Knižní přírůstky | Červenec, Srpen & Září 2018

Ahojky knihomolové! 😊
Po delší odezvě se opět ozývám s novým příspěvkem - knižními přírůstky za měsíce červenec, srpen a září!

Nevím, jak vy, ale já jsem si prázdniny bez školy, užila do poslední minuty. Četla jsem, byla jsem aktivní na instagramu, chodila do práce a zhlédla tolik seriálů, ke kterým bych se bez volného času nikdy nedostala.

Ano, i blog nezel prázdnotou, ale doufám, že v brzké domě se zde začnou objevovat i nějaké knižní, či seriálové recenze, než pouhé infočlánky.

Takže mi držte palce, a těšte se třeba na recenzi knihy Ready Player One, Kletby vítězů či Bookshelf Tour. Zatím jako fotočlánek, ale doufám, že se někdy odhodlám i k natočení videa! 💛

A jaké knihy jste si pořídili za poslední
 tři měsíce vy? 😲






V červenci jsem získala celkem 14 knih, což je tedy obrovské číslo. Ale omlouvá mě fakt, že většinu z nich jsem obdržela darem.
V polovině měsíce jsme totiž měli sraz v Albatros Media, my ambasadorky, kvůli Humbloku, a na konci diskuze jsme si mohli vzít v knihovně AM cokoli, co jsme chtěli - a já tam chňapla Prach a popel, učebnice Harryho Pottera, Bajky Barda Beedleho, Famfrpál v průběhu věků, a všechny tři díly ilustrovaného vydání Harryho Pottera
V tomto měsíci mě také oslovili dva čeští autoři, a požádali mě o zrecenzování jejich knih - Došel nám čas a Já, Inrův dědic. Bohužel, jsem se k nim ještě nedopracovala, ale nebojte, já to napravím!
Díky jedné slečně na instragramu, jsem získala za skvělou cenu To, hororový příběh o velikosti cihly, od Stephena Kinga. Film naprosto zbožňuji a kniha je nutnost!
Knihu Rebel jsem sehnala v Levných knihách asi za 50,-. První díl, Reset, byla má plně první vyhraná kniha, a naprosto skvělá, takže dvojku za tuhle cenu.. to jsem tam nemohla nechat!
Jako fanoušek Star Wars byla kniha The Last Jedi pro mne jasnou povinností. Miluji filmy, Rey a Kylo Rena, takže ano, tuhle knihu jsem prostě potřebovala.
A na konci měsíce jsem pak neodolala knize Slunce je také hvězda, která příští rok bude mít i filmové zpracování, a podobně jsou na tom i knihy Za zavřenými dveřmi a Ostré předměty. V pasti času od B. A. Paris bylo super, ale Za zavřenými dveřmi by prý mělo být ještě lepší! A Ostré předměty válí na HBO se seriálovou adaptací s Amy Adams v hlavní roli, a podle mě, tohle musíte vidět!



Ani srpen nebyl na nové přírůstky chabý, právě naopak.
Začalo to objednávkou zbylých dílů Nástrojů smrti - třetí až pátý díl, který jsem za skvělou cenu ulovila na Dobrých knihách
Ale bohužel, šestý díl je všude vyprodaný, takže jsem zkusila kamenné knihkupectví v mém bydlišti, a ano! Našla jsem ho tam a mám obří radost!
V srpnu mi dorazily také nějaké knihy od Humbooku. Nejprve to byly knihy za třetího zahraničního hosta, Estelle Maskame, což tedy je kompletní série DIMILY.
A kromě série DIMILY, mi dorazila ještě kniha Dračí město od Petry Machové, což byla kniha na HumbookStart. 
I v srpnu jsme dostali pozvání do nakladatelství AM, kde jsme diskutovali nad aplikací Storki, která je již v oběhu. A v Luxoru jsem si ten den pořídila tři knihy - Nejdražší dcera, Temné kouty a Hvězdný prach. Po pravdě, z Hvězdného prachu mám úplně největší radost!
A nesmím zapomenout na Budget Books, kde jsem ukořistnila knihu o Medvídku Pú. Na film Kryštůfek Robin jsem se bohužel do kina nedostala, ale já si ho někde seženu na netu. 
A ještě před odjezdem do Egypta, jsem si koupila nejnovější knihu mé milované Colleen Hoover, Námi to končí. Knihu jsem v Egyptě také přečetla, a moc vám ji doporučuji.







A září. Pro některé už začala škola, pro mne jen další měsíc a podzim! A ano, ani tento měsíc nebyl výjimkou na hodně knih!
Velkým překvapením byl pro mne balíček od AM s knihami za čtvrtého zahraničního hosta - Divotvůrce a Černé znamení. Ano, letos, jak již dávno víte, byly na HumbookFestu čtyři zahraniční autoři. 
V červenci, hádám, jsem si dělala předobjednávku na Martinusu na dvě slovenské knihy, V znamení ametystu a Tri temné koruny. A trapas je, že Tři temné koruny vyjdou v lednu v češtině u nakladatelství Fragment, takže doporučuji počkat na překlad!
V půlce měsíce jsem v Praze byla navštívit Barču a ta mě doprovodila do všech možných knihkupectví, a já se domů vrátila s Nekonečnou láskou, Hledáním podmanivé lásky, Růží pro Charlotte, Kam se poděla Elizabeth a Kletbou vítězů.
Kletba vítězů mne bohužel zklamala, ale to neznamená, že si nepřečtu pokračování. Právě naopak, jen si je pravděpodobně nebudu kupovat.
Po návratu z dovolené jsme měli cestu do obchodního centra ve vedlejším městě, kde se nachází knihkupectví Levné knihy Beránek, a tam jsme našla za skvělou cenu Zmizelé dívky od Lauren Oliver.
Lucky in Love je kniha od mé hodně oblíbené autory Kasie West. Objednala jsem si ji na Better Word Books asi v červenci, a dorazila až teprve teď. Jo, mají tam skvělé ceny a super nabídku knih, ale na tom dodání by mohli zapracovat. 
A poslední knihou je Sleduj mě, novinka u nakladatelství Yoli, která mě zklamala, ale dvojku si určitě nenechám ujít.

A jak jste si užili prázdniny! Co jste přečetli a pořídili si za tyto tři měsíce vy? 😍

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

2 komentáře:

  1. Moc děkuji za zmínku v článku :). Doufám, že se ti To bude líbit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač! :D To já ti strašně moc děkuji za To! Nemohu se dočkat až si na knihu najdu čas. A na druhý film se těším jak malé dítě. Ať už je září příští rok, kruci! :D ♥

      Vymazat