Série: Stage Dive
Autorka: Kylie Scott
Počet stran (EN): 232
Vazba: Ebook
Nakladatelství (EN): St. Martin’s Griffin
Hodnocení Goodreads: 4.19

Evelyn byla vždycky tatínkova holčička. Nikdy neporušila žádná pravidla, nikdy se jen tak prostě nebavila. Dokonce šla i na školu, kterou ji otec schválil, a ona o tom neměla žádné pochybnosti. Pak se ale v jednu noc všechno změnilo. Odjela do Las Vegas, oslavit jednadvacáté narozeniny a konečně se pobavit. Nečekala ale, že se následující ráno probudí s obrovským prstenem na prstě a hlavou nad mísou se sexy týpkem. Všechno by bylo v pohodě, kdyby si na tu noc pamatovala, ale v její hlavě je totální prázdno, prosté nic. Samozřejmě hned Evelyn žádá o klidný a tichý rozvod. Jenže, všechno se nevyvíjí podle jejích představ, zvláště, když se vdala za Davida Ferrise, kytaristu nejznámější rokové skupiny Stage Dive. Právě teď, už nic nevypadá v pořádku.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/44/26/c9/4426c977487c0d24f40aad39457f403a.jpgHlavní hrdinka Evelyn, je obyčejná holka z chudé vrstvy. Aby se dostala na školu, na kterou chce, potřebuje stipendium, protože jinak by si studium nemohla dovolit. Pak ale odjede do Las Vegas na jednu noc, aby oslavila své narozeniny, a všechen její život a plány se hned na to rozpadají. Postava Evelyn více méně není originální. Obyčejná holka, co se opije až do němoty a seznámí se, a následně vdá za kluka, kterého vůbec nezná? Prosím vás. I když její postava není nic moc, oblíbila jsem si jí. Vážně. Byla sympatická a s její situací jsem se rychle sžila. Maličko jsem si i Davida záviděla. Kdo by nechtěl mít za manžela rock star? Za to David žije pohádkovým životem, ale ne šťastným. David je hudební hvězda, všechny fanynky ho milují, takže je jednoznačně překvapen, když tomu tak u Evelyn není. Zažívají spolu skvělou noc, při které se navzájem poznávají, a na konec to končí svatbou. Pak se ale ráno Evelyn vzbudí a na nic si nepamatuje. To Davida opravdu naštve. I tak mám ale Davida ráda, ale byly momenty, kdy jsem ho chtěla přizabít. Ale prostě, nedokázala jsem mu odolat. Nejen ale hlavní hrdinové mne zaujali, i vedlejší postavy se autorce podařily, a dle mého názoru naprosto skvěle, jako například postava bubeníka Mala. Zkratka pro Malcolma. Taková první milá duše, která se k Evelyn chovala dobře, když dorazila do domu skupiny Stage Dive. Dalšími skvělými postavami jsou Lauren a Nathan, neboli Nate, Evelynin bratr. Jejich vztah mi přišel skvělý a po pravdě mnohem lepší a reálnější než "vztah" Evelyn a Davida. Nemůžu jinak, ale prostě vztah založený na sexu, prosím vás, to není láska. I tak mám pár Evelyn a David ráda, ale to, čemu říkali "vztah" to mně prostě štvalo.

Na knihu Lick mne zlákal opravdu zajímavý název, takový... lehce hravý. Nejen název má kniha povedený, ale rozhodně se nic nevyrovná její krásné obálce se sexy chlápkem na ní. No přiznejme si, není ta obálka úžasná? Po přečtení anotace jsem byla na příběh ještě zvědavější, ale bohužel jsem se bála jít do knihy v angličtině, protože má angličtina je maličko mizerná, i když jsem si myslela opak. Proto jsem byla nadšená, když jsem knihu objevila v české překladu na jednom blogu. Není to oficiální překlad, spíš takový fan překlad, ale i tak z něho mám velkou radost. Přiznám se, že mi trošku vadilo, že to není oficiální překlad, protože tento překlad byl místy otřesný. I přes to, jsem si všechny postavy velmi oblíbila, ale kromě překladu jsem měla ještě problém s Evelyným a Davidovým "vztahem", nebo jak tomu sakra říkali. Jsem romantička srdce i duší a podle mě, vztah založený na sexu nevede k lásce. Ale každý má na to jiný názor, to je ten můj. I tak si po zkušenostech s tímto prvním dílem pětidílné série chci přečíst další díly, které jsou o ostatních členech kapely. Hlavně se těším na knihu o Malovi. K tomu mám obrovskou radost z toho, že se kniha Lick, a celá série, dočká svého oficiálního  českého překladu. Vůbec netuším u jakého nakladatelství kniha vyjde, a kdy, ale doufám, že to bude co nejdříve.