(VIDEO) Reading VLOG #1 | Egypt 2018

Ahojky knihomolové! 😊

Už delší dobu jsem si pohrávala s myšlenkou natáčení videí, jenže nikdy jsem v sobě nenašla odvahu, abych se před kameru postavila dobrovolně. 
Zlom přišel nedávno, když jsem se na dovolené nadchla pro natočení reading vlogu. Pojala jsem ho po svém, a ano, je to můj první hokus pokus, takže žádná sláva, ale neskutečně mne bavilo video stříhat a ladit. 💛💙

Ne, nejsem v tomto videu, bohužel začínám dětskými krůčky v tomto, zatím neprobádaném území, ale jednou se k tomu dopracuji. Ať to bude zítra nebo za tři měsíce. 
Takže toto video vám představuje knihy, které jsem přečetla v září v Egyptě. 📚

Budu moc ráda pokud se na něj mrknete, a dáte mi vědět své názory a návrhy na zlepšení. 😜

Byli jste někdy v Egyptě? 
Jaká byla vaše letošní dovolená? 😍


Ve zkratce k dovolené a ke knihám - do Egypta jsem jela s rodinou na začátku září. Měli jsme nádherné počasí, teplo, čisté moře, dobré jídlo a pití. Jednoduše ráj na zemi!
Během sedmi dnů jsem celkem přečetla šest knih, z toho jedna byla v angličtině. Jak jste si již ve videu všimli, vzala jsem si jich víc, to pro případ nouze. A to jsem si jich původně chtěla vzít ještě víc!

Začala jsem novinkou od mé milované Colleen Hooverové, Námi to končí. Nádherná kniha, opět s vážným tématem, se kterými si CoHo umí poradit, a již nám to dokázala ve spoustě svých knihách. Následně jsem se - konečně - dopracovala ke knize Confess. Na motivy této knihy vznikl i seriál a všichni byste si ho měli pustit! Mnozí říkají o této knize, že je její nejslabší. Já budu výjimka, protože nejenže zbožňuji seriál, ale také knihu, která je zatím jen v angličtině, ale snad se ji také jednou dočkáme v překladu. Kdo nechce čekat, angličtina není složitá, takže běžte do toho!

Dala jsem čtvrtou šanci knize Město z kostí, a ano, přečetla jsem ji! Ani netušíte, jakou z toho mám radost. Tak dlouho jsem se v ní nemohla dostat za polovinu, až jsem si myslela, že tohle prostě ne. Jak asi víte, seriálová adaptace, ani filmová vlastně, neuspěla, jak se původně zamýšlelo - třetí série se dočká ještě v roce 2019 dvou epizod a pak konec - tak jsem si řekla jdu do knih. Nebylo to špatné, líbilo se mi to docela dost, jen tedy do pokračování se zatím nehrnu. Možná příští rok.

Dále, ehm, jsem se konečně dostala k Harrymu Potterovi a Tajemné komnatě. Minulý rok jsem četla na dovolené na Kosu jedničku, tak o rok později tu máme druhý díl. A ano, jsem strašná ostuda, ale já to v příštím roce napravím, slibuji!
A krátce k posledním dvěma knihám, což tedy jsou Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti a Muffin a čaj
Od Sirotčince jsem měla velká očekávání asi tak dva roky zpátky, pak jsem viděla film, který naprosto zbožňuji, a řekla si, je čas na knihu. Šla jsem do té s originální, temnou a tajemnou obálkou. Smůla, ta filmová se k tomuto nehororovému příběhu knihy hodí více. Takže ano, nebylo to špatný, ale zde asi vede film. 
Kdežto naopak Muffin a čaj mne neskutečně překvapil! Vzala jsem si ho jen proto, že jsem věděla, že to bude jednohubka a že to určitě bude skvělý. Ale takhle dobrý jsem to tedy nečekala. Dočítala jsem knihu v letadle na cestě domů a vůbec jsem neměla slova, jak tohle popsat. Jenom čirou radost a pocit, že od té knihy už mne nikdo nikdy neodlepí. Budu ji objímat už navždy! Takže, koukejte si to přečíst, druhý díl je v plánu na příští rok, tak ať jste na něj připraveni!

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

4 komentáře:

  1. Pěkné video, krásné fotky.
    V Egyptě jsem nikdy nebyla a letos byla moje dovolená jen ve znamení 5 dnů na návštěvě u tety v Jižních čechách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuji! ♥
      Já jsem letos byla v Egyptě poprvé, ale bála jsem se z resortu vytáhnou paty, takže kromě moře a hotelu jsem toho moc neviděla, ale neskutečně jsem si to užila!
      Co se týká Česka, tak v Jižních Čechách jsem nikdy nebyla, ale věřím, že tam musí být nádherně. Zvláště v létě. :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky a video :) Taky jezdíme do Egypta a pokaždé tam přečtu spoustu knih. Je tam vedro na padnutí, takže se stejně nedá dělat nic jiného než číst a koupat se :) Vždycky mám pak extrémně napěchovaný kufr knihami :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! ♥
      Já jsem v Egyptě byla poprvé a určitě bych tam chtěla jednou znovu! Přesně, takový vedro a ještě v září, jsem nikdy a nikde nezažila! Já jsem tedy naštěstí nenavštívila žádné knihkupectví, či obchody, ale i tak jsem měla kufr úplně napěchovaný. :D
      Už teď jsem zvědavá, kam pojedeme příště. :)

      Vymazat