Bound by Duty | Recenze

července 03, 2015

Když bylo Valentině osmnáct, byla provdána za Antonia, který měl tajemství, které je v mafii nepřípustné. Skrýval totiž, že je gay a byl zamilovaný do outsidera. Po jeho smrti, Valentina nadál uchovává jeho tajemství, nejen, aby ochránila památku svého manžela, ale i sebe. Teď si ale musí vzít Danteho. Dante před čtyřmi lety přišel o manželku a nyní se z něho má stát hlava chicagské mafie, ale potřebuje novou ženu. Valentina se obává, že její hradby, budované ze lží, se každou chvílí sesypou, neboť ji prokoukne a odhalí její tajemství. Bojí se svatební noci, ale všechny její obavy se ukazují jako zbytečné. Dante si jí nevšímá. Zanedlouho to začíná Valentinu unavovat, a rozhodne se získat Danteho pozornost za každou cenu.

Valentina ztratila svého manžela a ani ne po roce ji ženou do další svatby, tentokrát s Dantem, budoucím kápem mafie. Valentina se mihla už v první díle, kde nedostala žádný prostor, proto jsem byla ráda, když jsem zjistila, že druhý díl je o ní. Do její situace a hlavně do její postavy, jsem se tak rychle vžila. Získala si mne mnohem více než Aria, za své rozumné chování ohledně svatby s Dantem. Dante mně zase na druhou stranu hodně štval. Připomínal mi ledovou královnu. Nikdy nedával své pocity najevo. Zda měl radost, či zlost, kdo měl sakra hádat v té jeho kamenné tváři. Nejen to mě iritovalo. Dokáži být trpělivá, ale tady, u této knihy, můj pohár trpělivosti přetekl. Každý ví, jak by to po svatbě mělo pokračovat, co večer následuje, ale jen on nechá svou ženu o svatební noci zklamanou a stejně tak i po ty další noci. Opravdu Dante, kdy se sakra probudíš, a přiznáš si, že ti Valentina není lhostejná, kdy?! Naštěstí jsem se přeci jen dočkala chvíle, kdy se dali dohromady a začali spolu vycházet. Přiznám, že jim to trvalo vážně dlouho.

Po přečtení prvního dílu by druhý díl jasnou povinností. Valentina mne zaujala již předchozím díle, takže jsem si druhý díl, který je o prostě nemohla nechat ujít. Do knihy jsem se pouště s nadšeností, velkým očekáváním a také s kapkou zvědavosti, jak se to všechno vyvrbí, ale narazila jsem do pomyslné zdi, kterou byl Dante. Takový paličák a král poker faceu! Hodně mě štvalo, že své pocity držel neustále uzamčené pod pokličkou a nikdy jim nedal průchod. Nakonec se přeci jen Dante změnil a já si ho šíleně oblíbila. Autorce se podařilo vytvořit naprosto úžasný příběh, který čtenáře pohltí a nepustí až do konce, ale za to napětí mezi hrdiny a dobu než se dali dohromady jsem ji chtěla přetrhnout.

Anotace: Žena Danteho Cavallara (bosse) zemřela před čtyřmi roky. Na pokraji stání se nejmladší hlavou v historii Chicagské mafie, Dante potřebuje novou ženu a pro tu roli byla vybrána Valentina. Valentina také ztratila svého manžela, ale její první svatba byla jen pro představení. Když jí bylo 18, souhlasila, že si vezme Antonia, aby skryla pravdu; že byl gay a byl zamilovaný do outsidera. I po jeho smrti uchovávala jeho tajemství, nejenom aby zachovala památku mrtvého muže, ale také ochránila sama sebe. Ale teď když si má vzít Danteho, její hrad lží vyhrožuje, že se rozpadne. Dantemu je jen 36, ale i tak je rodinou obáván a respektován a je známý, že vždy dostane, to co chce. Valentina se bojí svatební noci, která odhalí její tajemství, ale její obavy jsou zbytečné, když si ji Dante nevšímá. Brzo je její strach nahrazen zmatením a pobouřením. Valentina je unavená z toho být ignorovaná. Je odhodlaná si získat Danteho pozornost a touhu, i kdyby nemohla dostat jeho srdce, která stále patří jeho mrtvé ženě. (Anotace)

Série: Born in Blood Mafia Chronicles
Autorka: Cora Reilly
Počet stran (EN): 240