Halloweenský knižní hop 2018 | Kdo vyhrál?

Ahojky knihomolové! 🍁

Halloween je za námi, stejně tak i letošní Halloweenský knižní hop. 
Ještě než ale mrknete do celého článku, chtěla bych vám moc poděkovat za všechno - za účast, za typy na další seriály, či filmy. Jste nejlepší. 💛

Co se týká vašich typů na seriály, spoustu z nic znám a sleduji, či se na ně chystám. Tak třeba všechny seriálové/filmové adaptace knih od Stephena Kinga jsou dokonalé - 11.22.63, Mr. Mercedes, Castle Rock.
Ale třeba seriály jako Westworld či Penny Dreadful jsou zatím v plánu a doufám, že se k nim brzy dostanu!
Co vám ještě mohu kromě Sabriny doporučit je třeba novinka The Haunting of Hill House!

A pokud nejste na seriály/filmy, tak určitě okoukněte tituly jako Anna krví oděná, Květy z půdy, Zmizelá, Terror, či jakákoli kniha od krále hororu Stephena Kinga.👻😋

Kdo jsou tedy výherci těchto dvou balíčků? 👻





Podepsanou sérii Divotvůrce vyhrává ... číslo 53.



Balíček s českými autory vyhrává ... číslo 15.


Monika Blažková

Holky, moc vám gratuluji k výhře! Email by na vás měl už čekat ve vaší schránce! 🍁

A vy ostatní nemusíte dlouho zoufat, protože již brzy plánuji menší vánoční projekt, který bude probíhat na instagramu! Takže, abyste nepřišli o opravdu mimořádnou výhru sledujte mě zde - @nessa_lovesbooks!


nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. To já mám radost! Děkuji ti za účast a snad se ti knihy budou líbit více, než mě. :D

      Vymazat
  2. Ahojky,
    taky mooooc děkuji :-) jsou to krásné knihy :-)

    OdpovědětVymazat