Vánoční soutěž | 2016


Již měsíce uvažuji nad novou soutěží, když mě to najednou napadne - Vánoční soutěž! Vánoce jsou obdobím dostávání, ale i darování, tak proč někoho neobdarovat prostřednictvím soutěže? Ale nejprve než se pustíte do celého článku, bych vám všem chtěla od srdce poděkovat za vaši přízeň v tomto roce, za to, že čtete mé články, komentujete, a nebo jen občas nahlédnete, co je zde nového. Vaše radost z mých blábolů je pro mě pokladem. Opravdu moc děkuji za všechno, co děláte, a tato soutěž je pro vás, moji milý! ♥


A co jsem si tedy pro vás připravila. Jelikož je čas Vánoc, tak to bude tématické, což znamená zabalené do vánočního papíru jako dárky, které nalezneme pod stromečkem. Dopředu nemáte tušení, co se v těch krásně zabalených dárků skrývá, jenže já to maličko poruším, a něco málo vám prozradím, co výherce v balíčku čeká.

Výhry jsou dvě. To znamená dva výherci!

1. balíček
První - hlavní - výhra, je větší krabice, která obsahuje vše, co se nachází na obrázku v pravém horním rohu. Co mohu prozradit, tak se tam nachází dvě knihy. První kniha je od finského autora, jehož kniha si ve světě nalezla spoustu fanoušků. Mě osobně neoslovila, ale její sněhová obálka ladí k danému období. Druhá kniha je sice druhým dílem v sérii, ale nenavazuje na předchozí díl, k tomu se uvnitř knihy nachází podpis autorky. Co ale na fotce chybí, a co se v balíčku rozhodně objeví, je maličkost od mé mamky, která mi slíbila, že mi do soutěže něco vyrobí!

2. balíček
Ohledně druhého balíčku, tak ten vznikl tak nějak náhle, původně totiž v plánu nebyl. Získala jsem novou spolupráci s nakladatelství Presco Group, a slečna Lucia byla ochotná mi poskytnout pár věcí do soutěže s tématikou Star Wars. Jelikož v polovině prosince přijde do kin nový díl, byla jsem z jejího návrhu nadšená! Sice Star Wars fanoušek nejsem, ale po grafické stránce, se diáře opravdu povedly. K mému překvapení ale dorazilo věcí více, takže z toho důvodu vznikl druhý balíček, který zatím není kompletní - k tomu jeden diář putoval do prvního balíčku. Zase chybí dárek od mé mamky, který je teprve ve fázi procesu, ale sama ještě chystám balíček něčím doplnit. Co ale mohu říci, tak se v balíčku bude nacházet jedna kniha. Tato kniha je od české autorky. Sice je kniha malá, ale pravdou je, že je to tlustá bichle. Já sama jsem knihu četla, a byla z ní opravdu nadšená, opravdu se má výherce na co těšit! Prozatím se tady balíček skládá z již zabalených kalendářů a diářů a knihy. Věřím, že se tam toho objeví ještě více, takže nikdo nebude strádat!

Jaká jsou pravidla soutěže?

Soutěž probíhá od 1. 12 do 24.12. 2016
Soutěže se mohou zúčastnit lidé s doručovaní adresou v ČR 
Výherce budu losovat pomocí random.org 
Jména výherců zveřejním do konce měsíce prosince

Co udělat pro to, abyste se do soutěže zapojili?
Do komentáře napsat:

1. Jméno/přezdívku
2. Váš email (abych vás mohla kontaktovat v případě výhry) 
3. Jméno, pod kterým sledujete můj blog (GFC)
4. Napište mi: Jaký je váš nejoblíbenější vánoční film, písnička, či snad kniha.

Na závěr bych ještě chtěla moc poděkovat nakladatelství Presco Group za poskytnutí jejich sortimentů Star Wars do soutěže! Moc děkuji! ♥



Doufám, že jsem vás na soutěž dostatečně nalákala, a nyní mi nezbývá nic jiného než doufat, že se zúčastníte, a popřát vám hodně štěstí v soutěži, ale také krásné a pohodové Vánoce. 😍

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

20 komentářů:

  1. I tobe krasne vanoce, hodne darecku a celkovou pohodu :-)

    1. Lucy Lillianne
    2. luculi@seznam.cz
    3. Lucy Lillianne
    4. Vanocni knihu nemam, protoze v tomto obdobi ctu, co zrovna chytnu. Nedelam v tom rozdily. Oblibeny vanocni film... mam rada animaky jako Frozen, Velka vanocni jizda, Polarni expres, Vanocni koleda a mnoho dalsich. Z filmu asi Prazdniny, Laska nebeska a Zaklad rodiny... Samozrejme bych prisla i na dalsi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. S tím vánočním zabalením je to skvělý nápad, pak to budou opravdu naježené dárečky :)

    1) Tyrkysová knihovnička
    2) tyrkysova.knihovnicka@gmail.com
    3) Tyrkysová knihovnička
    4) Knihu spojenou výhradně s Vánocemi asi nemám, ovšem film jo - Harry Potter (vím, není to moc vánoční, ale prostě vždycky jedeme maraton). Písničky určitě White Christmas (Bing Crosby) a Carol of the Bells (v té klasické verzi).

    Díky!

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Michaela Rubášová
    2. Michaela Rubášová
    4. Klasika - Láska nebeská, Jack Frost
    Ale musím přiznat, že zbožňuji všechno s vánoční tématikou, nabíjí mě to. Ale tyto dva filmy jsou prostě topka. A co se písničky týká, tak pak je to Oh HOly Night od Celine :-)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Mikeilla
    2. blue.ghost11@seznam.cz
    3. Mikeilla
    4. Přiznám se, že si musím každé Vánoce minimálně jednou pustit Shrekoledu a Dobu ledovou: mamutí vánoce :D A také nikdy nesmí chybět minimálně první filmový díl Harryho, i když to obvykle dopadne tak, že si udělám víkendový maraton Harryho Pottera :D A zhruba od září si pouštím všechna vánoční alba Pentatonix :)

    OdpovědětVymazat
  5. Eva Richterová
    Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Mam rada S certy nejsou žerty

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Hanka
    2. thecursedbook@gmail.com
    3. Co zas čteš?
    4. Láska nebeská. Původně jsem se tomuto filmu dlouho vyhýbala, protože opravdu nemám ráda romantické filmy, ale potom jsem se na něj jednou podívala a naprosto si ho zamilovala :) Od té doby k mým Vánocům prostě patří :)

    Jinak děkuji moc za krásnou soutěž a přeji spoustu úspěchů i v roce 2017 :) Dnes večer zveřejním i na svém blogu svou první soutěž, tak budu moc ráda, když se zapojíš :) Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Kateřina
    2. nikolaoss.trojtecka.seznam.cz
    3. Kateřina Miklíková
    4. Z filmů klasicky Popelka, Jak se budí princezny a Věčný příběh, písnička Last christmas od Whem a nejoblíbenější knihu nemám :)

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Lucka
    2. dreamer-scribbler@seznam.cz
    3. Srdcem na cestách
    4. Z pohádek Kouzla králů a pak samozřejmě Mrazík.

    Díky moc za soutěž.

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Pinky
    2. blaufik@seznam.cz
    3. Pinky v Knihách
    4. Film asi Vánoce naruby, co se týká pohádky tak s čerty nejsou žerty, Vánoční koleda...

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Eliz
    2. majda.fiedlerova@gmail.com
    3. Magdaléna Fiedlerová
    4. Agr... Já na vánoční filmy zase tak moc nekoukám. Mrazíka jsem teda viděla asi tisíckrát, takže právě proto to rozhdně není můj oblíbený film :D Takže nevím... Z knih to je asi Esej o tragédii :)

    U mě na blogu je taky soutěž, kdyby ses chtěla zapojit :)

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Ivanna
    2. spisivca@seznam.cz
    3. Ivana Manson
    4. Film - pro mě Vánoce prostě znamenají Smrtonosnou past (jo já vím, měla bych říct Grinche nebo Mrazíka). Písničku nemám a kniha - Christmas Carol (Vánoční koleda) od Charlese Dickense.

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Kristýna Kaderová
    2. kakristyna@seznam.cz
    3. Kristýna Kaderová
    4. Láska nebeská, Last Christmas a Vánoční koleda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    GFC Mirka Škampová
    Nemůžu si pomoct, ale je to film Krakonoš a lyžníci :)

    OdpovědětVymazat
  14. 1. Tee knihomolka
    2. spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    3. Tee knihomolka
    4. Grinch a Sám doma

    Šťastné a veselé Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Lucie Procházková
    2.prochalucka@seznam.cz
    3. Lucie Procházková
    5. Film mám hrozně moc ráda Grinch, Láska nebeská
    Písnička Vánoční od Teri Blitzen a Johny Machette
    Knížka Dárek z pravé lásky a Zbožňuju Vánoce

    OdpovědětVymazat
  16. 1. Lory Humble
    2. loryhumble@gmail.com
    3. Lory Humble
    4. Já mám hodně ráda All I Want For Christmas - ale jen na začátku prosince, dokud není ohraná. Taky se mi letos hodně zalíbila Christmas Every Day od Simple Plan. Co se týče filmu, strašně se mi líbila nová pohádka Sedmero krkavců, pak mám samozřejmě taky ráda Popelku, ale jinak mě vánoční filmy moc neberou :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nela Richterová
    Gfc Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com
    Sněhová královna-Kai a Gerda

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Nicola Křemečková
    2. nicola.kremeckova@seznam.cz
    3. Nicola Křemečková
    4. Mezi moje nejoblíbenější vánoční filmy patři rozhodně Velká vánoční jízda. o vánocích si libuji v animovaných filmech a když jsou ještě s vánoční tématikou, tak to naprosto miluju. A tenhle film je ze všech můj nejoblíbenější. Tento rok jsem ho viděla už po 6. :D
    Mám hodně oblíbených vánočních písniček, ale nejradši mám Santa Claus Is Coming To Town ve verzi od Justina Biebera, a ještě k tomu to je v filmu Velká vánoční jízda.. No co víc si přát, když máte ve vašem oblíbeném vánočním filmu svou oblíbenou vánoční písničku. A další písničku, co už je taková moje vánoční klasika je Shake up Christmas od Train.
    Knížky s vánoční tématikou jsem přečetla dvě a to Sněží, Sněží.. a Dárek z pravé lásky. A popravdě. Do obou jsem se zamilovala a tento tok si chci určitě nějaké povídky z obou knih přečíst ještě znovu, protože se mi opravdu moc líbily a dokázaly navést opravdovou vánoční atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná soutěž!

    1. Akemi
    2. bianca7@seznam.cz
    3. Akemi
    4. Láska nebeská a Mrazík, z písniček klasiky Last Christmas a All I Want For Christmas Is You. Zimní knihu asi vyloženě žádnou oblíbenou nemám, prostě čtu, co mám zrovna vyhlídnuté. :)

    OdpovědětVymazat
  20. 1, SeaBook
    2, seabook04@gmail.com
    3, Sea Book
    4, S Vánočními knihami mám tento rok premiéru v podobě tří povídek v knize Sněží, Sněží,.. Jsme teprve na začátku, tak uvidím jak to bude pokračovat, ale zatím je to fajn :)
    A filmy? Já prostě miluji českou klasiku v podobě Popelky (při které vždy rozbalujeme dárky), Princezny se zlatou hvězdou na čele, apod. V oblibě mám ale i Mrazíka :)

    Přeji krásné Vánoce!! :)

    OdpovědětVymazat