HumbookFest 2018 | Vstupenky v prodeji + program!

Ahoj všichni!
Tak je to tady... 🎉

Spustil se prodej vstupenek na HumbookFest.. a spousta z nich už je fuč!
Podobě jako minulý rok, jsou opět dostupné základní a VIP vstupenky. 

Ale od letošního roku se s VIP vstupenkami na Humbook pojí pro mnohé nemilá zpráva - autogramiáda zahraničních autorů již bohužel nebude zadarmo.

Spousta lidí byla v šoku z ceny a z faktu, že nebudou mít podepsané knihy. Nebudu vám lhát, i mne cena zaskočila, ale když to vezmu kolem a kolem, cena je reálná a není to žádná hrůza.

Takže, proč došlo ke spojení autogramiády s VIP vstupenkami? Mrkněte do celého článku. 

Již od středy, 15. srpna, si můžete pořídit - či jste si již pořídili - vstupenku na letošní ročník HumbookFestu.
Lístky jsou dostupné pouze v síti Ticketstream, což znamená pouze přes internet či agentury, kde vám lístek vytisknou.

Nejeden z vás si hned všimne, že oproti předchozím ročníkům se výrazně zvedla cena, a k ní se váže pár důvodů

Prvním je fakt, že jsme udělali velký pokrok týkající se prostoru; letos nás totiž čeká Kongresové centrum na Vyšehradě. To není žádná Meet Factory či sál Elektra, tato budova, to je úplně nový level!
Nebudu to zapírat a říkat, že si to neuvědomuji, když opak je pravdou - všechno něco stojí a nemyslete si, že ne. Autorky sem nelétají zadarmo, pronájem prostoru, a spousta dalšího. Ale neberme v potaz jen peníze, ale také čas a úsilí, které mnoho lidí do Humbooku vkládá. Tuto akci, pro tak obrovskou kapacitu lidí, nezvládne připravit pouze jeden člověk za jeden den! 

Dále bylo nutné pořešit autogramiádu zahraničních autorů, která pojede v následující režii i pro další ročníky. 
Prostor Kongresového centra nabízí místo až pro tři tisíce lidí. To je hodně, opravdu hodně. A i přesto, že jsme všichni ochotni si vystát tu dlouhou frontu pro podpis od naší oblíbené autorky, tak bohužel to není možné v takovémto počtu organizačně uskutečnit. A co pak ty autorky! Vždyť bychom je upsali k smrti, a to přece nechceme. My chceme, aby psali dál a dělali náš svět svými knihami lepší, zajímavější. A já potřebuji, aby Claudia psala další knihy se Star Wars tematikou!
Z toho důvodu, se nyní VIP vstupenka stává opravdu VIP, protože její součástí je vstup na autogramiádu pro limitovaný počet lidíBohužel jsem nestihla zaznamenat kolik lístků bylo v nabídce, protože VIP lístky se vyprodaly ještě ten den.

Vím, že spousta knihomolů bude - a je - zklamaná, že se nedostane na autogramiádu, ale bylo to nutné zlo. Věřím, že většina lidí se bude vztekat a vybíjet si zlost na vedení Humbooku, na organizaci, ale zamyslete se nad jedním. Opravdu je Humbook pro vás jen festival o autogramiádě zahraničních autorů?
Zůstala tam spousta volných základní lístků, které bohužel neobsahují žádný balíček či jistotu podpisu autorky, ale zajistí vám přístup na tu největší událost letošního roku. Přístup na akci, která je pro mnoho knihomolů svátkem. Čeká na vás opravdu nabitý a pestrý program, spousta bláznů do knih jako jste vy, cosplayeři a ta správná knihomolská atmosféra.

