Úlovky z knihovny | Duben 2017

dubna 12, 2017


Už je to doba, co jsem naposledy byla v knihovně, asi dva měsíce! Ale teď už bylo načase abych se tam zastavila, vrátila pár knih a zaplatila registrační poplatek na příští rok. Kromě toho jsem si tam byla vyzvednou tři rezervované knihy, které tam na mě už nějaký pátek čekali. Jenže, k mému překvapení, jsem domů neodešla pouze se třemi knihami, pro které jsem tam byla.

Jedna z mála mých oblíbených autorek a já ji objevím v naší knihovně?! Nemluvím o nikom jiném než o Jojo Moyesové a jejích knihách. Byl to pro mě přímo vánoční dárek, když zjistila, že do knihovny ve velkém stylu pořídili všechny její vydané knihy. Já vlastním knihy Než jsem tě poznala a Poslední dopis od tvé lásky, takže u toho zbytku bylo hned jasné, že si je musím přečíst. Nevzala jsem si knihy všechny hned naráz, ale postupně se u mě zabydlely a já se jich teď nechci vzdát. A to nejhorší je, že jsem je ještě nepřečetla. Jsem vážně ostuda! Do 'Stříbrné zátoky' jsem se již jednou pokoušela začíst, a ten zbytek - 'Dívka, kterou si tu zanechal', 'Jeden plus jeden', 'Život po tobě' - tak ty jsou zatím na čekací listině, bohužel.

Podobně na tom je i kniha 'Ostrov ztracených', ta se u mě už také zabydlela. Když jsem minulý rok viděla filmové zpracování této knihy, Následníci, byla jsem nadšená! Film byl úžasný a herci také, takže není divu, že se tvůrci pustili i do druhého dílu, kterého se dočkáme v letos v létě. Chvíli na to, jsem zjistila, že nakladatelství Egmont vydá knihu u nás, a moje nadšenost ještě povyrostla. Jenže teď, co mám knihu doma, se bojím, že to bude dost jiné, a co více, že kniha bude spíše určená mladším čtenářům. A hodnocení knihy také není nejlepší. Uvidíme, snad si na knihu brzy najdu čas a udělám si na ni svůj obrázek.

Pak mám doma ještě od poslední návštěvy 'Sedmilhářky'. Od chvíle, kdy byly všude po internetu proma na chystaný seriál - Big Little Lies - od televizní stanice HBO, jsem si knihu chtěla přečíst. Ne chtěla, potřebovala. Také jsem ji začala číst, jenže pak do toho přišla práce a resty v podobě nedočtených recenzních výtisků, a já knihu musela odložit. Dokonce ani seriál jsem ještě neviděla. První epizoda byla skvělá, takže snad i ten zbytek bude stát za to!

A nyní knihy, pro které jsem si šla minulý týden. První je kniha 'Čáry života' od autorky trilogie Divergence, Veronicy Roth. Přiznávám, že když kniha v lednu vyšla, všechen ten humbuk okolo ní mě jaksi minul. Měla jsem své starosti a povinnosti, takže jsem na Čáry ani nepomyslela. Jenže pak se ke mě dostalo, že někteří knihu považují za rasistickou, tak už jsem začala vnímat. A pak se zázrakem objevila v knihovně, a já neodolala. Nevím, kdy se ke knize dostanu, ale věřím, že dříve nebo později to rozhodně bude.

Dále mě zaujala novinka od Beccy Fitzpatrickové, 'Nebezpečné lži'. O autorce toho moc nevím, znám od pohledu její andělskou tetralogii, ale nečetla jsem ji, a co jsem tak slyšela, dělám dobře. Co se týče této knihy, anotace zní bezvadně! Vražda, následně úkryt svědka, no co více si přát. Snad jen to, aby i obsah knihy byl tak úžasný jako anotace.

Chtělo to nějakou romantiku, takže když jsem mezi novinkami spatřila pokračování knihy Můj život u sousedů, 'Kluk mého srdce', musela jsem si ji vzít. Mám teď menší problémy se začtením se do jakékoli knihy, takže doufám, že tato slaďárna prolomí ledy a já se s plnou chutí pustím do čtení naplno!

A poslední novinkou, kterou jsem tam nemohla nechat, je kniha 'Stačí jen chtít' od úspěšné autorky série Univerzita výjimečných. Znám tuto sérii, slyšela jsem na ni samou chválu a má tak dobré hodnocení, že jsem i já zpočátku měla chuť si sérii přečíst, jenže nyní mou pozornost získala tato kniha. Jenže bohužel mi kniha dost připomíná knihu Nerve, která si minulý rok dočkala filmového zpracování s Emmou Roberts v hlavní roli. Takže prvotní reakce, když jsem si přečetla anotaci, bylo, že je to vykrádačka knihy Nerve. Snad se mýlím.


Také chodíte do knihovny? Co jste si tam půjčili naposledy? 😊


You Might Also Like

10 komentářů

  1. To je nadílka a samé dobré knihy... :) Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo odchází z knihovny s nacpanou taškou. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super úlovky. Sama se chystám na Nebezpečné lži a překvapivě mě zaujalo Stačí jen chtít (Nerve nějak prošlo kolem mě, to neznám). Sedmilhářky mám doma, už jakou dobu, ale ještě jsem se k nim nedostala. Užij si čtení a těším se na dojmy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Nic ti neříká Nerve? To je škoda! Mě se ten film dost líbil a doufám, že se brzy dostanu ke knižní předloze. Určitě dej filmu šanci! :)

      Vymazat
  3. Lov byl úspěšný XD. Minule jsem si také půjčila Čáry života.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně! :D A už jsi je stihla přečíst? Já jsem na ně hoodně zvědavá. :D

      Vymazat
  4. Já bych bez knihovny nedala ani ránu - natož dva měsíce. Nutno ovšem poznamenat, že počtem úlovků sis to celkem vynahradila.
    Já jsme zvědavá asi hlavně na Čáry života - humbuk mě kupodivu neminul, ale ještě jsem se k nim nějak nedostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla nějakou čtecí krizi. Nedokázala jsem se do žádné knihy začíst, takže jsem potřebovala nějakou motivaci, a zašla do knihovny! A jak to dopadlo! :D Doufám, že mi to pomůže. :D Taky se těším na Čáry, a pak určitě na Sedmilhářky. Mám teď v plánu dokoukat seriál, a knihu si nesmím nechat ujít! :)

      Vymazat
  5. Moc pěkné úlovky, pěkně se zadařilo a ty dva měsíce jsi si vynahradila :) Nebezpeční lži, Stačí jen chtít a na Jojo Moyes mám také zálusk :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide