HumbookFest 2018 | Naši autoři na Humbooku?


Ahojky! 🙈
Vím, že to již není žádná novinka, všichni jste již určitě viděli program a neskutečně se těšíte jako já.. ale já vám přeci jen něco povím ke knihám a českým autorům, kteří dorazí letos na Humbook!

A můžete mi věřit, že se těším opravdu hodně, protože již mám většinu přečtenou a naprosto jejich knihy doporučuji!
Neměli bychom české autory podceňovat a jejich díla zavrhovat, protože opravdu stojí za všechny ty peníze!

A snad vám to Pavel Bareš, Petra Stehlíková, Kovy či Dominika Gawliczková dokáží, a přesvědčí vás tak, jako přesvědčili mě. 


Četli jste jejich knihy? Ještě ne?
Tak to koukejte hned napravit!




Autorem Projektu Kronos je Pavel Bareš, ktetého můžete znát z různých knižních akcí, jenž se účastní. Ve čtenářské komunitě si našel místo například po boku Míši z Radši knihu či Marille ze Světa podle Marille.
Co asi o Pavlovi nevíte, je, že frontmanem skupiny J!Scream či učitelem angličtiny
Projekt Kronos je jeho literárním debutem a pokračování s pracovním názvem Kronovy děti, bychom se měli dočkat příští rok v květnu.

Společně s Marky jsme si v lednu každá pořídila výtisk Pavlovy knihy, a nemohu uvěřit tomu, že jsem ji přečetla dříve než ona!
Sice až teprve nyní, v létě, kdy se připravuji na Humbook, a mám více času na čtení, ale co. Hlavně, že mám přečteno a jsem z toho úplně paf! Neměla jsem od Projektu žádná očekávání, vlastně jsem netušila, do čeho jdu. Během pár hodin jsem zhltla třetinu knihy a zbytek dojela pomalým tempem, aby mi nic neuniklo.
A když jsem došla ke konci, hledala jsem další stránky, ale ony tam prostě žádné nebyly! Takže... potřebuji nutně pokračování, opravdu nutně a hned!


A tohle video! To je naprostá bomba a musíte ho vidět! 😀




Za Naslouchačem a Fajou stojí Petra Stehlíková, která své knihy vydávala samonákladem či publikovala na internetu.
Petra je oborem zdravotní laborant, ale vystřídala také několik dalších zaměstnání, třeba také post hotelové recepční.
V roce 2016 ji u Hostu vyšel Naslouchač, první díl z pětidílné série o malé dívce, která putuje s družinou mužů a zažívá různá dobrodružství.
Naslouchač sklidil u českých čtenářů obrovský úspěch, a v jednom se všichni shodují. Petřin Naslouchač se vyrovná mnohým zahraničním titulům. Pokračování, Fajy, jsme se dočkali rok na to. Třetího dílu bychom se měli dočkat příští rok, a já doufám, že to bude hned zkraje roku!

V lednu jsme s Marky dělala takový knižní swap a Naslouchač byl na jejím seznamu. Já jsem ji knihu původně chtěla koupit, ale k mojí smůle ji neměli skladem!
Takto jsem se prvně doslechla o Naslouchači a Petře Stehlíkové. Mě osobně kniha moc nezaujala, to až teprve nyní.
Nyní mám za sebou oba díly, a nechápu, jak jsem před pár měsíci mohla říct, že mě tato kniha nezajímá. Že to určitě nebude nic pro mě. Uáá, tato kniha je skvost. Proklad ve vaší knihovně. Po všech stránkách, ať jsou to postavy, svět či autorčin styl psaní, je kniha naprosto fenomenální. A nemohu jinak, než říci, že nic lepšího jsem letos ještě nečetla.
Pokud nevěříte mrkněte na moji recenzi prvního dílu a snad co nejdříve naleznete zde i můj názor na druhý díl, který rozhodně není vycpávkový.






Dominika na cestě není obyčejná knížka. Je to totiž cestopis o tom nejnáročnějším dobrodružství Dominiky Gawliczkové, která sama na motorce projela 33 zemí.
Dominika vystudovala strojní inženýrství, ale její vášní je cestování na motorce. Prvně na motorku sedla ve věku 13 let, kdy s ní rozryla tátovu zahradu.

Když se mi kniha dostala do rukou, musím dodat naprosto neočekávaně a neplánovaně, hned mne zaujala krásnou obálkou od Myokard.
Myokardinu práci můžeme znát například z obálek Mluv pro nakladatelství Yoli či Jablečný koláč naděje, která vyšla u CooBoo.
Bohužel, to je nejdál kam jsem se dostala. Do knihy jsem sice nakoukla a nachází se v ní krásné fotky, ale cestopisy, to není nic pro mě.
A s největší pravděpodobností knihu vynechám, jelikož mi stále zbývá ještě spousta knih od zahraničních autorek, ale kdo ví. Pokud mi vyjde čas, možná se do ní pustím. Nechám se překvapit.

Co vím ale jistě, do čeho se nepustím, je Kovyho kniha Ovšem. Kovy se již ukázal v květnu na HumbookStage, ale dostal prostor i na HumbookFestu, a jelikož ho nesleduji, neplánuji si jeho knihu přečíst.

A jak pokračuje vaše příprava na Humbook? Kolik knih už máte přečteno? 😉

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

2 komentáře:

  1. Skvělý článek:) Těším se na Petru Stehlíkovou, Faja a Naslouchač jsou vynikající :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :D Naprosto souhlasím. Za mě nejlepší knihy letošního roku! ♥

      Vymazat