Ve službách FBI | Seriálová recenze

Neal Caffrey, největší podfukář a zloděj umění všech dob. Nikdo na něho neměl, nikdo by ho nedokázal chytit, kdyby nebylo zvláštního agenta Petera Burka z FBI. Ke vší Nealově smůle je dopaden a zavřen na čtyři roky do vězení. Jenže tři měsíce před vypršením trestu Neal uteče. Jaký důvod ho k tomu vede nikdo neví, je to přece Neal, ale Peterovi je to hned jasné. Kate, Nealova dávná přítelkyně za ním přišla do vězení, jeho to rozrušilo a tak utekl. Jenže Kate minul a je Peterem opět chycen a dopraven do vězení. Ale existuje způsob, jak by se Neal dostal na svobodu. Pomáhat FBI při řešení případů ohledně krádeže umění. A jako by to přišlo právě v čas. Peter společně s kolegy právě řeší případ Holanďana, známého zloděje umění, a nemá zatím ani jedinou stopu v případě jeho dopadení. Peter s Nealem uzavře dohodu, pokud se nepokusí utéct a pomůže mu vyřešit případ Holanďana, může si svůj trest odpykat na svobodě, pomáhat FBI, pokud to ale nedodrží, čeká ho vězení.

Neal Caffrey známý zločinec a padouch si odpykává svůj trest ve vězení, když se mu ale naskýtá možnost být na svobodě. Ano, pokud se tomu dá říkat svoboda - sledovací náramek na noze bude jeho každodenním partnerem a tří kilometrový rádius, jenž mu dovoluje se pohybovat jen ve vymezeném okruhu, no kdo by si to nepřál? Ale na co si stěžovat, kromě náramku. Neal je na svobodě, má možnost žít v normálním bytě a ne ve vězení s mřížemi. Náhodou se seznamuje s milou a sympatickou starší dámou, June, která žije v opravdovém paláci, a nabízí mu ubytování. Znovu se shledává s Mozziem, který je jeho tajným zdrojem informací a pomocníkem v nalezení Kate. A dokonce i s Peterem a ostatními kolegy si začíná budovat vztah. Neal je pohledný chlap a ví to o sobě. Přiznám se, že on - tedy ten herec - je hlavní důvod, proč jsem se na tento seriál začala dívat. Okamžitě, od prvního momentu, co se tam Neal objevil, jsem mu propadla, stejně jako ostatní ženský, které během sérií vystřídal. Ještě abych se do něj tak trochu nezakoukala, to bych byla opravdu blázen. Hrozně mě překvapila herečka, která hrála Kate - naše známá Annabeth z Percyho Jacksona, Alexandra Daddario. Opravdu vůbec bych ji v tomto seriálu nečekala. Sice se tam o ni často Neal zmiňuje, ale jen ve smyslu, že někam zmizela. Bohužel, v seriálu dlouho nevydržela - jen do konce první série. Stejně jako Neala jsem si také oblíbila Petera a Mozzieho. Peter je ten typ chlapa, co chce vždy vše dotáhnout do konce, sebevědomý a hodný, za to naopak Mozzie je požitkář - hrozný milovník vína, stejně jako Neal - dále podfukář, dobrý přítel a naprostý blázen, ale nikdy by nikomu neublížil.

Seriál Ve službách FBI jsem poprvé viděla asi před třemi lety. Stáhla jsem si na internetu první dva díly - tedy piloty - jiných seriálů - Once Upon a Time a právě Ve službách FBI. Už si nevzpomínám zda to bylo kvůli tomu herci, nebo jen tak z nudy. Oba díly jsme zhlédla a seriálech se rozhodla pokračovat dál. První tři série měl seriál přeložené, takže jsem je jela v češtině a následně od čtvrté přešla na angličtinu. Pátou sérii jsem dokoukala přesně načas, jelikož za nedlouho přišla na scénu poslední, a závěrečná, šestá série. Hrozně mě to mrzelo, že je konec - vážně jsem ječela a bulela a všechno dohromady. Do tohoto seriálu jsem se šíleně zamilovala a vůbec se mi nechtělo s ním rozloučit, ale bohužel. Každého jednou čeká konec, dokonce i seriály. A o prázdninách jsem se rozhodla, že si budu každý rok dávat re-watching tohoto seriálu, a dodržela jsem to. Pár dní na to jsem se do seriálu pustila a nedávno jsem ho dokoukala. Pořád je to stejné, jako když jsem to viděla poprvé, je vidět, že mě má zamilovanost do děje ani do postav, vlastně celkově vůbec nepustila, a za to jsem ráda. Seriál Ve službách FBI je jedním z nejlepší seriálů. Neřeší se v něm jen případy, které právě Peterovi přistanou na stůl, ale také Nealova minulost a budoucnost. Pokud jste o něm ještě neslyšeli, až teprve nyní ode mě, rozhodně se na pár dílů podívejte a dejte mi vědět, jaký je na něj váš názor. Za mě definitivně pět hvězdiček a veliká doporučení - nebudete se u něho nudit!

Originální název: White Collar
Režie: Dennie Gordon, Bronwen Hughes, Allan Arkush, Rosemary Rodriguez, Jeff King, Russell Lee Fine, Phil Abraham, Vincent Misiano, Paul Holahan
Žánr: Krimi / Komedie
Hrají: Matt Bomer, Tim DeKay, Willie Garson, Tiffani Thiessen, Sharif Atkins, Marsha Thomason, Hilarie Burton, Diahann Carroll, Natalie Morales, James Rebhorn, Gloria Votsis, Alexandra Daddario, Ross McCall, Noah Emmerich, James Schram, Paul Blackthorne, Anna Chlumsky, Andrew McCarthy, Kevin Kilner, Garret Dillahunt a další
O seriálu: Neal Caffrey, odsouzený za padělání dluhopisů, uteče v převlečení za dozorce z vězení pouhé tři měsíce před vypršením trestu. Policie kontaktuje agenta FBI Petera Burkeho, který Neala již jednou dopadl. Burke s týmem FBI jsou zaměstnáni případem unikajícího podvodníka zvaného Holanďan. Právě otevírají sejf, jenž může ukrývat důkazy proti němu, Holanďan však do sejfu nastražil výbušninu, která při otevření vybuchne... (ČSFD)