Halloweenský knižní hop | 2018

Ahojky knihomolové! 🎃
Vítejte u letošního halloweenského knižního hopu! Stejně jako minulý ročník, i letošní má na svědomí Vendea
Minulý rok jsem prošvihla narozeniny blogu, a přinesla vám soutěž skrz právě Halloweenský hop, a začínám si všímat, že by se z toho mohla brzy stát tradice!

Pro letošní soutěž jsem si pro vás připravila opravdu hodně! 👻
Nejenže naleznete zde na blogu tuto soutěž, ale na mém knižní instagramu - @nessa_lovesbooks - najdete ještě jednu! 
A o jaké knihy si tedy zasoutěžíte? 🍁
Hlavní peckou jsou určitě podepsané série od zahraničních autorů - jednu naleznete zde, druhou na instagramu - ale nesmíme zapomínat také na naše české autory! Od jedno z nich je kniha také podepsaná.

Přeji vám hezký a strašidelný Halloween 
a hodně štěstí v soutěži! 😊


O co tedy soutěžíme? 🎃






První balíček obsahuje podepsanou sérii Divotvůrce od Sebastiena de Castella! Ano, opravdu dávám do soutěže Divotvůrce i Černé znamení, obě podepsané autorem.
Bohužel, Divotvůrce mne neoslnil a nezvedl ze židle, jak jsem očekávala, takže jsem se rozhodla poslat knihy dál a udělat někomu dalšímu radost!
Zvláště pokud jste se třeba nemohli dostavit na HumbookFest, či jste si nestihli ulovit VIP lístek. 😉

Pokud byste si chtěli něco o knihách zjistit, mrkněte zde:


Do druhé balíčku jsem se rozhodla dát dvě knihy od českých autorů. Jeho královna je thriller vhodný pro mladší čtenáře, kteří od knihy neočekávají nic zázračného. Čistě oddychové čtení, které neurazí, ale také nenadchne.
A za poskytnutí knihy Já, Inrův dědic do soutěže vděčím samotnému autorovi. Bohužel jsem se k přečtení této knihy dosud nedostala, čímž pádem nemohu soudit subjektivně, ale kniha si od ostatních odnáší opravdu dobré hodnocení, takže za přečtení rozhodně stojí.
Z obou dvou jmenovaných knih, je kniha Jeho královna podepsaná autorkou Irenou Pilouškovou. Jeho královna již nyní není nikde k dostání. Jedině snad v antikvariátech či levných knihách.


Jeho královna | Já, Inrův dědic

Jaká jsou pravidla soutěže?

Soutěž probíhá od 31. 10 do 11.11. 2018 
Soutěže se mohou zúčastnit lidé s doručovaní adresou v ČR 
Výherce budu losovat pomocí random.org 
Jména výherců zveřejním do konce měsíce listopadu 

Co udělat pro to, abyste se do soutěže zapojili? 
Do komentáře napsat: 

1. Jméno/přezdívku 
2. Váš email (abych vás mohla kontaktovat v případě výhry) 
3. Jméno, pod kterým sledujete můj blog (GFC) 
4. Napište mi, o jaké knihy máte zájem - sérii Divotvůrce či Jeho královna & Já, Inrův dědic
(či snad oba balíčky?) 👻

- Nepovinné -

Poraďte mi nějaký spooky seriál nebo film! Něco jako Chilling Adventures of Sabrina nebo Castle Rock👻 + 2 bod 
Sledujete mě ještě někde jinde, tak mi to dejte vědět! + 1 bod za každé sledování


Určitě omrkněte i soutěž na instagramu - @nessa_lovesbooks, kde probíhá soutěž podepsanou sérii DIMILY od Estelle Maskame! 😱

Doufám, že se vám soutěž i výhry líbí,
a nezbývá mi nic jiného, než vám popřát hodně štěstí! ❤️






Kde můžete ještě soutěžit:

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

27 komentářů:

  1. 1. Lucinda
    2. MaggieLoren@seznam.cz
    3. Lucinda Prior
    4. Měla bych zájem o sérii Divotvůrce :)

    Na Instagramu tě sleduji jako maggie.books :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc diky za souteze. Urcite mrknu na obe, protoze jsi moc stedra :-P
    sleduji asi vsude, rekla bych :-D

    Lucy Lillianne
    luculi@seznam.cz
    Lucy Lillianne
    Rozhodně mě zaujal Divotvůrce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikolaoss
    nikolaoss.trojtecka@seznam.cz
    Kateřina Miklíková - google a blog, trojtecka_nikolaoss - instáč,
    Překvapivě mě zlákal také Divotvůrce :)
    Strašidelné věci moc nesleduji, nerada se bojím :) nejstrašidelnější věc na pokračování, kterou se zabývám je pracovní mail :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peetuliska
    kivsa@seznam.cz
    Marie Peetuliska Daňková
    Série Divotvůrce

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Verča
    2.kitty104@seznam.cz
    3. Veronika Langrová
    4.Měla bych zájem o serii Divotvůrce, jako jedinná, která byla na humbooku mi chybí v knihovničce :D
    ...doporučuji serial-Cizinka, Legacies a nebo Živý mrtví :) jo a kamarádka mi doporučila IZombie, prý je to dobré a vtipné, tak jsem sama zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    1) Tee knihomolka
    2)spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    3)Tee knihomolka
    4) Mám zájem o Divotvůrce

    Doporučuji seriál Westworld nebo Black Mirror
    Zároveň tě sleduji na instagramu jako spisy.jedne.knihomolky

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Lory Humble
    2. loryhumble@gmail.com
    3. Lory Humble
    4. Já bych určitě brala Divotvůrce
    + sama s ním zatím zkušenosti nemám, ale slyšela jsem, že Penny Dreadful by mohlo stát za to :)

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Ms.Luccy
    2. vondryskoval@seznam.cz
    3. Ms.Luccy
    4. Divotvůrce :)

    Sleduji také na instragramu jako ms.luccy

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Pdmwpm
    2. bigbitaakk@gmail.com
    3. Pdmwpm (sleduji i na instagramu pod stejným nickem)
    4. preferovala bych sérii Divotvůrce

    Co se doporučení týče, ujíždím na seriálech Supernatural, Westworld a z filmů mě napadá třeba Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic :)

    OdpovědětVymazat
  10. 1) Barča
    2)barblaz@seznam.cz
    3)Barbora Blažková
    4) Mám zájem o druhý balíček s českými autory.
    + sleduji také na instagramu (Barča Blažková) a na fb (Barča Blažková)

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Veron05
    2. veronika.pochova@seznam.cz
    3. Veronika Pochová
    4. Divotvůrce
    Doporučuju seriál Supernatural
    Sleduju i na Instagramu jako veron05

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Katka Dostalova
    2. Kejty.dostalova@seznam.cz
    3. kate.dostal
    4. Divotvurce
    Jestli se Ti libil Castle Rock tak treba Mr. Mercedes taky podle Kinga 🖤 nebo Stranger Things 😍
    Sleduji Te na fb (Kate Dostalova) a na insta (kate.dostal18)

    OdpovědětVymazat
  13. 1. anishta
    2. linetova.anna@seznam.cz
    3. Ani Shta
    4. Přála bych si vyhrát Divotvorce. O:-)

    Seriály ti nemůžu poradit, protože už skoro na nic nekoukám.

    Na FB tě sleduji jako Aňu Lino a na Instagramu jako anishta.

    Super soutěže, děkuji!

