Knižní přírůstky | Duben, Květen & Červen 2017

srpna 07, 2017


Víte co se říká. Když se na něco necítíte, nemáte se do toho nutit. Už to bude víc jak čtyři měsíce, co jsem nepublikovala, ani nenapsala žádný článek. Výmluv bych si na svoji neaktivitu našla dost, ale místo toho se vám všem moc omlouvám, a přináším vám měsíční chvástačku za měsíce duben, květen a červen. To, že jsem zde nebyla aktivní vůbec neznamená, že jsem v těch posledních měsících nečetla, či snad nepořizovala knihy! Ha, spíše naopak, mrkněte do celého článku!

První, a hned velmi očekávaná, kniha v dubnu pro mě byla 'Defiance'. V březnu jsem dala na radu Markéty, z blogu Markéta čte, a zkusila si něco objednat v knižních outletech. Z první stránky mi kniha dorazila velmi rychle - mluvím zrovna o knize Staying Strong: 365 Days a Year - kdežto naopak u té druhé stránky jsem si na knihu teda pěkně dlouho počkala! Ale kniha dorazila, a na rovinu, z té stánky už rozhodně objednávat nebudu. Předražený a poštovné taky není zdarma 

Jednou takhle večer, kolem té deváté hodiny, projíždím stránky internetového knihkupectví MegaKnihy, a na co tam nenarazím! Na knihy v angličtině, muhehe. A co mi padlo do oka? Kniha 'Queen of Hearts' má tak nepřehlédnutelnou a dokonalou obálku, že jsem ji prostě musela mít. Sice nejsem žádný velký fanoušek Alenky v říši divů, ale tohle za prvé, vypadalo fakt božsky, a za druhý, bylo to ve slevě, tak to neberte!

Někdy na začátku měsíce jsem měla kontrolu u zubaře, a jako skoro každý, mám z nich panickou hrůzu, takže jsem si musela udělat radost! Naběhla jsem do knihkupectví, a mezi slevami jsem objevila knihu 'Otrávené štěstí'. Nemám nejmenší ponětí o čem to je, hlavním důvodem - kromě té ceny - proč jsem ji musela mít, je fakt, že ji vydalo mé nejmilejší nakladatelství, Yoli! ♥


Pokud si dobře vzpomínáte - a pokud ne, mrkněte sem - tak v minulé chvástačce, za měsíc březen, jsem psala, že si v dubnu rozhodně pořídím knihu 'Zakletá v knize'. A jak vidíte, tak se i stalo! Nedalo se tomu odolat. ♥


A teď se pobavíte. Týden na to jsem do knihkupectví - do toho samého - naběhla znova s tím, že se jdu jen podívat, co je nového. A samozřejmě jsem neodešla s prázdnou! Odnesla jsem s tu největší paperbackovou bichli jakou jste ještě nezažili! Nemluvím o ničem jiném, než o pokračování Dvoru trnů a růží, 'Dvůr mlhy a hněvu'. Chudší skoro o čtyři stovky, ale nadšenost tedy tisíci procentní! Všichni jste o knize tak básnili - hlavně tedy o Rhysandovi - tak jsem si ji taky koupila. A věřím tomu, že to bude bomba!

V dubnu jsem se dokopala k dočtení a sepsání recenze na Perfekcionistky, knihy, kterou jsem dostala na recenzi. A tak jsem zkusila štěstí a zažádala si o novou knihu, a vyšlo to! Určitě jste již slyšeli o minisérii Sedmilhářky, kterou vysílali na HBO. Tato minisérie byla natočena na motivy knihy 'Sedmilhářky', a právě na tu jsem byla poslední dobou tak strašně zvědavá! Seriál byl dokonalý, zhltla jsem ho za víkend, a nejsem jediná komu se líbil. Mamka z něho byla úplně na větvi! Obě ho doporučujeme!

A předposlední kniha, před velkým závěrem. Na konci měsíce vyšla kniha 'Caraval', o které se v zahraničí napovídalo tak moc, že i já jsem neodolala její koupi. Prvně jsem si ji chtěla koupit v angličtině, v tom jednom z pěti nádherných britských vydání - kloboukhodiny, cirkus, šaty nebo růže - dokonce jsem ji měla v ruce, ale rozmyslela jsem si to, a vybrala si to české vydání, které se opravdu povedlo!

A to nejlepší nakonec, zaútočily na mě slevy! Arara měla obří výprodej kusovek, tak jsem neodolala a mrkla se, co nabízí. Jak můžete vidět, u mrknutí to neskončilo. 'Nejdelší jízda', 'Než jsem tě poznala', 'Jen jeden rok', 'Zůstaň se mnou', 'Mechanická princezna' a 'Vražedná léčba'! Áááá, tolik skvělých knih a za tak skvělou cenu. Ne, nemohla jsem je tam nechat, prostě to nešlo! ♥






+ Mistr papírových kouzel (RC - eReading.cz)

+ Geekerella, Blood Rose Rebellion, Strange the Dreamer, Get it Together







První knihou
, kterou jsem si v květnu pořídila, byla velmi očekávaná kniha od nakladatelství Egmont, 'Bez srdce'. Novinka od autorky Měsíční kronik, Marissy Meyerové, to jsem si prostě nemohla nechat ujít! Pech, že jsem ji ještě nečetla, ale doufám, že v nejbližší době se k ní dostanu.


Na stránce bux.cz jsem našla třetí díl Dvoru trnů a růží, 'A Court of Wings and Ruin', v angličtině za skvělou cenu! A i když jsem ještě nečetla druhý díl, ten třetí jsem prostě za každou cenu musela mít. A pomyšlení na to, že v češtině má vyjít až za hooodně dlouho, tak to se mi čekat nechtělo už vůbec. 

Po dlouhé době se mi podařilo něco vyhrát! Zapojila jsem se do soutěže u Zašité v knize, o knihu 'Políbená ledem', a vyhrála jsem! První díl této spin-off série se mi strašně líbil, takže druhý díl byl prostě nutnost. V brzké době má vyjít v češtině i třetí díl, a já si ho nenechám ujít.

Minulý měsíc jsem si na stránce MegaKnihy objednala knihu Queen of Hearts. Společně s knihou přišla i sleva na další nákup. Bylo mi hned jasné, že si něco objednám, jen teď co. Ode dne, kdy kniha 'Freeks' vyšla jsem ji měla mezi top knihami, co si musím koupit, a když jsem ji tam našla v tom krásném vydání, letěla hned do košíku. A společně s ní tam letěl i třetí díl Kroniky Kaninů, 'Crystal Kingdom', i když mám v plánu si ho znovu pořídit, tentokrát ale v češtině.

Na konci března jsem si po dlouhé době opět něco objednala na Book Depository. Určitě jste již slyšeli - a rozhodně viděli - že Lhářky skončili, sedmá série byla poslední, takže se tedy autorka seriálu přesunula k novému projektu. V polovině dubna byly odvysílané všechny epizody, a mluvím zrovna o seriálu Famous in Love. Stejně jako lhářky, tento seriál vznikl na motivy stejnojmenné knižní předlohy a já ji prostě chtěla. 

Od začátku března jsem měla na stránce Nejlevnější knihy objednaný výtisk knihy '13 Reasons Why' se seriálovou obálkou. Jenže oni ho pořád neměli naskladněný, takže jsem si na knihu pěkně dlouho počkala! Knihu jsem četla v češtině - ano, s tou tragickou obálkou - a byla jsem jednoduše paf! Za každou cenu jsem ji musela mít i v originále, hlavně po tom, co jsem si autorových stránkách poslechla ty namluvené kazety. A co se týče seriálu? Za mě rozhodně super, ale fakt, že bude druhá série se mi už tam moc nelíbí.

Zkusila jsem si zažádat o další knihu na recenzi, tentokrát od Knihcentra, a k mému štěstí se mi paní ozvala. Z jejího seznamu volných knih mě okamžitě zaujala kniha 'Krvavé ostří'. Nějací fanoušci Skleněného trůnu? Jááá, já se hlásím! Četla jsem zatím jen první díl, ale prequel byl prostě nutnost. Sarah J. Maas je naprosto dokonalá autorka a to myslím opravdu vážně! Knihu mám již přečtenou a v brzké době se těšte na recenzi

V dubnu se mi náhodou podařilo narazit na levné knihy v obchodním centru ve vedlejším městě. A jak musí být očividně jasné, neodešla jsem s prázdnou. 'Drama', 'Následníci - Ostrov ztracených', 'Padesát odstínů šedi''Milion Sluncí''Všechny barvy Země', 'Čtyřka''Tahle píseň ti změní život', 'Serafína a Černý plášť' a 'Cesta do nekonečna', za tu fakt směšnou cenu jsem je prostě musela mít všechny! 

A ten zbytek? Zase jsem se podívala na výprodej kusovek na Araře, a vznikla z toho objednávka deseti knih! Když mi ten balík dorazil, myslela jsem, že ho ani z té pošty nedotáhnu domů. 'Odpusť mi. Megan''Labyrint - Spáleniště''Město z popela''Hvězdy nám nepřály''Hledání Aljašky''Manželská past''Nečekané setkání''Hledání vytouženého dne''Hledání dokonalé lásky' a 'Já, Poutník'. Vůůbec jsem se nezbláznila, nope.








Určitě si dobře vzpomínáte, na ten obrovský poprask na začátku června - Harry Potter slaví 20 let! A přestavte si, že já jsem Harryho ještě nečetla i četla. Četla jsem ho minulý rok k maturitě, ale to byla povinnost, takže to tak neberu. A když jsem viděla tohle krásné, nové vydání s tou ilustrací od Jonnyho Duddle na obálce, a fakt, že je kniha v hardbacku, nešlo odolat. Už se nemohu dočkat až vyjde další díl! ♥

K tomu Harrymu jsem si ještě pořídila 'Falešný polibek'. Přiznávám, že nemám nejmenší ponětí, o čem kniha má být. V červnu se konalo společné čtení této knihy, jenže já na to zapomněla. Pech. Takže snad se ke knize brzy dostanu, protože po grafické stránce je nádherná.

Opět jsem zabloudila do levných knih v obchodním centru. K mojí smůle, bylo všechno při starém. Nic nového. Dokud jsem se pořádně nepodívala, a co jsem nenašla! 'Panika' od Lauren Oliver, a 'Jedovatá slova' od Maite Carranzové. Obě knihy vyšly před strašnou dobou u nakladatelství CooBoo. Panika byla jasná volba. Od Lauren jsem četla Chvíli před koncem a dokonalý, ta druhá kniha byl spíše výstřel na slepo. Ještě jsem ji nečetla, ale jsem na ni zvědavá,protože ta holka na obálce je fakt creepy.

Co se týká anglický knih, tak jsem opět študovala knižní outlety. Na začátku června, zrovna když jsem šla do kina na Wonder Woman, tak mi dorazila kniha 'Walk the Earth a Stranger'. Zrovna o této knize se u nás napovídalo strašně moc, hlavně kvůli její obálce. V originále je obálka naprosto boží, kdežto ta naše česká je taková průměrná. Mě se líbila více ta originální, a byla jsem moc ráda, že se mi ji podařilo sehnat!

Kromě toho jsem se v březnu znovu podívala na film Pýcha a předsudek a zombie, a strašně moc se mi to líbilo! Až tak moc, že mě to samotnou překvapilo. První pokus s tímto filmem nedopadl moc dobře, ale druhý vyústil v to, že jsem si sehnala knihu. A to rovnou v angličtině, s filmovou obálkou. Teď jsem jenom zvědavá, zda si ji někdy přečtu.

Poslední anglickou knihou tohoto měsíce je 'Wither'. Bez toho přebalu to nejde poznat, ale jedná se o první díl trilogie Zahrada nesmrtelnosti. Tak teď už vám to rozhodně musí něco říkat. Pořád ne? Lauren DeStefano, vyšly u nás pouze dva díly - Past a Horečka? Už, skvělý. Moje kamarádka mi půjčila první díl a já v té době z té knihy byla úplně paf. Pak jsem ji roky prosila o druhý díl, ale nikdy jsem se k němu nedostala. Tak jsem si řekla, že do toho půjdu po hlavě, rovnou do angličtiny. Jenže ten hrozný outlet mi knihu zaslal bez přebalu, fňuk. Fakt pláču, je to děs. 😭

Od května prosím a škemrám u nakladatelství Paseka o výtisk komiksu 'Záleskautky'. Jenže v květnu se jejich vydání posunulo, takže mi dorazily až v červnu. Opět, ještě jsem komiks nečetla, ale to malinkaté mrknutí dovnitř mě rozhodně navnadilo, abych už sakra dlouho neváhala, protože to fakt vypadá dobře!

V červnu neoslavil dvacetiny jen Harry Potter, ale i já. 😄 Jop, na začátku června jsem se oficiálně přesunula z náctiletosti do dospělosti, a moje úžasná kamarádka Klára na mě nezapomněla! A také nezapomněla na to, jak strašně moc miluji autorku Colleen Hoover, takže jsem od ní dostala knihu 'Možná jednou'. ÁÁÁÁááá! Přiznávám, že jsem tuto knihu jednou četla ve fan překladu, asi před sto lety, ale čert to vem, CoHo je nutná a i když se mi moc nelíbí ta naše obálka jsem na ni sakra zvědavá, protože už si to nepamatuji a je to CoHo!

Ke konci měsíce jsem opět naběhla do knihkupectví, protože jsem za boha tu knihu nikde nemohla najít! A k moji smůle ji neměli ani zde, takže jsem je požádala, aby mi ji objednali. Mám teď zrovna na mysli knihu 'Piráti z Karibiku - Salazarova pomsta'. Ten, kdo viděl film, a nelíbil se mu, tak se mu ani nebude líbit toto - já ten film naprosto zbožňuju, áááá! Bože, to bylo tak skvělý, strašně jsem se pobavila. Ano, chápu, že ta původní trilogie je nejlepší, ale toho se tomu dost blížilo - čtyřka byla blé, fujky. A když jsem zjistila, že má vyjít kniha, tak to bylo hned jasný. Je moje

Co se týká zbytku knih na fotce, tak ty se rozdělí na dvě várky. Nevzpomínám si teď, kdo to sdílel, nebo kde jsem to našla, ale nějakým zázrakem jsem se mrkla na oficiální web Levných knih. A co jsem tam nenašla, hotový poklad! Bude to už dlouhá doba, co mi Knihcentrum poskytlo na recenzi knihu Sedm divů světa - Ztraceni v Babylonu. Cha, byla jsem fakt nadšená, když jsem zjistila, že mám recenzovat druhý díl, a první jsem nečetla - ironie. Ale teď vážně, oni tam měli první a třetí díl, každý asi po čtyřiceti koruně? ÁÁÁ, do košíku! A společně s těmito dvěma tam letěli ještě druhý a třetí díl Erillianu, série od české autorky. Taky, před několika lety jsem si pořídila první díl, ale ten zbytek mi fakt drahý, a teď, asi za třiceti korunu? Neberte to!

A co nám tedy zbývá. 'Tažení do Tearlingu''Alfa''Loď mezi hvězdami''Měděný jezdec''Taťána a Alexandr', 'Letní zahrada' a 'Bellagrand'. Všechny tyto knihy jsem si objednala na stránkách Dobrých knih, kde měli podobné výprodeje, jako na Araře. Vzpomínám si, jak jsem seděla u počítače do deseti do večera, a rozhodovala se, co si pořídím. Loď mezi hvězdami byla jasná, předchozí měsíc jsem si pořídila druhý a třetí díl. První díl, Královnu Tearlingu mám doma už takovou dobu, a ten druhý díl za plnou cenu je šíleně drahý. A série Taťána a Alexandr? Tak po té jsem prahla opravdu hrozně dlouho, nalákala mě na ni bloggerka laurdes, jenže cena jedné knihy byla pro mě až moc. A Alfa? Od této autorky jsem četla knihu Topím se v tobě, a hned po přečtení letěla z okna - ne doslova. Katastrofa, děs běs. Alfa měla být druhá šance, a musím uznat, že i tohle bylo pošahané čtení, ale mě se to líbilo. Jsem divná. 






+  The Prophecy of Shadows, Bad Mommy, Making Faces, Give Up the Ghost



Opravdu jsem se v předchozích měsících překonala! A co vy? Jaké knihy jste získali? A jaké knihy jste ulovili na Světu knihy? 😃


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Skvěle sepsaný článek. Krásné přírůstky a ještě krásnější fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Mám radost, že ho alespoň někdo dočetl do konce. :D

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek :) To jsou pořádné hromádky nových knih :) A to jsem v poslední době také uvažovala o tom, že vyzkouším nějaký knižní outlet :) Mohu se zeptat, kde nakupuješ a kolik chtějí za poštovné? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :D Určitě se můžeš zeptat. Mě Markéta doporučila stránky Thrift shop nebo mediamops.de. Na té první stránce jsou knihy sice za levno, ale poštovné není zdarma - v přepočtu z dolarů vyjde doprava na jednu knihu stodeset korun! Šílený :D Na té druhé stránce je vše v eurech. Je to německá stránka, knihy zasílá okamžitě a vždy jsem je měla tak do týdne. Ale i tady se platí poštovné, a to je asi osmdesát korun. Ale nedávno jsem narazila na Better Words Books, kde knihy sice nejsou nové - jsou z knihoven, takže mají zažloutlé stránky, jsou zabalené v ochranných fólií - ale poštovné je zdarma! První knihou, co jsem si tam objednala byla Walk on Earth a Stranger. Je tam delší doba dodání, skoro měsíc a půl, ale knihy mi vždy došly a zrovna tahle kniha mě vyšla asi na 250,-. A mám teď na cestě další kousky, jako třeba Cider a Cress v hardbacku. Každá za 190,-! :D Určitě doporučuju BWB, pokud budeš s čímkoli potřebovat poradit, napiš mi na facebook. :)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide