HumbookFest 2018 | HumbookStage na Světě knihy?


Ahoj všichni! 😀

Už jste o tom slyšeli? Podle všeho, nám jeden Humbook za rok nestačí - a co si budeme povídat, Humbooku nikdy není dost! - tak se pro nás chystá něco na jaro.

Letos poprvé, dostane Humbook stage na Světě knihy, největší knižní akci v Praze, konající se od 10. do 13. května.

Ale pozor! HumbookStage bude pouze v sobotu, 12. května, takže si to nespleťte a dorazte.


Plánujete jet na Svět knihy? 
A zastavíte se u stage Humbooku?









Jelikož jsem ještě nikdy nebyla na Světě knihy, letos to pro mne bude premiéra jako pro HumbookStage, nevím, co mám očekávat. Ale přiznejme si, tuto akci si za žádnou cenu nemohu nechat ujít!
Je pravda, že bych ten den měla být ve škole, ale pšš. Když mě neprozradíte, nikdo mi to nebude vyčítat.
Takže kdy a kde? 12. května v Tiskárně na vzduchu, v Praze na Světě knihy, od 10:30 do 17:30
Můžete se těšit na velmi nabitý program, spoustu zábavy, akční diskuze a hlavně, na skvělé autory!
Ukážu se tam já, a pár dalších ambasadorů již také slíbilo, že tam bude. Plus, někteří dokonce budou účinkovat na jedné z debat - takže Marky, těším se na tebe!
Zároveň máte jedinečnou možnost potkat se s autory českých a slovenských knih, a možná vám dokonce váš výtisk jejich knihy podepíšou! Já určitě budu vyhlížet Pavla Bareše, autora knihy Projekt Kronos, aby mi můj výtisk podepsal.

Určitě mrkněte na program HumbookStage a dejte mi vědět, jestli tam třeba na sebe nenarazíme! 😉





10:30-11:30 Křížem krážem komiksem 
Co bylo dřív – slepice nebo vejce? A obrázek nebo text? Jak vznikají komiksy, jaké známky měli z výtvarky a kam chodí na nápady prozradí například autoři komiksů Martin Šinkovský a Petr Novák. 

11:45-12:45 - LGBT literatura
Láska má mnoho podob. Někdo má rád holky, někdo kluky a někomu to je jedno. Ale naučit se chodit ve vztazích je boj. Někdy o to těžší, když vás v něm čeká taky coming out. Kteří čeští i světoví autoři tohle téma ve své tvorbě reflektují a jak? Po jaké knize sáhnout, pokud vás LGBT tematika zajímá? 
Poznámka: Diskuze na téma LGBT tematiky v literatuře s autorem Theo Addairem (YOLI), Martinem Bečanem (Fragment) a knižním bloggerem Jakubem Pavlovským (zve ho Albatros Media). 

13:00-14:30 - Knižní bloggeři vs. redaktoři 
Proč je obálka taková jaká je? Proč jste název knihy přeložili takhle? Vydáte tuhle knihu? A kde a jak knihy k vydání hledáte a vybíráte? Knihomolové mají na lidi z nakladatelství zpravidla hafo/kupu otázek. A knihomolové-blogeři se umí ptát i pěkně nahlas! Pojďme si to všechno pěkně vyjasnit… 
Poznámka: Diskuze tří redaktorů (Petr Eliáš z CooBoo, redaktor z Hostu, redaktor z Yoli) a tří knižních bloggerek (Martina Krausová, Markéta Forejtová, Marianna Barčíková) 

14:45-15:45 - Jak mi vydali knížku 
Stát se spisovatelem je sen nejednoho čtenáře. Jaké to je, když vám vydají knihu? Jak těžké je najít námět, čas na psaní a posléze taky nakladatele? A jaká překvapení - pozitivní i negativní - potkaly na cestě za splěným snem čtveřici talentovaných nováčků naší literární scény? 
Poznámka: Mladí a nadějní autoři Alžběta Bílková (AM - Fragment), Pavel Bareš (Host), Anna Musilová (YOLI) a Mirka Varáčková (Slovart) na téma literárních začátků. Křest knih Mirky Varáčkové (křtí herečka Petra Horváthová), Alžběty Bílkové + vyhlášení soutěže Fragmentu – Hvězda inkoustu. 

16:00-17:30 - Kovy o všem 
Jeden z nejoblíbenějších českých youtuberů na Světě knihy/na HumbookStage? Ovšem! Prozradí i to, co v jeho knize nebylo? Ovšem! A bude se pak podepisovat? Ovšem!!! Hodinka a půl s Kovym bude prostě o všem...

Takže, já tam budu, a co vy? 😊

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já taky! :D Jenže předtím, v pátek, mám školu do 7, do večera! To budu jak zombie! :D Ale budu tam a neskutečně moc se těším.

      Vymazat
  2. Letos jedu podruhé a nemůžu se dočkat :D LGBT si rozhodně nenechám ujít a na debatu mezi bloggery a redaktory bych taky ráda zašla. Třeba se uvidíme :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu jsem také zvědavá! Sice jsem od Thea Addairy ještě Muffin a čaj nečetla, ale těším se na něj, a na mnoho dalších! Hlavně tedy na Pavla Bareše, kterému podstrčím Kronos, aby mi ho podepsal! Hehehe. :D A určitě si nenechám ujít debatu s redaktory! Tak snad tam na sebe někde narazíme. :D

      Vymazat
  3. na Svet knihy rozhodne jedu, ale v patek... a na Humbook nevim, zatim se tomu branim, ale bude asi zalezet na programu a moji nalade, zda se mi to bude chtit podstoupit a investovat do toho...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je škoda! V pátek nemůžu, mám školu do 7, kdy právě do těch 7 mám povinnou přednášku, takže jsem ráda, že je to v sobotu. :) Naprosto rozumím, i mě zabíjí to cestování 4x měsíčně do Prahy do školy. Ale chtěla jsem to, studovat, tak musím trpět. :D

      Vymazat
  4. Předpokládám, zeptám bude pěkně nabito, není divu vzhledem k zajímavému programu! Ale chystám se tam taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Doufám, že tam na sebe někde narazíme! Už se nemůžu dočkááát! :D

      Vymazat
  5. Já jsem na Světě knih nebyla, ale upřímně doufám, že mi to příští rok vyjde! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat