HumbookFest 2018 | Čtvrtý zahraniční host?!


Ahojky knihomolové! 💛

Po delší době se vám tu opět ozývám s novým článkem ze série HumbookInfo. Bohužel, od té chvíle co jsem se vrátila z dovolené jsem neustále v jednom kole - práce a zase ta práce.

Ale doufám, že se to v brzké době zlepší, na blogu přibude více článku a recenzí, a já snad budu mít chvíli klid. 
Mezitím se krátí čas do Humbooku, přesně za týden je tento svátek knihomolů tady!

A Humbook opravdu letos do toho dal všechno, a ano, i když hlavní hvězda Leigh Bardugo na letošní ročník nedorazí, Humbook nás stále má čím překvapit

A nyní je to čtvrtý zahraniční host! COŽE?! Čtyři zahraniční autoři? No, tak to si nemůžeme nechat ujít! 
A kdo jím tedy je? 😊



Sebastien de Castell je americký autor, jehož knihy se řadí do žánru young adult fantasy.
Sebastien vystudovat archeologii, ale hned při svých prvních vykopávkách, čtyři hodiny poté, si uvědomil, jak své povolání nesnáší. Proto zvolil raději kariéru horlivého hudebníka, ombudsmana, interakčního designéra, choreografa bojových scén, učitele, projektového manažera, herce a tvůrce strategie produktů.
Na svém kontě má fantasy sérii pro dospělé The Greatcoats, která byla nominována na cenu pro nejlepší fantasy v Goodreads, dostala cenu Gemmell Morningstar za nejlepší prvotinu, The French Prix Imaginales za nejlepší cizojazyčnou práci a cenu Johna W. Campbella pro nejlepšího nového spisovatele.
U nakladatelství Egmont autorovi vychází jeho druhá série Divotvůrce, která si získala již mnohé české fanoušky. 
V této době autor žije v Kanadě se svou manželkou a se dvěma bojujícími kočkami.
Magie je zrádná hra. Kellen je pouze několik okamžiků od svého prvního magického souboje a čtyř zkoušek, které z něj mají udělat divotvůrce. Je tu však jeden problém: jeho magie je slabá. Jste-li zavěcenci Jan’Tepu a blíží se vaše šestnácté narozeniny, měli byste být připraveni prokázat své magické schopnosti. Buď to, nebo mít v záloze nějaký zázrak. Jenže Kellen nemůže spoléhat ani na jedno z toho. Nezdědil totiž žádné magické nadání a nemá tedy výjimečné schopnosti jako ostatní. Ví, že bude muset použít pár triků, aby nezneuctil svou rodinu a nestal se sha’tepským sluhou. A tak, když do městečka přibyde rázná a přímočará cizinka, Kellen je samé ucho. Ferius Parfax je ostřílená světačka, vyhnankyně, kterou musí uživit bystrý rozum a tři balíčky karet. A s kartami, které mu rozdal nemilosrdný osud, se Kellenovi bude hodit každá pomoc. - Databáze knih

V době vydání prvního dílu, Divotvůrce, jsem byla opravdu v pokušení si knihu pořídit, ale nevím, jestli za to mohl ten skvělý ohlas čtenářů, který mě od knihy odradil, či prostě nedostatek času. I když jsem na knihu nikdy zcela nezapomněla, můj zájem postupem času začal opadat. 

Opět narostl, když Humbook oznámil, že autor této šestidílné ságy, ze které jsou zatím venku čtyři díly, má čas a chtěl by navštívit Prahu. A jelikož jsem byla na tuto sérii opravdu zvědavá, před pár dny jsem otevřela první díl s tím pocitem, že od toho mám opravdu velká očekávání, mělo by se to číst skvěle a hned na to bych se měla pustit do druhého dílu.
Bohužel, má očekávání nebyla naplněna. Divotvůrce je orientován pro skupinu čtenářů ve věku dvanácti let, a to pravděpodobně byl pro mě kámen úrazu. Polovinu knihy jsem protrpěla, nic se tam nedělo, věčně se o něčem diskutovalo, a když přišlo na magii, nevěřila jsem tomu. Záchranu poskytla až druhá část knihy, která rozplétala ukrytou pravdu, skrytou po mnohá léta, která mne úplně dostala! Vůbec jsem to neviděla, a už rozhodně nečekala. Myslím, že ten konec mi dodává naději, že druhý díl bude lepší. Takže doufám, že nebudu zklamaná. 

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

4 komentáře:

  1. Taková ohromná jména, tam bude pořádně těsno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec si to neumím představit :D A viděla jsi lístky? Včera jich tam zbylo už jen 97.. takže to vypadá fakt na těch 3000 lidí. :D Neuvěřitelný! :D

      Vymazat
  2. Tak až teď díky Sebastianovi de Castellovi mám vážně chuť a Humbook jet. Předtím se mi nechtělo kvůli vysoké ceně za vstupenku, jízdné a vše okolo. Ale Divůtvůrce mám hrozně ráda a lákalo by mě se setkat s autorem. VIP jsou ale vyprodané, tak budu jen závidět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to je škoda, ale je pravda, že ta cena zaskočila všechny. :D Ale budu dělat o jeho knihy soutěž, jakmile budou podepsané, takže tak. Ale pokud chceš, mohla bych ti zařídit podpis u tvých knih :D

      Vymazat