A já doufám, že vás všechny budu moci v říjnu na Humbooku potkat! ♥

Cena vstupenky: - základní: 399,- (do konce srpna, od 1. 9. - 499,-) DOSTUPNÉ
                           - VIP lístek: 599,- (do konce srpna, od 1. 9. - 749,-) VYPRODÁNO

(VIP vstupenka zahrnuje: vstup na autogramiádu zahraniční autorek, plátěná taška HumbookFest, reading copy očekávané listopadové knižní novinky, zápisník a další drobné dárky a slevové poukazy od partnerů)

A společně se spuštěním prodeje vstupenek, byl odhalen program, který je opravdu epický! Kruci, jak já se těším na všechno! Na vás, na české i zahraniční autorky, na workshopy a stánek s funko pop postavičkami! 😱

Ale pojďme mrknout, co všechno nás čeká! ♥


Hlavní sál - hlavní sál obsadí zahraniční autorky - Estelle, Claudia a Sara. Já doufám, že tam na ně budu moci jít a vidět je ve společnosti vás všech! Nechám se překvapit, jelikož mě čeká rozhovor s Claudií, tak uvidíme. 😍

Vedlejší sál - co mě dále velmi zajímá je HumbookStart s Petrou Machovou. Jak víte, já po Dračím městě prahnu asi tři roky, a konečně jsem se knihy dočkala! Na to následuje beseda s Pavlem Barešem a Petrou Stehlíkovou o budování dystopických světů, a na toto se nesmírně těším! Mám přečteno jak Projekt Kronos, tak Naslouchače s Fajou, a šíleně doporučuji. Obojí! Žádné výjimky! A rozhodně byste si to měli přečíst do Humbooku. Plus, podpisy jsou jisté - jen tedy nechtějte ilustrace pro Pavlovi, kačenky a želvy mu moc nejdou. 🙊
Opět ve vedlejším sále, ale o besedu později, vystoupí Míša, Klárka a Zuzka, které nám budou povídat o booktube, jak začít a jak uspět. Přiznám se, že bych ráda jednou něco natočila. Nejlépe takové video, kde nebudu středem pozornosti, takže si nechám poradit od těch nejlepších!
ÁÁÁ, další beseda, akce, na kterou se neskutečně těším! Chystáte se jít na Humbook v kostýmu? Já ano, půjdu za Louise Clarke z Než jsem tě poznala - čmeláčí punčochy jsou jisté! 🐝- takže nemůžu za žádných okolností vynechat besedu na téma cosplay!

A to není všechno! Dále na programu jsou workshopové sály, kde se velmi těším třeba na záložky od Sharys. Minulý rok na mě bohužel žádné nezbyly, ale letos mi neutečou! Pak určitě stánek s funko pop postavičkami! Pokud mě budete hledat, je dost pravděpodobné, že mě naleznete právě tam!


Už víte jestli dorazíte na Humbook? Na co se těšíte nejvíce vy? 😉😍

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

2 komentáře:

  1. Určitě dorazím:-) Chápu, že se musela cena vstupenek zvednout, ale i tak to byl pro mě šok, když jsem to viděla. Každopádně co jsem já stihla zaznamenat tak jich bylo kolem 400, ale nevím jestli jich bylo třeba ještě více. Dívala jsem někdy ráno kolem 9-10 hodiny. O nějakou tu hodinu později jich už bylo 240 a pak už večer nebylo nic :D Bylo to šílené, ale jsem ráda, že se nakonec na autogramiádu dostanu:) Protože kvůli Estelle by mě hodně mrzelo kdyby ne :)
    Třeba se tam někde mezi těmi lidmi potkáme ^^ Kdyžtak budu hledat čmeláčí punčochy :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÁÁÁ! Tak to mám obrovskou radost, že tam budeš! :D Pro mě zprvu taky, byla jsem jako fakt zaskočená, a pak s tou autogramiádou. 400? Páni, myslela jsem, že jich bylo víc! Kruci, příští rok budu muset sedět u toho počítače jak přilepená, pokud přijede Leigh :D
      Já asi budu dělat o knihy od Estelle soutěž, tedy až v říjnu, až je budu mít podepsané. :D Ta série není špatná, ale jsem na ni asi už moc stará :D
      Doufám, že tam na sebe někde narazíme! Určitě hledej blázna v čmeláčích punčochách a nebo zkus ten stánek s funko pop. Tam určitě budu taky celý den :D ♥

      Vymazat