HumbookFest 2018 | Setkání s autory

Ahojky! 💙💛
Pravděpodobně vás tu budu chvilku zásobovat články ohledně Humbooku, i když je již třetí ročník HumbookFestu za námi. 
Mám v plánu napsat článek, týkající se samotného festivalu, který jsem letos mohla navštívit již od rána, ale ještě předtím, jsme den před akcí měli my ambasadorky, tu možnost vidět autory v kavárně Vincaffé při soukromé události.

Ještě předtím, jsem v pátek 5. října, byla v Praze v Luxoru, kde jsem se setkala s Barčou, @prokrastinuji_ctenim, a společně jsme probraly všechny teorie na Hru o trůny, diskutovaly o pro a proti, které má kniha Šelma, a také řešily různé seriály, které prý musím vidět! 
A v půl třetí jsme vyrazily do Vincaffé za letošními zahraničními autory!

Měli jste někdy možnost udělat rozhovor s nějakým autorem? 😊


Jak to všechno začalo... s Barčou jsme do kavárny Vincaffé dorazily opravdu brzo, vlastně jsme tam byly úplně první. Zbytek ambasadorského týmu se k nám postupně začal přidávat. Po dlouhé době jsem opět mohla vidět všechny ambasadorky, které se za tu dobu staly mými skvělými kamarádkami, v jedné místnosti.
Chvilka na pokec, jídlo, pití, a předání různých dárků, než následně dorazila Ola se všemi čtyřmi zahraničními autory - Sarou, Claudií, Estelle a Sebastienem. 
Ještě byste měli vědět, ano, táhli jsme tam - každá! - všechny knihy, které jsme od autorů doma měly, takže batoh, ruksak či kufr, byly povinností!

Dále následovala diskuze s autory, pokládaly se otázky a dotazy týkajících se jejich knih, např.:
  • zda má Paul Markov blonďaté, či tmavé vlasy (autorka na to odpověděla, že tmavé, a pokud někdo tvrdí světlé, tak nevěřte překladatelům),
  • dále do jaké bradavické koleje se autoři zařazují (Estelle a Sara Harryho ještě nečetli, a ti, kteří Harryho nečetli, prý patří do Mrzimoru - a já nejsem výjimka!)
  • Vaše nejlepší x nejhorší vlastnost (na tuto otázku nejlépe odpověděl Sebastien, který si myslí, že je velmi vtipný - dobrá vlastnost - ale podle jeho manželky je to jeho špatná vlastnost, jelikož se pouze domnívá, že je vtipný)
Po diskuzi se přesunuly stoly... a nastal čas na podpisy! A teď si představte pětadvacet holek, s kupou knih v rukách! Já jsem se tam do té dlouhé fronty vždy přifařila s částí knih, které jsem si chtěla nechat podepsat - a nejprve jsem začala u Sary Raasch
Jelikož nevím, zda si knihy ponechám, nechala jsem si podepsat první a druhý díl, bez věnování, což znamená, že někdy o ně bude (možná) soutěž! Zároveň, když jsem viděla, že fronta přede mnou na další autorku, Claudii, se stále nehýbala, zeptala jsem se autorky na její chystanou knihu, kterou s kamarádkou píše. Zatím nemohla prozradit nic nového, jen pouze své nadšení, že k vydání knihy dojde, i když až v roce 2020, což je ještě dlouhá doba. Ale zatím si budu krátit čas u Rebelů vln, které vyšly ten den, a já si je pořídila na HumbookFestu.
Následovala Claudia Gray, u které jsem bohužel nečetla její opěvovanou sérii Ohnivák, ale autorčina kniha ze Star Wars universa, Ztracené hvězdy, byla za mě pecka! Okamžitě jsem požádala autorku, zda by mi nemohla prozradit, jaká je podle ní úroveň angličtiny v knize Leia: Princess of Alderaan. Sama autorka mi řekla, že pokud znáte základy SW, jako jména, světy, nějaké události, pochopíte vše, i když vaše angličtina není na úrovni vysokoškoláka. Takže jo, já to zkusím! A kromě toho jsem se jí zeptala na její další knihu, o Obi-wanovi Kenobim a zda se těší na devátý díl SW s Rey a Kylo Renem. A autorka se těší opravdu hodně a byla tak laskavá a do knihy mi napsala takové věnování, které píše pouze fanouškům SW.
Dále jsem šla k Sebastienovi, který nás bavil po celou tu hodinu a půl diskuze. Bohužel, i přesto, že jeho chování a charakter je tak skvělý, mne jeho kniha Divotvůrce neoslnila, ale jako člověka ho neskutečně obdivuji! A on to na mne poznal, jelikož jsem ho požádala pouze o podpis a ne o věnování. Takže na soutěž o knihy Divotvůrce a Černé znamení se můžete určitě těšit!
A poslední byla Estelle Maskame. Ještě před diskuzí jsme byly vyzvány, abychom Estelle nezanedbávaly, a položily nějaké otázky také jí. A všechny nás Estelle překvapila svoji otevřeností a skvělou náladou, a faktem, že přijela se svoji maminkou na tuto akci! Při autogramiádě jsem se ji zeptala, zda navštívila ty města, o kterých píše ve svých knihách. A opravdu, všechny Estelle navštívila ještě předtím, než kniha napsala - Santa Monica, New York a Portland. Ze všech měst se mi nejvíce líbilo vyobrazení Portlandu v autorčině třetí knize, takže jsem jí to hned pochválila, i když jsem sérii více méně přestála. A stejně jako na knihy od Sebastiena, i na knihy od Estelle, se chystá soutěž!


Chci strašně moc poděkovat Ole a Albatros Media za možnost potkat autory den před dnem "D"!  Jsem ráda, že jsem všechny mohla znovu vidět, a doufám, že ne naposled! ♥

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat