Halloweenský knižní hop | 2017


Halloween je tady! 👻
Omlouvám se, za svoji za neaktivitu a vítám vás u své halloweenské soutěže! Letos v květnu blog oslavil druhé narozeniny, a jelikož jsem tyto narozeniny propásla, rozhodla jsem se vám to vynahradit zapojením se do halloweenského knižního hopu, který má na svědomí skvělá Vendea! Co to pro vás znamená? Přeci nic jiného, než soutěž o knihy! Co musíte udělat, aby jste se mohli zúčastnit a možná - snad - i vyhrát? Vše naleznete v celém článku, společně i s odkazy na další blogy, kde můžete soutěžit.

Přeji vám hezký a strašidelný Halloween a hodně štěstí v soutěži! 😊

1. balíček 👻

První balíček obsahuje knihu 'Dvůr trnů a růží' od naprosto dokonalé Sarah J. Maas. DVD čtvrtého dílu Twillight ságy, Rozbřesk 2.část. Spoustu záložek a knižních ochutnávek. Medailonek zlatonka z Harryho Pottera. Omalovánky Harryho Pottera. Skleněný košík a papírovou dózu, kterou vyrobila moje mamka.


2. balíček 👻

V druhém balíčku výherce nalezne knihu v angličtině, třetí díl Měsíčních kronik 'Cress'. Opět, spoustu záložek a knižních ochutnávek. Omalovánky Lost Ocean. Fandom medailonek skládají ze sérii jako Percy Jackson, Hunger Gams, Harry Potter nebo Nástroje smrti. Maličkost od mé mamky v podobě papírové dózy a skleněný košík, který jsem do soutěže sehnala v práci.




Jaká jsou pravidla soutěže?

Soutěž probíhá od 31. 10 do 11.11. 2017
Soutěže se mohou zúčastnit lidé s doručovaní adresou v ČR 
Výherce budu losovat pomocí random.org 
Jména výherců zveřejním do konce měsíce listopadu

Co udělat pro to, abyste se do soutěže zapojili?
Do komentáře napsat: 

1. Jméno/přezdívku 
2. Váš email (abych vás mohla kontaktovat v případě výhry) 
3. Jméno, pod kterým sledujete můj blog (GFC)
4. Napište mi, o jaký balíček máte zájem.

- Nepovinné -
5. Jelikož jsem strašný strašpytel a horory nejsou nic pro mě, tak mi radši napište, zda jste se nezačali v nedávné době dívat na nějaký seriál? Nebo jste slyšeli nějakou novou hudební skupinu? Doporučte nějakou vaší oblíbenou knihu!

Kde můžete ještě soutěžit:




nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

73 komentářů:

  1. Ahojky, jsem Iva Burdová pod tímto jménem tě i sleduji, jak na fb, tak i na blogu :)můj email je iva.burdova@seznam.cz a sleduji seriály Cizinka, Dr. Haus a Upíří deníky :). A momentálně moje oblíbená kniha je Slavík od K.Hannahové :) moc doporučuji byl to fakt knižní zážitek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Děkuji za komentář. :D Zapomněla do článku dopsat bod, o jaký balíček byste měli zájem, takže pokud bych tě mohla poprosit, napiš mi o jaký bys ty měla zájem. :D

      Vymazat
  2. 1. kikizubik

    2. kikizubik@seznam.cz

    3. kiki vichova

    4. Já objevuji spíše ty staré skupiny, co už každý jiný zná...
    Zrovna v neděli jsem dokoukala Stranger things 2. serii. Jestli si to ještě neviděla měla by si to napravit. Další seriál je Riverdale a The Handmaid´s tale oba také doporučuji. Co se týče mé oblíbené knihy tak o víkendu jsem přečetla Dohoda s láskou. Je to prima kniha na odreagování. Jen je to druhý díl, takže ti vyspoileruje první díl. Každý díl má jinou hlavní dvojci. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. STRANGER THINGS!!!!♥♥♥ Ani mi o tom nemluv. :( První sérii jsem viděla až teprve nedávno, ale do druhé se ještě pustit nemůžu, protože nejprve musím napsat dvě seminárky a jednu úvahu! Grr. :D Riverdale je moje srdcovka, naprosto to zbožňuji a každý týden vyhlížím nový díl. The Handmaid's Tale,tak to mi něco říká, ale určitě se na to podívám ještě jednou a pořádně. :D Jůů, tu knížku mám na seznamu, co bych si ráda přečetla! :D Společně tedy i s prvním dílem. :D :D

      Vymazat
  3. Páni, ty ceny jsou pořádně lákavé :-D
    1. Anežka
    2. anezkahurtova@seznam.cz
    3. ARosen H.

    4. Taky jsem strašpytel :-D O prázdninách jsem se začala dívat na The 100, ale v poslední době jsem na to neměla moc čas. a jedna z mých nejoblíbenějších sérii jsou právě Měsíční kroniky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ♥ :D Já jsem fakt ale pořádný! Umírám jenom z toho, když vidím pavouka. Bléé, nesnáším je. :D Ale třeba na horor It (To) od mistra hororu Stephena Kinga, jsem hoodně zvědavá! Mám ho stažený asi už dva týdny, ale ještě jsem k jeho zhlédnutí nesebrala odvahu. :D ÁÁÁÁÁ, THE 100! ♥ Miluji tenhle seriál, a šíleně jsem ječela u konci čtvrté série. Doprkýnka, takhle to ukončit a jako třeba vydat oficiální datum, kdy bude 5.? Néé. Takže teď netrpělivě čekám, a doufám. :D Moje taky! ♥ Měsíční kroniky jsou nejlepší retelling pohádek ever! Mám radost, že někomu dalšímu udělala výhra v podobě Cress radost! :D

      Vymazat
  4. 1. Marky
    2. marky48dsp@gmail.com
    3. Marky
    4. Druhý :)
    5. Ze seriálů můžu doporučit jen klasiky jako GOT nebo Stranger Things, moc dalších neznám... Určitě si poslechni něco od Oh Wonder :O A z knih doporučuji Spící obry a Milk and honey ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stranger Things a GOT! :'( JSEM STRAŠNÁ OSTUDA! Neviděla jsem ještě druhou sérii, protože nejprve musím udělat úkoly, a co se týká GOT, tak tam jsem skončila na začátku šesté série a zatím nijak nespěchám na dokoukání. :D V prosinci bude více času a méně školy, tak snad to doženu! :D Oooo, Milk and honey je kniha, o které se napovídalo hooodně! Mě hlavně nalákaly na knihu fotky na Instagramu. ♥ Doufám, že si ji brzy pořídím, ale v angličtině, v češtině, ani náhodou! :D

      Vymazat
    2. Milk and honey doporučuju anglicky, překladová poezie je ošemetná záležitost...

      Vymazat
  5. Lucy Lillianne
    luculi@seznam.cz
    Lucy Lillianne
    balicek 1

    Ze serialu koukam na Big Bang Theory, Cizinku, Downton Abbey, Poldark atd. Oblibenych knih mam hodne. Ze serii Mesicni kroniky, Odkaz dracich jezdcu, HP, Nastroje smrti, Kronika zelezneho druida.... Z kusovych knih pak treba Martan, Marcelo ve skutecnem svete, Hostitel, Nespavost....

    Diky za soutez :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám všechny seriály, ale nedívam se ani na jeden. :'( Já vím, jsem ostuda. Ale chtěla bych se podívat na Cizinku, jen nevím kdy. :D Máme i podobný vkus v knihách! Marťana mám doma od doby, kdy šel do kin film, ale ještě jsem ho nečetla. Slyšela jsi o autorově další knize? Myslím, že se jmenuje Artemis a Knižní klub ji vydá příští rok! Jsem na to sakra zvědavá! :D

      Vymazat
  6. Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz
    Lucie Vondrysková (Ms.Luccy)
    Balíček č. 2 :)
    Ze seriálů určitě doporučuju Upíří deníky, a na odlehčení třeba Zoufalé manželky nebo Průměrňákovi :) Oblíbených knížek mám hodně, ale poslední době se mi nejvíc líbila Dívka v ledu a Noční lov (Robert Bryndza)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upíří deníky! ♥ Tenhle rok jsem se dokopala k tomu, abych konečně dokoukala TWD, zvláště, když to osmou sérií ukončili. Pokračovala jsem od šestý sérii, a na konci jsem plně řvala, protože to bylo, uáááá! ♥♥ O autorovi Robertovi Bryndzovi jsem již slyšela, ale nic jsem od něho nečetla. Děkuji za tip, určitě se po jeho knihách mrknu v knihovně! ;)

      Vymazat
  7. Jé, to vypadá naprosto senzačně! :D

    1. Lory Humble
    2. loryhumble@gmail.com
    3. Lory Humble
    4. Oba vypadají strašně lákavě, ale vzhledem k tomu, že Dvůr trnů a růží už doma mám, dvojka by byla super - Cress mám zrovna rozečtenou a srovnat to v angličtině by bylo určitě hrozně fajn :)
    5. Já jsem propadla Hře o trůny, bohužel už jsem na konci sedmé série, takže budu mít útlum. V létě se mi taky strašně líbilo Dead Like Me (trochu morbidní komedie - ale vážně pobaví) a včera jsem narazila na Gunpowder, tak jsem zvědavá :) Hudební skupiny... tak můj asi nejnovější objev je skupina Beast in Black, jinak teď hodně poslouchám nejnovější album (vánoční mimochodem) od Lindsey Stirling a taky nedám dopustit na Two Steps From Hell. A knížka... určitě Malazská Kniha padlých od Stevena Eriksona. Šířím to, kudy chodím, ale je to vážně pecka a stojí to za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :D ♥ Je mi naprosto jasný, že by dvojka Dvoru byla mnohem lepší, ale mě se doma sešly dvakrát první díl, tak co jsem měla dělat! :D GOT musím dohnat, eh, ale nevím kdy, ani se mi k tomu moc nechce. :D Spíš jsem teď zvědavá na knihu. Viděla jsem to nové vydání, a to tedy vypadá docela dobře. :D Zbytek seriálu mi bohužel nic neříká, ale určitě se na to podívám, abych se aspoň informovala. Ach, Lindsey mám taky ráda! Ona je prostě skvělá, i když má bývala spolužačka říkala opak. :D A i na knihu se podívám! Díky za skvělé tipy! ♥

      Vymazat
  8. Eva, gfc eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Libi se mi druhý balicek
    Momentálně sleduji dva serialy Riverdale a Stanger Things. Mam rozectene dve knihy Martana a Svedkyni ohne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba dva seriály sleduji a plně zbožňuji! Nejlepší seriály! ÚPLNĚ! :D ♥ Marťana bych si také ráda přečetla. V knihovně se na něj práší už nějaký ten pátek, ale pořád jsem se k tomu ještě nedostala! A název Svědkyně ohně mi něco říká, musím se na to mrknout pořádně! Díky! :) ♥

      Vymazat
  9. Páni, ty máš vždycky tak úžasné ceny. :)
    1)Tee knihomolka
    2)spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    3)Tee knihomolka
    4) Já a seriály, to je stejná závislost jako na knihách. :D Oblíbila jsem si Lying game, Teen wolf, Lucifera, The 100, The Shadowhunters, The Shannara Chronicles, Cizinku, The bold type, The Stalker, The Misfits, Super drbnu, Upíří deníky nebo The walking dead. A co se týče mé oblíbené knihy tak to je samozřejmě Hunger games a všechno od Sarah J. Maas. :D Naposledy se mi moc líbila Illuminae. Přidám ještě tip na film - Vesmír mezi námi. :D
    5) Kdyby se mi podařilo vyhrát tyhle boží ceny, tak bych dala přednost balíčku číslo dva, nedávno jsem dočetla druhý díl Měsíčních kronik, takže by se mi Cress moc hodila. ;-)
    Měj se krásně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÁÁÁá, to je od tebe strašně milý! Moc děkuji! :D Opravdu se snažím vybírat do soutěžích zajímavé kousky, třeba pro třetí narozeniny blogu chystám jednu opravdu úžasnou výhru, ze které určitě budete paf. :D Seriály máme jak přes kopírák. The Lying Game je úplná pecka a straně mě mrzí, že to neobnovili pro další řadu! Konec Teen Wolfu jsem pěkně obrečela a prořvala, ale smířila jsem se s tím, že Dylana už neuvidím. :'( Illuminae bych si moc ráda přečetla! Jen mě tedy pěkně štve ta cena, ale tak třeba knihu objevím v knihovně! :D Neztrácím optimismus! :D A film Vesmír mezi námi jsem viděla, a čučela na to jak puk! Boží. :D ♥

      Vymazat
  10. 1. Hanka
    2. thecursedbook@gmail.com
    3. Co zas čteš?
    4. O balíček č.1

    Asi nejlepší seriál, na který jsem se v poslední době začala dívat, je norský seriál SKAM. Ač většinou sleduju seriály typu The Walking Dead, Under the Dome, The 100 nebo Mr.Mercedes a SKAM je žánrově úplně jiný, je to jeden z nejzajímavějších seriálů, které znám... Snad nikdy jsem si tak rychle nevypěstovala na nějakém filmu/seriálu závislost... Začala jsem ho sledovat jeden den večer a druhý den dopoledne jsem už končila druhou sérii :D Pokud znáš Skins (které mimochodem taky doporučuju), tak je to podobný žánr :) Věř mi, že hned po prvním díle si ho zamiluješ :D :) Jinak další z mých oblíbených seriálů je Bron (Most), je dánsko-švédský a šíleně napínavý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak se mi to odeslalo dřív, než jsem chtěla... :D
      Žádnou novou hudební skupinu moc neznám, jsem stále věrná svým oblíbeným Simple Plan :)
      Doporučím ti ale knížku Poslední dívka... Je celkem podobná knihám Dívka ve vlaku a Zmizelá a nevěřila bych, že to někdy řeknu, ale obě dvě s přehledem strčila do kapsy. Nemohla jsem se od ní odtrhnout a za mě je to asi největší knižní překvapení tohoto roku :)

      Vymazat
    2. MR.MERCEDES!!! Jéééj. Fanoušek Stephena Kinga. :D I když horory nemám ráda, Kinga uznávám a naprosto ho zbožňuji. Jeho nejnovější počin, právě Mr. Mercedes je přímo epický, dokonalý, jednoduše naprostá peckááá! ♥ Těším se na druhou sérii. :D SKAM mi nic neříká, ale určitě se na to zítra podívám. Simple Plan mám taky hrozně moc ráda! Už dlouho jsem od nich nic neslyšela. Asi bych si měla jít zapnout nějakou jejich písničku. :D Jů. Poslední dívku neznám, nic mi to neříká, ale Dívku ve vlaku a Zmizelou, tak u obojího jsem viděla film, a Dívka se mi tedy líbila víc, asi proto, že nemám ráda Bena Afflecka. :D Díky za tipy! ♥

      Vymazat
  11. 1. Milenne
    2. milciska@seznam.cz
    3. Alex Newman
    4. Balíček č. 2
    5. Stranger things, Cizinka, Riverdale... Je jich dost dobrých, ale sama preferuji hororové, takže... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krucinááál, já už asi fakt budu muset si pustit tu Cizinku! Každý si ji vychvaluje, tak snad tento víkend bych si mohla pustit aspoň pilotní epizodu! Dokonce i moje mamka seriál zbožňuje, takže asi jsem byla přehlasována. :D Klidně mi vypiš, jaké hororové seriály sleduješ, aspoň budu v obraze - jako kdybych těch serálů vůůůbec neměla málo. :D

      Vymazat
  12. 1. Terisekk
    2. Terisekk.07@seznam.cz
    3. Terisekk
    4. balíček č. 1
    5. Před nedávnem jsem začala koukat na Sex ve městě, jasně, je to starý seriál, ale já jsem ho nikdy neviděla, tak jsem považovala za povinnost ho shlédnout. :) A také jsem začala sledovat American horror story a The Royals.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám ten seriál, slyšela jsem o něm, ale nikdy jsem neměla pocit, že bych ho chtěla, či snad potřebovala vidět. Doufám ale, že se ti líbí! Společný seriál máme The Royals! Ach bože, tohle tak ztřeštěná královská rodinka, až to ani není možný! :D Sakra, jak já se těším na čtvrtou sérii. :D

      Vymazat
  13. 1) Betty
    2) alzbetapavkova@seznam.cz
    3) Betty Pávková
    4) První :)

    5)Poslední dobou jsem i děsně oblíbila Supernatural :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! Já tento seriál znám od vidění, ale sama ho nesleduji. Má to moc sérií, a to by bylo na dlouhý maraton. :D Ale můj brácha se na něho dívá, a taky se mu to děsně líbí! :D

      Vymazat
    2. Jooo je to dost nadlouho, ale vzhledem k tomu, že Dean, jedna z hlavních postav je fakt kusanec, dá se to dobře přežít...:D :D

      Vymazat
  14. Anna Nováková
    Aniska.novakova@gmail.com
    Aniška Nováková
    Balíček číslo 1 ❤
    A serial ti doporučím upíří deníky ❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám a dokoukala jsem! Naprosto zbožňuji, zůstane napořád v mém srdce! Hlavně ty poslední dvě série. :D ♥ Nyní mám v plánu někdy dokoukat The Original, spin-off TWD. Znáš to, sleduješ? Pátá série, která se právě natáčí má být poslední. :D

      Vymazat
  15. 1. Anička
    2. postolka.4@seznam.cz
    3. ta_co_miluje_knihy =sleduji tě na instagramu
    4. Mám zájem o první balíček
    5. GOT,13 reasons why, Dr. House, Teorie velkého třesku, Přátelé, Viktorie
    Nedávno jsem dočetla Stačí jen chtít

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! ♥ 13 Reasons Why také naprosto zbožňuji, ale víc mě tedy chytla za srdce kniha. A u seriálu mě dost mrzí, jak to všechno změnili, a také fakt, že se chystá druhá série. O čem to asi jako bude vyprávět? Divné. :D Stačí jen chtít mám půjčené z knihovny, a dost mi to připomíná knihu Nerve, podle které vznikl i stejnojmenný film. Znáš ho, viděla jsi? Pokud ne, určitě na něj mrkni! :)

      Vymazat
    2. Film jsem viděla několikrát a je úžasný❤

      Vymazat
  16. Michelle
    mishelinka@seznam.cz
    amoona.em na insta
    mám zájem o první balíček
    knihy doporučuji od Kate Morton nebo Vlad-poslední zpověď od Humpreyse.
    Popřípadě mrkni na nějaké tipy ke mě - www.podmysimikridly.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! ♥ Nic mi to neříká, ale určitě se na to mrknu. :)

      Vymazat
  17. 1. Camellia
    2. novedny(zavináč)gmail.com
    3. Camellia Erika
    4. balíček č. 1
    5. Doporučím ti hudební skupinu - Cross Gene. Je to korejská skupina a jejich hudba je fakt dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korejská skupina? :O Zajímavé! Děkuji za tip, určitě si od nich něco poslechnu. :)

      Vymazat
  18. 1) Mirka Škampová
    2) miuka12@seznam.cz
    3) Mirka Škampová
    4) balíček č. 1
    5) já mám normálně v hlavě vymeteno a nic mě nenapadá,pardon :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic se neděje. :D Tak mi třeba napiš, jaká byla tvá poslední kniha, co jsi četla. :D

      Vymazat
    2. Četla jsem něco trochu mimo můj žánr,i když...ženské knihy nečtu,nicméně toto není vyloženě jen nějaký ženský román - Slavík od Sophie Hannah. O hrdinství francouzských žen během 2. světové války.

      Vymazat
  19. 1) Vendy
    2) vendy.vlk@seznam.cz
    3) Vendy Vlková
    4) balíček č.1
    5) V poslední době jsem nejvíce koukala na seriál 13 Reasons Why, určitě doporučuji, super zfilmované, napínavé, citlivé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MILUJI 13 Reasons Why!! ♥ Ale moc se mi nelíbí fakt, že bude druhá série. Tak nějak si neumím představit, o čem to bude. :D Hrozně se ale těším na autorovu další knihu, kterou jsem nedávno objevila - The Future of Us! Mám ji od mamky dostat k Vánocům. :D

      Vymazat
  20. 1) Sabina Meissnerová
    2) sabca.0207@centrum.cz
    3) Sabina Meissnerová
    4) Měsíční kroniky jsem už četla a hrozně dlouho si chci přečíst Dvůr trnů a růží, takže bych brala balíček č.1
    5) Aktuálně se dívám na Letopisy rodu Shannara a hodně se mi líbí. Před prázdninami jsem dokoukala seriál Vikingové, občas je to dost drastický, ale miluji to! A jinak koukám na klasicky na GoT, Teorii velkého třesku...Skupinu ne, ale zpěváka- Loic Nottet. Má úžasný hlas....Oblíbených knížek mám hodně, ale aktuálně čtu první díl série Chaos- Hlas nože a zatím to vypadá dost dobře.
    Děkuji za soutěž o tak úžasné ceny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Letopisy rodu Shannara bych se také ráda podívala! Jen ale nevím, kdy. :'( ÁÁÁÁÁ, série Chaos od Patricka Nesse!!! Kruci, tu bych si tak ráda přečetla. Hlavně kvůli chystanému filmu se super hlavními hrdiny! ♥

      Vymazat
  21. 1) Michaela Gottwaldová
    2) misulka.gottwaldova@seznam.cz
    3) Michelle Gottwaldová (na insta michelle_gottwaldova)
    4) Mám zájem o balíček číslo 2.
    5) A co bych ti doporučila? Tak rozhodně všechno od Ricka Riordana <3 Pak jsem taky objevila ne moc známou, ale úžasnou sérii Ptačí zpěv. A seriály? Určitě ti doporučím Sherlocka a Doctora Who <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluji knihy od Ricka Riordana! ♥ Zrovna nedávno jsem dočetla poslední díl ze série Perchyho Jacksona, a hrozně ráda bych vlastnila tuto sérii v angličtině! Jedno vydání má totiž hrozně hezké obálky. :D Bohové Olympu mám v češtině, a ty další dvě série bych také ráda pořídila v angličtině. Něco mi to říká, Ptačí zpěv. Není to náhodou první díl ze série, kterou nakonec nakladatelství CooBoo nedovydalo? :D Myslím, že CooBoo o této knize zmínili na Humbooku. A Sherlocka naprosto zbožňuji! Snažím se sehnat ohledně Sherlocka úplně všechno! Funko pop postavičky, náhrdelníky, polštáře, knihy. Jop, Sherlock je moje posedlost. :D

      Vymazat
  22. 1. Mrs. Jungová
    2. rossettinks@gmail.com
    3. Rosse
    4. č.2 :-)
    5. Nedávno jsem začala sledovat Pana Mercedese, ale teď minulý týden zrovna skončila první série (10. dílů) a bylo to opravdu úžasné, tak určitě doporučuji.
    Pak jsem začala sledovat seriál The Good Doctor - skvělý seriál o chirurgovi, který je autista a má syndrom savanta. Pokud máš ráda seriály s humorem, ale i trochu vážnější, tak určitě doporučuji. Ten humor tam převažuje a navíc je to i fajn k zamyšlení... že i takový člověk může být skvělým chirurgem :)) Zkus apsoň první díl a uvidíš, jak se ti to bude líbit.:)
    S oblíbenou knihou to bude složitější, není žádná, která by byla extra oblíbená, popravdě mám všechny knihy ráda stejně, ale řeknu aspoň nějakou která mě v poslední době naprosto uchvátila a to knížka od Brendy Novak - Nejhorší noční můra. :-)

    A ještě děkuji za super soutěž. ^^
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto zbožňuji Pana Mercedese! :D Je to o dost lepší než Pod kupolí, ale i tak bych si obě knihy ráda přečetla. The Good Doctor, to mi něco řiká. Myslím, že jsem asi viděla postery, ale nějak jsem neměla v úmyslu se na něj dívat. :D Dám na tebe, a až nebudu mít na co se dívat, tak se mrknu alespoň na pilot. :D

      Vymazat
  23. 1. Niky
    2. nikola.krcova@seznam.cz
    3. Nikola Krčová
    4. Balíček 2
    5. Seriály naprosto zbožňuju, můžu doporučit třeba Peaky Blinders, 13 Reasons Why, Stranger Things, Sherlock.. Právě jsem začala hodně poslouchat Radiohead a Ghost. A teď jsem dočetla Six of Crows, ta byla dokonalá ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peaky Blinders? To mi nic neříká. :D Za to naopak zbytek patří mezi jedny do mých oblíbených!! ♥ Six of Crows!!! Ach jo, závidím. Na mě kniha čeká v poličce, ale ještě jsem se do ni neměla čas pustit. Takže zatím jen tak z dálky ji obdivuji, tak snad brzo se do ni pustím. A ty si knihu četla v češtině nebo angličtině? Já se docela bojím úrovně angličtiny v této knize, takže jsem šla raději do češtiny. :D

      Vymazat
  24. 1. Kitty Krásová
    2. kittykitty1@seznam.cz
    3. Kitty Krásová
    4. Balíček č. 2

    5. S těmi horory naprosto chápu, mě vyděsí už jenom trailer, takže na ty nekoukám. Seriály ale přímo miluju nejoblíbenější jsou Gilmorky, Dr. House, Game Of Thrones, The Big Bang Theory, Sherlock a v poslední době jsem začala kouka na Supernatural a to nej absolutně skvělý seriál (7 sérii za 3 týdny).
    A knihy, těch mám oblíbených hodně. Teď mě napadá cokoliv od Sarah J. Maas, Norské dřevo od Haruki Murakamiho, série Kostičas, nebo série Off-Campus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo, Gilmorky. Na ty bych se tak ráda podívala! Dokonce si myslím, že jsem je už začala, ale pak byly zase jiný seriály, a já je nedokoukala. Ale nehodlám to s nimi vzdát! :D Jednou je dokoukám. :D Ty bláho, ty jsi rychlík! Můj mladší bratr Supernatural úplně zbožňuje, a furt mi o tom seriálu něco říká, ale mě to bohužel prostě neláká. :D Sarah J. Maas je jasná snad u každého. Je to naprosto fenomenální autorka. ♥ Kostičas bych si strašně ráda přečetla, ale nevím kdy. :D A Off-Campus je jedna z mých nejoblíbenějších sérií! :D Myslím, že mám první díl, Návrh, i podepsaný od autorky. :D

      Vymazat
  25. Markét
    durczokova.m@gmail.com
    Markéta Durczoková
    Balíček číslo 1

    Mám teď rozečtených spoustu knih a nemálo seriálů :D Já vím, jsem ostuda a stydím se, že se k tomu nedokážu dokopat. Od prázdnin sleduju GOT, kde jsem zatím jen ve 4. sérii, ale nikam nespěchám, protože se stejně čeká na osmou, že :D Potom mám rozkoukaného Lucifera, což je boží seriál s ještě více božím hlavním hercem ♥:D
    Knížku rozhodně doporučuju Tíhu vesmíru a Všechny malé zázraky od Jennifer Niven, Čmeláci v srdci a Nebe je všude. Z toho 'méně romantického' určitě Lesní lišky nebo Metro (celá trilogie). Mohla bych ti doporučit i úžasný film V jako Vendeta. Miluju ho ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky bohu, že v tom nejsem sama! :D Mám tolik rozkoukaných seriálů, a vůbec nemám ponětí, kdy ty nové epizody zhlédnu! :D Já jsem skončila u GOT u prvního dílu šesté série, a zatím nijak nespěchám, co se týče tohoto seriálu. :D ÁÁÁ, Lucifer! ♥ Toma Ellise úplně miluji, a ten seriál taky. :D Pěkné knížky! Spusta názvů mi něco říká, ale ještě jsem je nečetla. Ale od autorky Nebe je všude jsem četla Dám ti Slunce, a to se mi hodně líbilo! Takže na tuto knihu se určitě podívám. :)

      Vymazat
  26. Lumail
    keri.H@seznam.cz
    Kate.reede
    1. balíček
    Sice už je to delší dobu, co jsem ten seriál sledovala, ale líbil se mi seriál Posel ztracených duší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi nic neříká, ale děkuji za tip, mrknu se na to! :)

      Vymazat
  27. 1. Alexandra
    2. sasikskopova@seznam.cz
    3. ardnaxelA
    4. balíček č.1
    5. Už hodně dlouho sleduji seriál Doctor Who, ale doporučuji spíše starší série, ty novější už se mi tolik nezamlouvají :) Jinak taky doporučuji film Vybíjená (Dodgeball) z roku 2004, hraje tam Vince Vaughn a je to lehce klišoidní komedie. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych se jednou na Doctora Who podívat, ale pokaždé mě odrazuje počet sérií. :D Ale opravdu, jednou, až nebudu mít na co se dívat, bych chtěla tomuto seriálu dát šanci. :D Vybíjená. :D Bože, jak já tenhle film nemám ráda. Můj brácha ho zase naopak zbožňuje. Já nemám ráda ty herce, takže bohužel, nic pro mě. :D

      Vymazat
  28. 1. Adelle
    2. aderos1@atlas.cz
    3. Adelle R.
    4. balíček č. 2
    5. Taky se bojím a horory směle ignoruju :D Seriálový typ taky moc nejsem, ale co se hudby týče, objevila jsem Palaye Royale. Nazpívali soundtrack k American Satan a to je prostě luxus. Tak teď postupně odhaluju i jejich písničky a jsou super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda! Některé seriály za to ale stojí! :D A děkuji za tip ohledně písniček, podívám se na to. :D

      Vymazat
  29. moncik.11@seznam.cz
    Monika P(blablabla... prostě pokračování příjmení :D)
    Hmmm. To je těžké :D Celkově mě láká druhý balíček, ale zas v tom prvním je zlatonka! :D Co takhle to nechat být a rozhodnout se, kdybych vyhrála? :D

    Týjo, musím říct, že kniha, která mě letos mile překvapila (jakože tenhle rok jsem fakt moc pecky nečetla :(), byl Jonatán Papírník :D. Na seriály nějak moc čas nemám, ale klidně ti doporučím kvanta anime :DD. Skupiny nové neobjevuju... od otho jsem taky nějak už upustila :D. Ale nedávno jsem zjistial, že jsem nějak prošvihla nové album Skilletů :DD.

    Jinak je super zase vidět pořádné knižní výherní balíčky:) Blogosféra za posledních několik let děsně upadla :/. Já sama blogovala v době největšího rozkvětu, možná to bude i 10 let, kdy jsem začala :D. No je to šílený. Nicméně ty pořádný soutěže... to je už pryč tak zhruba 3 roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni děkuji! :D Strašně si toho vážím, že si myslíš, že balíčky, a samotná soutěž je super. To je úspěch pro mě. Moc ti děkuji. ♥ Určitě se můžeš rozhodnout až potom. :D Jonatán Papírník? Co to je, to jsem nikdy neslyšela. :D Musím se na to mrknout. Anime, eehh, to není nic pro mě. :D Promiň. A jsem na tom podobně. Před nedávnem, má oblíbená skupina OneRepublic, vydala novou písničku, a já si toho všimla až nyní! Jsem fakt hrozná. :D

      Vymazat
  30. 1. Kristýna Kaderová
    2. kakristyna@seznam.cz
    3. Kristýna Kaderová
    4. č.2
    5. Neustále koukám na nějaké seriály :D V poslední době jsem začala koukat například na The Gifted, The Good Doctor a The Orville. Ani od jednoho jsem nic moc nečekala, ale příjemně mě překvapily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí The Gifted! ♥ A pak třeba ještě The Inhumans, i když si všichni myslí, že je to blbost. :D Je to takový jednoduchý. Co se týče toho zbytku, názvy mi něco říkají, ale nedívám se na to. Ale třeba jednou, až toho nebudu mít tolik, tak se na to mrknu. :)

      Vymazat
  31. 1. kath_the_bookworm
    2. katka.horylova@seznam.cz
    3. Kateřina Horylová
    4. Druhý balíček

    Mockrát děkuji za příležitost! :)

    OdpovědětVymazat
  32. 1. Alča
    2. alca.vocelkova(@)gmail.com
    3. Alabell (Alča Vocelková)
    4. druhý

    Já taky horory moc nemusím, ale letos jsem četla The Language of Thorns od Leigh Bardugo, což jsou takové temnější povídky a bylo to super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, to mě docela zajímá! Od Leigh Bardugo jsem zatím četla jen první díl Griši, ale rozhodně se chystám na pokračování. A pak na mě v knihovničce čeká ještě kniha Šest vran - ááá, to je tak hezky graficky zpracovaný! ♥ - a Wonder Woman, která dokonce vyjde příští rok v češtině u nakladatelství CooBoo!!!! ♥♥

      Vymazat
  33. 1. Akemi
    2. akemicz@gmail.com
    3. Akemi
    4. Balíček č. 2
    5. Ze seriálů doporučuju Outlander, Lucifer nebo Once Upon a Time, ze skupin zkus moje oblíbence One OK Rock :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Cizinku bych se chtěla podívat, ale nevím kdy. :D Sleduji Lucifer i Once Upon a Time. Myslela jsem si, že mě ta sedmá řada nebude bavit, ale právě naopak! Je to fakt zajímavý. Možná už je to trošku přetažený za vlasy, ale po práci je to taková jednoduchá jednohubka. :D

      Vymazat
  34. 1.Julča
    2.julca.strachonova@seznam.cz
    3.Julie Strachoňová
    4.balíček č 1 :)
    5.Na seriály kvůli nedostatku času nekoukám, ale už dlouho chystám se na seriál Shadowhunters i když se trochu bojím, aby mi nezkazil dojem z knižní série, která patří mezi mé nejoblíbenější :) od autorky mám ráda i sérii Mechanický anděl:)Jinak v poslední době všem kolem doporučuji Šest vran :) tahle kniha s naprosto božíma postavama mi prostě přirostla k srdci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tedy snaží dívat na ty seriály, u kterých mám každý týden novou epizodu. Nové nezačínám. Možná až o vánočních prázdninách. :D Seriál Shadowhunters sleduji, ale nelíbí se mi to, upřímně. Ale co já mám říkat, já se snažila 3x prokousat prvním dílem, a nepovedlo se, tak ten čtvrtý pokus už snad bude úspěšný. :D Co se týká série Pekelné stroje, tak oba dva díly se mi strašně líbili. ♥ A na Šest vran se chystám. Sice netuším kdy, ale jednou snad jo. Knížka totiž na mě tak smutně vyhlíží z té knihovny. :D

      Vymazat