    OdpovědětVymazat
  14. 1. Tvořilka
    2. tvorilka97vgmail.com
    3. Tvořilka T
    4. Lákají mě oba....nechám rozhodnutí na tobě, budu-li vybrána :D
    Co se seriálů týče, nadchly mě Stranger things, Buffy, z filmů Jeníček a Mařenka, jak loví čaroděnice anebo Červená karkulka s Amndou Seyfried taky nebyla špatná

    OdpovědětVymazat
  15. 1.Stana
    2. stanahala@centrum.cz
    3. Stana Halašková
    4. Asi raději Divotvůrce, ale klidně si zasoutěžím o oba

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělá soutěž, díky za ni :-)
    1) sleduji jako Pinky v knihách (insta i blog taky, fb - Jana Vavrečková)
    2) blaufik@seznam.cz
    3) Pinky v knihách
    4) Série Divotvůrce :-)

    OdpovědětVymazat
  17. 1) Vendy
    2) vendy.vlk@seznam.cz
    3) Vendy
    4) Série Divotvůrce

    OdpovědětVymazat
  18. 1) Betty
    2) alzbetapavkova@seznam.cz
    3) Betty Pávková
    4) Divotvůrce :-)

    Doporučuji American Horror Story... A American Crime Story, ale to je asi žánrově trochu jinde. :-D

    Na FB sledumju jako Betty Pávková, na insta jako hlava_v_knihach a na Google jako Betty Pávková :-)

    OdpovědětVymazat
  19. 1. Pavel
    2) pavelharna95@seznam.cz
    3. já sem skromný, tak bych chtěl pouze Divotvůrce(i když oba babíčky by taky nebyly špatný :D )

    Za sebe mohu doporučit Arrow a nebo Mr. Mercedes a do trojice všeho dobrého The walking dead

    Na googlu - Pavel Harna, na fb- Pavel Mc-Hary Harna

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Jackelin Mandragor
    2. j.mandragor@gmail.com
    3. Jackelin Mandragor
    4. Když o tom Divotvůrci všichni pořád tak básní, tak si říkám, že bych si ho také mohla zkusit přečíst :) Takže Divotvůrce! :)

    A sleduji ještě na instagramu i na facebooku :)

    OdpovědětVymazat
  21. 1. Sabina Meissnerová
    2. sabca.0207@centrum.cz
    3. Sabina Meissnerová
    4. Brala bych Divotvůrce, protože Sebastien je naprosto úžasný :D
    Strašidelné filmy moc nesleduji, ale jako ostatní tady mám moc ráda Janíček a Mařenka lovci čarodějnic a potom ještě Sirota.
    A sledují ještě na instagramu a fb.

    OdpovědětVymazat
  22. 1. Alča
    2. alca.vocelkova(@)gmail.com
    3. Alabell (Alča Vocelková)
    4. Divotvůrce

    OdpovědětVymazat
  23. 1. Booklover Jane
    2. s-navratilova@seznam.cz
    3. Booklover Jane
    4. Divotvůrce
    Seriály: Já třeba mám strašně ráda Koralinu a taky doporočuju Mrtvou nevěstu Tima Burtona + Tě sleduju na Tvém instagramu jako @bookloverjane :)

    OdpovědětVymazat
  24. 1. Kristýna
    2. kikizubik@seznam.cz
    3. kiki vichová
    4. Divotvůrce

    OdpovědětVymazat
  25. 1.Ema
    2.emalan75@seznam.cz
    3.Ema Langrová
    4. Divotvůrce

    Doporučuji seriál Grimm nebo Unce upon a time a Shadowhunters a Elementary
    sleduji vás na fb, google a youtube - pod jménem Ema Langrová

    OdpovědětVymazat
  26. 1.Monika Blažková
    2.monicka.b@seznam.cz
    3.Monika Blažková
    4.Nechám to na tobě :-)

    Dobporučuji seriály Veronica Mars, Nine Lives of Chloe King, A Discovery of witches

    Sledování: na FB a Google+ jako Monika Blažková, Instagram jako monikablazkova6622

    OdpovědětVymazat
  27. 1. Jana Kuchařová
    2. janyska13@gmail.com
    3. Jana Kuchařová/janyska13
    4. Divotvůrce. :)
    Sleduji tě i na instagramu, jsem tam jako janyska13

    OdpovědětVymazat