Ve víru rocku | Recenze

Autorka: Katy Evans
Série: V ringu
Díl: 5.
Počet stran: 328
Hodnocení Databázi knih: 88%
Hodnocení Goodreads: 4.18

Když byla Pandora ještě v teenegerském věku, měla vážný vztah se svým přítelem Mackennou. Byla do něj až po uši zblázněná, ale on ji zradil. Nyní, již starší verze Pandory, si myslela, že už není v područí jeho uhrančivého pohledu jako jsou jeho fanynky - vždyť je to známý zpěvák, takže je jasné že jich má tucty! Myslela jsi, že její zlomené srdce je po těch letech už zase celé. Ale není, což si sama Pandora uvědomí, když se rozhodne Mackennu na pódiu před všemi přítomnými zesměšnit. Jenže se nedočkává snadného útěku a brzy na to, je chycena. Místo toho, aby byla hned zatčena, dostává nabídku. Pokud splní pár podmínek, které obsahují být v úzkém kontaktu s Mackennou, nevznesou proti ní žádná obvinění. Pandoře se to samozřejmě nelíbí, ale jiná možnost není. I po několika letech odloučení mezi Pandorou a Mackennou stále vládne vášeň, i přes to, jak si Pandora stěžuje na to, jak Mackennu nenávidí. Ve skutečnosti, k němu ale stále chová city, ale také před ním skrývá něco mnohem horšího, než city.

Hlavní hrdinkou knihy je Pandora, nejlepší kamarádka Brooke a Melanie. Pandora neměla hezký život, žít s matkou, co je na vás od rána do večera protivná není žádná výhra, ale aspoň na chvíli měla Mackennu. Jakmile o něho přišla, stala se zahořklou, mrzutou gotičkou, co nosí jen černou. S Pandorou jsem se seznámila již v předchozím díle, V podsvětí, kde mi byla hrozně nesympatická. Když jsem se tedy pouštěla do této knihy byla první věcí ni, které jsem se bála. Sice to tu s ní taky nebylo nejlepší, neustále byla protivná, ale u konce příběhu i mne přeci jen naklonila na svoji stranu. Ne natolik, aby z nás byly kamarádky na celý život, ale už jsem z ní nebyla tolik zklamaná jako na začátku. Na nového mužského hrdinu jsem se velmi těšila. Remy v prvních třech dílech byl úžasný a společně s Greysonem ze čtvrtého dílu se dělí o první místo. Za to naopak Mackenna byl zpočátku jedno velké zklamání. První, co mě na něm děsilo, bylo jeho jméno. Nejdřív jsem si říkala, že je snad holčičí! Až později jsem si na jeho jméno zvykla na tolik, že jsem ho nebrala jako holčičí. Co se jeho postavy týče, tu jsem v první polovině knihy moc nemusela, ale v té druhé se vyšvihl na úplně nový level a mě uhranul jako spoustu jeho fanynek. Nemá sice na Remyho ani Greysona, ale ve svém vlastním světě, je pro mě jasná jednička.

Na další díl ze série V ringu, Ve víru rocku, jsem se těšila, ale taky ne. Netěšila jsem se zvláště proto, že tato kniha se měla točit okolo Pandory a její minulosti. Jak jsem již zmiňovala, Pandora se mihla ve čtvrtém díle, nebo třetím, kde mi byla nesympatická, takže jsem se jí obávala. Ale naopak jsem se těšila zase na skvělý čtenářský zážitek, který autorka dokáže navodit v každé své knize. Takže jsem do knihy šla, sice s rozpolcenými pocity, ale s nadějí na lepší zítřky. A musím uznat, že jsem měla pravdu. Stejně jako u předchozích dílu, se autorce podařilo mě ohromit. První polovina se nejprve vlekla, ale ta druhá, to už bylo něco jiného. I postavy se mne ke konci knihy naklonily na svoji stranu, ale bohužel na tolik jako předchozí páry - Brooke a Remy, a Melanie s Greysonem. I tak jsem si čtení této knihy užila a na závěr bych řekla, že rozhodně nebyla tak špatná, jak jsem se zpočátku obávala. Za mě hezké čtyři hvězdičky!