HumbookFest 2018 | Ambasadorský balíček + merenda

Ahojky knihomolové! 😉

V červnu se konal sraz ambasadorek Humbooku, na který dorazily dokonce i holky ze Slovenska!
I když jsem některé znala již z dřívějších srazů či akcí, bylo to úžasné vidět všechny znovu!

Ještě před srazem s ambasadorkami, jsem měla menší sraz s Barčou, se kterou jsem učinila nájezd na Luxor. A největší radost mám z podepsané knihy V pasti lží od B. A. Paris! ÁÁÁááá. 


Cílem ambasadorské merendy bylo dozvědět se něco nového k festivalu a seznámení se s partnery, kteří každé z nás poslali dáreček.

Celkově jsme každá obdržela tři tašky. Co v nich bylo, a co nového mohu či nemohu prozradit, naleznete v celém článku.

Byly jste někdy na nějakém knižním srazu? 😊








Ještě než se dostaneme k té části s novinkami a dárky... tak na nás čekalo jídlo!

Tři nádherné dorty, čokoládový s borůvkami, malinový s vanilkou a jeden bezlepkový.
Kromě těch jsem byli pohoštěny chlebíčky, které byly opravdu vynikající! A nejlepší z dortů, za mě určitě čokoládový s borůvkami!

Co se týká novinek, některé jsou ještě tajné, ale jiné nejsou. Jednou z těch novinek, kterou jsme se dozvěděli hned na začátku, bylo jméno třetího zahraničního hosta. A tento host byl již oficiálně odhalen všem, a jejím autorka Leigh Bardugo. Leigh má na svědomí trilogii Griša, duologii Šest vran, a jejím nejnovějším kouskem u nás je Wonder Woman: VálkonoškaÁÁÁÁáá. Také máte takovou radost? My všechny byly z této zprávy nadšené a už se na autorku neskutečně těšíme. ♥

  • Partneři Humbooku - Volvo, Mix.it, ChupaChups, Loyd, Mindok, Albatros Media
Hned na to jsme se dozvěděli partery Humbooku. Díky nim se může Humbooku konat v Kongresové centru a pro tolik lidí. Všechno totiž něco stojí, i ty autorky sem nejedou zadarmo.
Jelikož druhý ročníku byl pro mě první, a také jsem tam byla jen na chvilku a hlavně na autogramiádu, nevybavuji si sponzory pro druhý ročník.
Ale letošní sponzory si určitě zapamatujte, protože s každým se něco chystá!
První sponzorem jsou auta Volvo. Od nich jsme v taškách nalezli krásný notes, tužky a magazín. Bohužel, žádné auto. 
Jako další dárek jsem vylovila tubus od společnosti mix.it. Mixit se zaměřuje na zdravou stravu, takže v tubusu se ukrývá sušené ovoce. Mňam!
V životě jsem nedostala krásnější kytici, než právě od společnosti ChupaChups. Každá jsme od nich obdržela kytici plnou lízátek. Na fotku mi jich pár zbylo, ale teď už nemám žádné, tak snad se jich dočkám i na Humbooku.
Nejvíce dárků jsme dostali od společnosti Loyd. Ano čaje! A užasnou zprávou pro všechny čajaře je, že na Humbooku bude čajová zóna Loydu, kde si budete moci uvařit čaj!
Překvapením pro mě byla hra od Mindoku, Přines si svoji knihu. Ještě jsem neviděla hru, která by byla o knihách. Jsem z ní opravdu nadšená a snad si ji s někým zahraju.
A samozřejmě, Albatros Media. Od nich jsme dostali na výběr ze tří knih, a jak vidíte, já v tašce nalezla dvě - Nikdyuš a Věž úsvitu! Neskutečně se těším na Nikdyuš, a snad jednou se dostanu i Věži úsvitu. A každá jsme také dostala reading copy knihy Deset tisíc nebí nad tebou. Kruci, jak to všechno mám stihnout přečíst? Ještě že začínají prázdniny!

  •  Program Humbooku - cosplay, workshopy
Prozatím je program ještě tajný, ale jsou tu nějaké akce, debaty, o kterých mluvit můžeme. Ola nás seznámila s nástřelem programu, a letos nás toho čeká hodně a ve velkém. Skoro každý si přál, aby se na festivalu jednou obejvily cosplaye. Takže ano, letos na ně dojde! Nevíte, co je to cosplay? Cosplay označuje repliku kostýmu ze hry, filmu, či knihy, ve kterém se člověk snaží vypadat jako ona postava.
A aby v kostýmech Potterfani nebyli sami, my ambasadorky jdeme do toho s nimi! Já osobně zvažuji tři kostýmy, z čehož jeden vypadá nadějně, u těch zbylých dvou mi vždycky něco chybí, ale uvidíme. Zatím tedy uvažuji nad Georgiem z hororu It od Stephena Kinga v jeho ikonické žluté pláštěnce, s červeným balónkem a papírovou lodičkou. A vy se k nám můžete přidat. Budeme jen rádi, a jako lákadlo, osoba v tom nejlepším kostýmu něco vyhraje!

Po úspěchu záložkového workshopu z minulého roku, hodlá Humbooku uspořádat další i pro letošní rok. Takže pokud jste jako já dorazili minule pozdě, a žádné záložky už tam nezbyly, tak letos bude další příležitost! A já se na to neskutečně těším, protože opět nás čekají nádherné záložky z tvorby Sharys! ♥


  • Čeští autoři - Pavel Bareš a Petra Stehlíková, Dominika Gawliczková
Není tajemstvím, že podobně jako minulý rok, dostanou prostor i čeští autoři. Letos na Humbook vyslalo nakladatelství Host své dva dystopické autory, Pavla a Petru. Ti povedou debatu o svých knihách, ale také o dystopickém světě, a jak takový svět stvořit.
O tom, jak Pavel dospěl k Projektu Kronos vím, slyšela jsem to na Radši srazu a zmiňoval to i na HumbookStage, ale velmi se těším na Petru, která je autorkou Naslouchače a Fajy. Tyto dvě knížky mi nedávno dorazily od Hostu, takže se na ně brzy chystám, stejně jako na Projekt Kronos. Takže hádám, že mám co dělat!

Před pár dny mi dorazila ještě jedna knížka, která má naprosto dokonalou obálku a je stejně dokonalá i uvnitř. A tou knihou je Dominika na cestě Jižní Amerikou. Dominika je o pět let starší než já, a už se ji podařilo víc, než mě za celý život. Sama se totiž vydala projet Ameriku na motorce, a nejen, že to všechno sepsala do knížky plné fotek a ilustrací, ona si o svých zážitcích přijde s námi popovídat i na Humbook!


  • HumbookStart 
Minulý rok se kniha Kaziměsti od Martina Bečana dočkala od Humbooku ohromného startu, která knize pomohla po všech stránkách. I letos se tento HumbookStart chystá, a knihu jsme vybírali my! Posuzovali jsme dva rukopisy, a na merendě jsme se dozvěděli, který vyhrál. A vyhrál ten, který jsem chtěla! A vy tuto knihu budete chtít také! Oficiálně vyjde v srpnu u nakladatelství Host.

  • Rozmístění - stánek s knihami, stánek s funko + další doplňky
Jak už víte, letošní ročník Humbooku bude v Kongresovém centru na Vyšehradě. Do tohoto centra se vejde okolo 3000 lidí, takže to bude velké, a to nejen na počet lidí, ale na prostory.

zdroj
Co si budeme nalhávat, Meet Factory na Kongresové centrum rozhodně svými prostory nemá. Co to tedy znamená pro Humbook? Všechny besedy, workshopy či čajová zóna Loydu, budou od sebe krásně oddělené. A nový prostor také čeká na stánek s knihami. Ten tedy bude stranou od všeho dění. Já jsem z tohoto prostorového řešení nadšená, a co vy?

A pokud jste jako já, totální stalker Humbooku na instagramu i na facebooku, tak už jste určitě narazili na to, že by rádi přidali stánek s funko pop postavičkami. A pokud sleduje mě, tak víte, že já zbožňuji tyto malé plastové figurky! Takže ano, já chci funko, takže koukejte mi tam udělat stánek! A Oli, chci tu Octavii! ♥


  • Soutěže - instagram, facebook 
Pokud ještě Humbook nestalkujete, tak to okamžitě napravte! Chystá se tolik soutěží, jak na instagramu, tak na facebooku, kterých se prostě budete chtít zúčastnit - o knihy, o vstupenky, a mnoho dalšího!


Zbytek programu je prozatím tajný, stále se na něm pracuje, ale rozhodně se máte na co těšit! 

Strašně moc děkuji partnerům Humbooku za nádherné dárky a Ole za úžasnou merendu! Už se nemohu dočkat až se pustím do Nikdyuš! ♥

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

4 komentáře:

  1. to to jsi mela fajn den, taky jsem o tom uvazovala, ze bych zkusila konkurz na ambasadora, ale praha je daleko a nechtelo by se mi tam porad jezdit a neco resit, ani nevim, jestli vubec pojedu na humbook, stoji to vsechno docela dost kacek... :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to zkusila, a ani jsem nedoufala, že by to vyšlo! Do Prahy to sice nemám blízko, ale už jsem v té době do Prahy dojížděla do školy, takže jsem se tolik nebála :D Já si Humbook určitě nenechám ujít. Sice jako ambasadorka to mám jako povinnost, ale i kdybych nebyla, Claudia Gray je autorka SW, což mě šíleně překvapilo a rozhodně chci její podpis, a pak Bardugo. Mít její podpis je jako vyhrát jackpot, takže taky potřebuju. :D

      Vymazat
  2. Ju krásné dárečky a závidím tak pěkný den.

    OdpovědětVymazat