HumbookFest 2018 | (Náhradní) Třetí zahraniční host!


Ahojky knihomolové!

Asi jste si již všimli, že autorka Leigh Bardugo zrušila svou evropskou tour, což znamená, že na Humbook nedorazí.
Důvodem zrušení tour byly zdravotní problémy, a zdraví máme pouze jedno, takže přeji autorce brzké uzdravení a snad dorazí příští rok.
Do té doby už snad budu mít přečtené její knihy, Grišu a její velmi opěvovanou sérii Šest vran s Kazem a Inej - ne, ještě jsem to nečetla, jsem ostuda).

Naštěstí ale tým z Albatros Media nezahálel, a hledal dalšího hosta... a podařilo se!
Pozvání přijala mladičká skotská autorka Estelle Maskame, které u nakladatelství Fragment vyšla romantická série DIMILY!

Znáte sérii DIMILY? Už ji máte přečtenou?







Estelle Maskame je jednadvacetiletá skotská autorka, jejíž knihy se řadí do žánru young adult contemporary romance.
S psaním začala ve třinácti letech. Svoji debutující knihu Víš, že miluju? publikovávala na doméně Wattpad. V šestnácti letech sérii DIMILY - název byl odvozen z názvu první knihy Did I Mention I Love You - dokončila a za pomoci nakladatelství Black & White vydala.
K vydání knih autorce velmi dopomohla její fanouškovská základna, kterou si získala postováním příběhu Eden a Tylera na sociálních sítích jako je Wattpad či svými videi na youtube.
V roce 2016 byla Estelle nominována na cenu Art Award v Young Scot Award, a tu také vyhrála. O rok později ji vyšla samostatná kniha s názvem Dare to Fall, kterou opět můžeme zařadit do žánru ya contemporary romance. O chystaném překladu bohužel nemám žádné informace.







O čem vlastně kniha Víš, že tě miluju je?

Na léto v Kalifornii se Eden vůbec netěší. Strávit ho má totiž v nové rodině svého otce, kterého už tři roky neviděla. Prázdniny by měla prožít s třemi nevlastními bratry a novou „matkou“ – lidmi, které vůbec nezná a ani netouží poznat. Na největší komunikační problémy naráží s Tylerem, nejstarším z bratrů. Nevyzná se v jeho divoké povaze, nemůže vystát jeho drzý pohled a ego vyšší než kopce v Beverly Hills. Pořád na něj ale někde naráží a čím víc poznává jeho svět nekonečných večírků a her, při kterých se porušují pravidla, tím víc jí zajímá. Začíná ztrácet hlavu pro lásku, která je zakázaná… DIMILY je zkratka tvořená z prvních písmen názvu prvního dílu trilogie Did I Mention I Love You? Autorka Estelle Maskameová má obrovskou fanouškovskou základnu a její série se ve světě stala fenoménem. Ve Velké Británii se DIMILY trilogie zařadila do žebříčku pěti nejlepších young adult knih všech dob. - Databáze knih

                      Santa Monica                     New York                         Portland                        

Když jsem se dozvěděla, že autorka Estelle Maskame dorazí na Humbook, byla jsem zprvu na pochybách... ale zároveň nadšená, jelikož bude zastupovat na festivalu můj oblíbený žánr, contemporary romance.
Já jsem měla v té době odhalení autorky přečtené pouze první dva díly, kde ten první nebyl špatný, kdežto druhý, to bylo pěkné zklamání.
Svým způsobem pro mě tato série byla začarovaný kruh, stejně jako série After od Anny Todd, kde se hlavní hrdinka s hlavním hrdinou věčně hádají, ale pokaždé si k sobě najdou cestu.
Problémem pro mne u této série byly myšlenkové pochody Tylera - hlavně tedy u druhého dílu na konci, ale třetí díl to vytáhl.
Opravdu velmi mile mě autorka překvapila třetím dílem, u kterého jsem již nic neočekávala. Eden vyspěla a Tyler také. Všechno dostalo své vysvětlení a opravdu povedený konec.
Ale abych sérii jen nekritizovala, je tu pár věcí, které se mi líbily. Jako například města - Santa Monica, New York, Portland. Estelle se tak skvěle podařily napsat, až jsem si je dokázala živě představit! Zajímalo by mě, zda autorka v daných městech někdy byla.. snad se to dozvím v říjnu!
A dále na to rodina, a fakt, že Eden a její nevlastní máma mají spolu tak skvělý vztah! Je to nevídané, a ne tolik časté, ale tady se mi to líbilo.
Po přečtení třetího dílu nemohu dále tvrdit, že tato série je špatná či vám nic nedá. Opravdu za to stojí, je to taková oddechová série, u které nemusíte přemýšlet. A rozhodně je to i záživnější čtení nežli třeba série After. Takže dejte sérii i autorce šanci, třeba vás překvapí jako mě.

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat