Knižní přírůstky | Říjen, Listopad & Prosinec 2018

Ahoj všichni! 💛

Po dalších třech měsících tu pro vás mám knižní přírůstky, v pořadí za měsíce říjen, listopad a prosinec.
Nevím, jak vám, ale mě tyto měsíce utekly jako voda! A v té nejlepší společnosti. Konal se HumbookFest, který byl výborný, dále pak dobročinný bazar CooBoo či autogramiáda Atticuse, instagramového básníka!

Kromě těchto akcí jsem díky úrazu v říjnu, měla možnost vidět opět hromadu seriálů, filmů. Sice jsem opět blog zanedbávala, ale četla jsem a chystám toho pro vás hodně.
Zároveň zkouším nové věci, třeba navázat nové spolupráce, tak uvidíme co mi rok 2019 přinese.

Za tyto tři měsíce jsem nastřádala opravdu spoustu nových knih, které by vám neměli uniknout, tak se pojďme na ně mrknout!







Říjen začal natěším a nervozitou na HumbookFest. Určitě jsem nebyla jediná, která si nakonec festival užila a neodjela domů z prázdnou.
Jako jedna z ambasadorek, jsem dostala VIP tašku se dvěma knihami, Prokletý trůn a Krutý princ. Krutého prince jsem dokonce i začala, ale bohužel odložila. Hodlám se k němu vrátit, ale netuším, kdy to bude.
Ve stánku jsem pořídila dvě knihy k tomu, a to podepsané Rebely vln a třetí díl Kronik Pozůstalých, Temnou krásu. Ani jednu jsem ještě nečetla, ale velmi se těším na Rebely. Zuzčina názorová recenze mě fakt pobavila, tak chci vědět, jestli je to opravdu tak strašný. Osobně si myslím, že horší než Sníh nebo popel to být nemůže.
Jak víte, na HumbookFestu jsem byla za Louisu Clarkovou, postavu z románu Než jsem tě poznala, a v říjnu vyšel třetí díl této série, Sama sebou. Já jsem ještě nečetla druhý díl, Život po tobě, ale bylo mi jasné, že je potřebuji do své sbírky Moyesové. Takže když do košíku šel třetí díl, nezapomněla jsem na ten druhý. Teď mám sérii kompletní, takže uvidíme, kdy na ně dojde.
A říjnové přírůstky uzavírá bonusová novela k sérii Andělé, Odpuštění. Příběh z Camova pohledu, toť vše, co o této knize vím. Ale jelikož vlastním celou sérii Andělů a sama série je pro mě takovým nostalgickým připomenutím mého dětství, nemohla jsem ji nemít. Sice ji vydalo Yoli, ale krásně ladí se zbytkem dílů.






V listopadu mi skončilo válení a odpočinek a zamířila jsem znovu do práce a do školy.
Při své návštěvě Prahy jsem v Levných knihách ulovila Drákulu. Na tento příběh jsem zvědavá už hodně dlouho a za tu cenu, no neberte to. Navštívila jsem i Budget Books, kde jsem našla druhý a třetí díl Dvorů. Já vím, ještě je nečetla ani v češtině, ale to vůbec nevadí! Prostě jsem je musela mít. Na Václaváku jsem si nemohla odpustit návštěvu Luxoru a Dobrovského. Za Cizinkou, která v té době byla za 99,- jsem jela cíleně, ale Hru na lháře jsem čapla kvůli té výhodné ceně, takže dobrý, výmluvu bych měla. Bylo to prostě levný!
Ke konci měsíce se pak konal dobročinný bazar CooBoo, který jsem v roce 2017 navštívila poprvé a také odjela s hromadou knih. Minulý rok to nebylo jiné. Heart Talk, Sea Witch, The Afterlife of Holly Chase, Minders, Defector, Diagon Alley, If You're Lucky a Ve tvých očích.
Konečně mi dorazila má objednávka z Better World Books, a to Love, Life and the List. Ceny tam mají skvělé, ale sakra ta doprava, to je horor.
Prahu jsem ke konci měsíce navštívila ještě několikrát, a jedním z důvodů byla příprava na autogramiádu Atticuse v prosinci. Jelikož mamka měla v prosinci svátek, měla jsem v plánu jí dát Láskou ji nespoutáš, ale nakonec jsem si ji nechala po té autogramiádě. Možná ji mamce půjčím, ale jinak si ji zabavuji. A díky Barče a její slevě, jsem si pořídila ještě Jeden z nás lže.
Následně se dostáváme k mým dvěma objednávkám. Ta první byla z Albatros Media, kde jsem využila poukaz z HumbookFestu a mám tu Iko, Karmínové poutoGregor a město pod městem, Dvůr mazu a hvězd a Louskáčka a Čtyři říše.
Ta druhá byla z nového knihkupectví, které otevřeli v mém městě, v Kosmasu. Tam jsem neodolala, a dala na Klárku a film, který by měl jít letos do kin, a koupila si Naslouchej noži. A druhou knihou byly Smrtelné stroje, které jsem si také koupila díky chystanému filmu, a mohu vám říct, že je vážně skvělý! Povinně ho musíte vidět.







A nyní prosinec, který byl ve znamení Radši srazu. Již druhým rokem jsem se účastnila vánočního srazu a do tomboly přivezla pár knihy. Přálo mi štěstí a domu jsem neodjela s prázdnou. Celá trilogie Důvod dýchat, Drakie, Verum, See You a The Growup.
V prosinci mi dorazilo pár balíčků. První byl od Terky a obsahoval Vypálenou nenávist, kterou jsem vyhrála v její halloweenské soutěži. V minulém roce jsem dokonce viděla film, který jsem párkrát obrečela a teď mám knihu rozečtenou a uvidíme, co bude nakonec lepší.
Druhý balíček byla objednávka z Book Depository, scénář druhých Fantastických zvířat a první díl Řady nešťastných příhod. Jak víte, Fantastická zvířata měla premiéru v půlce listopadu a za mě průměr. Co se týká Řady nešťastných příhod, tak teď na Netflixu jede třetí a poslední série, na kterou já si brousím zuby. Hned co dočtu Klan jdu na ni!
A třetí balíček byl z BWB, kde jsem sehnala druhý díl k Dorothy Must Die, The Wicked Will Rise. Ale kniha mi došla bez přebalu, škoda.
Pak se mi tu sešly knihy z Levných knih, a to Srdce z ledu, Pýcha a předsudek a Perfekcionistky: Hodné holky.
A poslední kousky jsem si pořídila najednou, ano já jsem je koupila a vybrala, ale dostala jsem je od rodiny k Vánocům. Za mamku to byly Ohníčky všude kolem, která doporučuje Klárka a od bráchy Hvězdy nad Berlínem. A Lásku a jiná vykolejení jsem si koupila asi díky té propagaci, ale zasloužené, protože se mi to opravdu hodně líbilo!

A co jste si za poslední tři měsíce pořídili vy? 😜

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

8 komentářů:

  1. No páni, to je ale opravdu hodně knih :D Já už takhle nevím, kterou mám číst dřív to bych se asi zbláznila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také nevím, čím dřív začít! :D Zatím mám rozečtené dvě Smrtelné stroje a Vypálená nenávist a obojí je super! Moc doporučuju. ♥

      Vymazat
    2. Určitě si je jednou přečtu. Možná za tři roky se k nim dostanu :D

      Vymazat
    3. Budu ti držet palce aby to bylo dřív, než za tři roky :D

      Vymazat
  2. Hotová paráda ♥ Krásné knížky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Odpuštění jsem zvědavá. Sérii Pád jsem četla v roce 2013 a je škoda, že Odpuštění nevyšlo dřív. Mám pocit, že z toho nebudu tolik nadšená :/
    Krutého prince jsem četla a určitě se k němu vrať. Kniha se mi velmi líbila. Nemůžu se dočkat na další díl. Teda...doufám, že u nás vyjde :D
    Sníh nebo popel se mi taky nelíbil. Na Rebely vln jsem zvědavá. Ať je to prosím lepší než Sníh! :D
    Já jsem Dvůr četla v češtině, ale ty anglické hardbacky chci! :D
    Cizinka za 99,- Kč?!? Jak to, že jsem o tom nevěděla? Sakra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že když si teď dám rereading série Andělé, už to prostě nebude ono. Já ji četla tuším v roce 2012 a z prvního dílu jsem byla fakt nadšená. :D
      Tak joo, tak já to Kruťasem zkusím. Dočtu Nikdyuš a Smrtelné stroje a jdu na to. :D Určitě vyjde dvojka! Takovej bum okolo toho, a ještě aby nevydali pokračování. To by se fakt museli stydět. :D
      Sníh nebo popel mi přišlo fakt slabý, ale dala jsem tomu 3*, v té době, což bylo někdy na podzim 2017? Mám doma i dvojku a možnost si půjčit trojku, ale nijak se do toho nehrnu. :D A Rebely vln, no nemám od toho nijak velká očekávání, tak snad to bude alespoň čtivý. :D
      Ty hardbacky Dvoru jsou epický! Ty rozhodně musíš mít :D ♥
      A jo, Cizinka byla za 99,-, a já si teď počkám, až na tuto částku postupně budou snižovat i ty další díly :D Jinak se nedoplatím! Nebo třeba někdy narazím na -50% :D To by se mi fakt líbilo. :D

      Vymazat