Starshow | Recenze

Díl:
Počet stran: 290
Vazba: E-kniha
Nakladatelství: E-knihyjedou
Hodnocení Databáze knih: 76%
Hodnocení Goodreads: 3.80

Blair je dívka z bohaté rodiny. Žije v New Yorku na Upper East Side, kde žije jen bohatá smetánka. Její máma je spisovatelka a táta si trajdá někde po světě, takže doma dlouho neposedí. Jediný normální člověk v jejich domácnosti, je asistentka její mámy, která je zároveň tetou amerického miláčka Setha, jež vystupuje v celosvětově známé pěvecké soutěži, Starshow. Každá malá holka, každá teenegerka je do něho až po uši zamilovaná, a Blair není výjimkou. Ale ne každá tato holka, má doma jeho příbuzného, a tedy možnost protekce, že. I tak toho Blair nevyužívá, ale díky náhodě se přeci jen dostane k telefonním číslu na Setha. Na rozdíl od jiných dívek, které by se této možnosti okamžitě chňaply, ona váhá a Sethovi se ozve až před jeho nejtěžším kolem, kdy už je jasné, že to Seth nezvládne. Když se Sethovi v telefonu ozve krásný ženský hlas, který ho nabádá, že to nemá vzdávat, že na to má a že je vše v pořádku, Seth dá na tento hlas a díky ní, naší Blair, postoupí dál. A právě po prvním telefonátu se jejich životy změní. Blair a Seth si jsou den ode dne bližší, ale pak bum! Blaiřin otec představuje své jediné dceři okouzlujícího mladého muže Leeho, který s ním pracuje a tvrdí, že by byl pro ni skvělým životním partnerem!

…Když se holka z Upper East Side zamiluje do amerického idola.

Hlavní hrdinka Blair sice patří do rodiny bohatých, ale by o sobě měla nějaké velké mínění, to ne. Je laskavá a milá dívka, na kterou se můžete spolehnout, ale také až po uši zamilovaná do miláčka celého národa Setha, stejně jako celá ženská populace. Díky jeho tetě, která u nich pracuje, získává jeho telefonní číslo, jenž zavolání na ně, ji kompletně změní dosavadní život a také budoucnost. Blair jsem si oblíbila hned ze začátku, mohlo za to z části její jméno, které mě naprosto okouzlilo - Blair, nebo Blaire, obojí se mi líbí, - ale pak také její chování. Taková milá holka, co se nechová jako nějaká nafrněná barbína. Ale asi v polovině knihy si to u mne zkazila, a to na plné čáře. Bylo to právě v časti, kdy se na scéně objevuje Lee. To co provedla jsem ji sice prominula, ale nezapomněla, a ke konci knihy jsem si s ní už nedokázala vytvořit pouto jako tomu bylo na začátku. Za to naopak ze Setha mi tálo srdíčko. Už od první zmínky a jeho první kapitoly jsem se do něho totálně zbláznila, a to mé zaláskování se mne doteď nepustilo. Menší zklamání byl Lee a to, že se autorka pokoušela o milostný trojúhelník, ten mi trošku vadil, protože jsem si po tolika milostných trojúhelnících na ně vytvořila alergii. Takže, i když mi Lee přišel jako vážně hodný chlapík, který by naší hlavní hrdince snesl modré z nebe, já furt byla v teamu Seth, a navždy budu!

Na knihu Starshow jsem si dělala zálusk od doby, co jsem viděla obálku. Byla jsem z ní opravdu nadšená a anotaci taky, která zněla opravdu skvěle. Když jsem se do knihy pouštěla, byla jsem okamžitě vtažena do příběhu, naprosto pohlcena okolím, New Yorkem, ale bohužel, občas se stane to, že mi něco nesedne. A tomu tak bylo i u této knihy. Prvním menším zklamáním pro mne byl milostný trojúhelník. Jak jsem psala, nejsem jejich fanda, a úplně mi vypadl z hlavy, i když v anotaci stojí, že se ho tam dočkáme. Další takový podstatný bod, byla hlavní hrdinka, kde mi od poloviny knihy trošku zprotivila. Jediná záchrana byl Seth a kapitoly z jeho pohledu. Seth je jednoznačně zlatíčko, každý si ho oblíbí. A ještě mě hodně, opravdu hodně, iritovalo slovo "srdíčko". Taková obyčejné slovo, ale já si z něho málem rvala vlasy, když už se tam objevovala tolikrát. I přes tyto mé zklamání, tyto mouchy, jsem si příběh nakonec užila, a jsem velmi zvědavá na další autorčiny knihy, třeba na Nerozhodnou. Za mne tedy hezké čtyři hvězdičky a určitě knížku doporučuju. Taková hezká oddechovka, u které můžete vypnout.

Za poskytnutí e-knihy na recenzi děkuji samotné autorce.

E-knihu si můžete pořídit třeba zde.