Halloweenský knižní hop 2017 | Kdo vyhrál?


Zdravím vás všechny! 👻

Halloween je už dávno za námi, a to i Halloweenský knižní hop. Strašně moc vám všem děkuji, kdo se zapojil, a nechal mi pod soutěžním článkem komentář. Na každý jsem vám odpověděla, zanechala vám tam odpověď, nebo má doporučení, tak se mrkněte. ♥ Opravdu se vás zapojilo hodně, což mě neuvěřitelně potěšilo, ale bohužel výherkyně jsou pouze dvě. Takže, kdo tedy vyhrál? 😊


První balíček vyhrává ... číslo 19.! 

Vendy

A druhý balíček vyhrává ... číslo 6.!

Ms. Luccy

Holky, moc vám gratuluji k výhře, a email by na vás měl už čekat ve vaší schránce! 👻

A vy ostatní dlouho nezoufejte, protože se brzy dočkáte další soutěže, která ale bude probíhat na instagramu! Takže, abyste nepřišli o opravdu mimořádnou výhru sledujte mě - @nessa_lovesbooks! 😊


nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

1 komentář: