Čemu jsem věřila | Recenze



Čemu jsem věřila | Huntley Fitzpatrick


Originální název: What I Thought Was True 
Autorka: Huntley Fitzpatrick 
Série:
Díl:
Počet stran: 392 
Vazba: E-book (Vázaná) 
Nakladatelství: CooBoo 
Rok vydání: 2015 
Hodnocení Databázi knih: 71% 
Hodnocení Goodreads: 3.71


Hlavní hrdinka Gwen Castelová si pro sebe odjakživa představovala jiný život, než ji potkat. Odejít, opustit, ostrov, kde vyrůstala, jenže místo toho tu stále trčí a přes letní prázdniny pomáhá mamce platit účty. Chodí pomáhat jedné postarší paní s domácností a zároveň vypomáhá svému otci ve stánku s občerstvením. Právě přes léto se tu lidé netrhnout, takže proto to musí využít a brigádničit. To by ještě šlo, ale když je na ostov poslán brigádničit i Cassidy Somers, kluk z města, kterého už nikdy nechtěla vidět, její trpělivost nezná meze, ale musí se držet zkrátka, kvůli Emorymu, svému malému mladšímu bráškovi, který je velmi nemocný a jeho zdravotní péče vyžaduje hodně peněž. Nejraději by na událost s Cassem zapomněla, ale jeho přítomnost v tom vůbec nepomáhá. Ještě štěstí, že je léto, o kterém se říká, že dokáže zázraky.

Hlavní hrdinka Gwen je milá dívka, pracovitá a jistém smyslu i kamarádská - moc si cizí lidi k tělu nepouští - a miluje svou rodinu. Pro svého mladšího brášku Emoryho, by udělala cokoli. Gwen může být milá, ale já ji takovou zpočátku neznala, pro mě byla nesympatická, hubatá a drzá holka, která mi maličko pila krev. Neměla jsem ji ráda, jednoduše jsem jí opovrhovala, ale zvláštností bylo, že v okolí své rodiny a dobrých přátel byla vážně fajn, tak co měla za problém. Hlavní hrdina Casse je pro čtenáře záhadou, nebo alespoň pro mne byl. Casse je pohledný, vážně hodný chlapec z bohaté rodiny, a právě toto mu Gwen neustále vyčítá. Jemu vše spadne do klína a Gwenina rodina musí na vše dřít. A pak je tu ona "událost" mezi ní a Cassem, která mezi nimi stále visí. Co se asi stalo?! Casse jsem si na rozdíl od Gwen oblíbila hned, i když byl zahalen aurou tajemství. Nepřišel mi tak nesympatický jako Gwen ze začátku, ale i s ní se to postupem stránek, co se odhalovalo ono tajemství, zlepšovalo a nakonec jsem ji měla ráda, ale Casse stoprocentně víc.

Na knihu Čemu jsem věřila jsem se velmi těšila, protože je to další kniha od mé oblíbené autorky Huntley Fitzpatrick, která si mne získala svou prvotinou Můj život u sousedů. Původně jsem si myslela, že tato kniha je jejím pokračováním, ale k mému překvapení není. Jedná se o samostatnou knihu s novými hrdiny. Když jsem se do knihy pouštěla, měla jsem z ní maličko strach, kniha Můj život u sousedu byla perfektní, tak jsem se obávala, abych nebyla náhodou z této zklamaná. A hned na začátku jsem se dočkala protivné Gwen, hlavní hrdinky. Ta pro mě tedy byla vážně jako pěst na oko. Neměla jsem ji ráda na začátku, ale postupně se to zlepšovalo, to díky Cassovi, který vůbec není takový, za jakého ho Gwen měla. Sice je z bohaté rodiny, ale kdo ví, jaké tam panují vztahy? Jsou všichni šťastní, nebo na sebe ječí od rána do večera? Ke konci jsem si hlavní hrdiny i celkem oblíbila, ale Casse rozhodně více. Nakonec bych knihu zhodnotila jako pěknou oddechovku, s pěkně vykreslenými charaktery postav, ale musím říct, že autorčina prvotina, Můj život u sousedů, nasadila laťku opravdu vysoko, na kterou tato kniha bohužel nedosáhla, ale to neznamená, že nestojí za přečtení, právě naopak. Kniha si tedy ode mne odnáší čtyři hvězdičky a má doporučení. Já si ji ke konci opravdu užila a velmi se těším na další autorčiny knihy.


Hodnocení:

Za poskytnutí e-knihy na recenzi děkuji portálu eReading.cz

E-knihu si můžete pořídit zde.

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat