním díle přesvědčena, abych se rozhodla pro toho, nebo onoho. Julian, záporák každým coulem. Sice jsem na zlý kluky, kdo by nebyl, ale Julian se tedy moc nepředvedl v dobrém světle. Padouch, co propadne holce? Zatím smůla, snad se v dalším díle více vybarví. A to stejně tak Tom. Toma na škole všichni považují za borce, ve skutečnosti je to pěkná bačkora. Takže, pak se mi nedivte, když se zatím nehlásím k ani jednomu klukovi. Ale možná, by se tu našel jeden kluk, se kterým bych hlavní hrdinku chtěla vidět, ještě uvidíme, jak se to v dalším díle vyvrbí.

Na knihu Zakázaná hra - Lovec mne zlákala opravdu pěkná obálka a anotace, ale také nadšenost mé kamarádky z této knihy. Bohužel, jsem na rozdíl od mé kamarádky, od této knihy čekala to nejhorší. Bála jsem se do této knihy pustit, protože, přiznejme se, od autorky jsem četla Upíří deníky, a ty byly děs běs. Očekávala jsem, že budu zklamaná, jako jsem byla právě u Upířích deníků, ale ono naopak. Byla jsem opravdu překvapená celým příběhem. Stínový muži, démoni a tajemné hry? Ne žádní upíři a vlkodlaci a další potvory? Že by se autorka pokoušela o originalitu? Snažila se a podařilo se jí to. První polovina knihy pro byla taková lážo plážo pohádka, ale ta druhá! Z čista jasna jsem se ocitla na horské dráze, plné nočních můr a posedlosti. Mnohem lepší část, až tak dobrá, že jsem se do ni začetla vskutku velmi rychle, a brzo dospěla ke konci knihy. Dovolím si ještě maličko si postěžovat. Konec kniha mi přišel celkem uzavřený, takže bych byla radši pro, kdyby tato kniha byla samostatná, ale jelikož jsem zvědavá, co se bude v následujícím díle odehrávat, nenechám si ho tedy ujít. Nakonec, si tato novinka od autorky Upířích deníků, ode mne vysloužila hezké čtyři hvězdičky. Myslím, že je to pěkné hodnocení, a já jdu teď netrpělivě vyčkávat na pokračování.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.