Prosinec s Dominem | Zhodnocení


Zítra je poslední den jak v roce, tak i v měsíci prosinec. Pro někoho to znamená, že se blíží nový rok, pro mě spíše to, že je čas na zhodnocení prosincového projektu, Prosinec s Dominem. Na rovinu přiznávám, že tento měsíc se vůbec nepovedl, vážně se za sebe docela i stydím, a proč? Měla jsem spousty plánů, jenže ty šly hned stranou, když i mě povalila práce a pak k tomu ještě chřipka, takže na čtení moc nálada nebyla. Ale naštěstí jsem si přeci jen našla chvilku a něco - alespoň malý kousek - přečetla!

Mým cílem pro tento měsíc bylo přečíst pátý a šestý díl Vampýrské akademie, dále pak Dívku, která si říkala Thuesday a Šachovnici bohů. Jenže k mojí smůle se mi ale nic z to nepovedlo. Zasekla jsem se v pátém dílů, Spoutáni magií, a nešlo mi dále pokračovat. Vzdala jsem to, a šla číst něco jiného. Jsem vážně ostuda. Miluji Vampýrskou akademii, Rose, Dimitriho, Lissu a Christiana, ale prostě nebyla nálada, a já knihu nedočetla. Mám ji stále v knihovně, rozečtenou, čeká tam na mě s tím šestým dílem, a já doufám, že to tedy v příštím roce vyjde, a knihy dočtu. A co se týká zbytku knih, tak ani k nim jsem se tento měsíc nedokopala. Na Štědrý den mě skolila chřipka a rýma, takže čtecí, a vůbec blogová nálada byla fuč. Tak mi držte palce příští měsíc, snad se mi ta moje čtecí nálada vrátí!

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat