Týdenní shrnutí | 10/ 2017

března 14, 2017


6. března 2017 - 12. března 2017
Určitě jste v poslední době zaznamenali mojí malinkou neaktivitu zde na blogu, za kterou se vážně moc omlouvám, ale poslední měsíce byly prostě na hlavu. Brigáda, která se proměnila v trvalou práci, blogové soutěže, obíhačky na pracáku, jednoduše už jsem si myslela, že mi hlava vybouchne. Ale stále žiju, a postupně, a pomalu, se vracím zpět na blog! Dlužím vám spoustu článků a recenzí, takže snad se jich v brzké době dočkáte, tak mi držte palce! Prvním z mnoha článků, který po takové době už prostě musím sepsat, je týdenní shrnutí. Původně jsem si myslela, že sepíšu vše, co se stalo - co jsem přečetla či zhlédla od začátku roku - ale bohužel jsem v tom ztratila přehled. 😊

Zdroj fotografií: facebook nakladatelství Yoli
Začněme tím naprosto neuvěřitelným zážitkem, a tím bylo pozvání na oslavu třetích narozenin nakladatelství Yoli, která se konala 7. března v Café Kampus v Praze! Neumíte si představit tu obrovskou radost, když jsem si četla email od Radka, že jsem mezi vybranými! Byl to jako splněný sen! Jenže jeho realizace byla maličko komplikovaná. Cesta do Prahy byla jeden velký blázinec, když si vezmu v potaz, že to bylo poprvé, co jsem v Praze byla, a sama. Pak jsem ještě dokázala naskočit na špatnou tramvaj a to nejlepší nakonec, vešla do špatné ulice, takže jsem se vrace zpět. Naštěstí jsem ale kavárnu Kampus našla! Moc mě potěšily dárečky, který každý z nás při příchodu dostal - plátěná taška, yoli tužka a reading copy verze knihy Láska v prachu hvězd. Bylo to úžasné konečně naživo vidět všechny blogery, které obdivuji, jenže bohužel se tam každý s každým znali, takže to bylo pro mě malinko zklamání. Co ale bylo vynikající byl třípatrový, růžovofialový dort, s marcipánem a višněmi! Mňam! Bohužel jsem brzy musela odejít, takže překvapení oslavy - Radkovy yoli ponožky - jsem prošvihla, jelikož jsem musela stihnout tramvaj a autobus, ale to nevadí. Byl to opravdu skvělý den, a doufám, že budu mít to štěstí zúčastnit se i příští narozeninové oslavy


Ve čtvrtek - 9. března - jsem dorazila domů, úplně vyřízená z práce, a překvapivě, tu na mě čekalo překvapení! Pár týdnu zpátky, mi můj mladší bratr oznámil, že má nějaké peníze navíc, takže pokud stále prahnu po funko pop postavičkách, tak mi slíbil, že mi jednu koupí. Nedokážete si představit, jakou jsem měla radost, že i já budu mít nějakou tu postavičku! Jenže mi měli vlastní způsob, jak si postavičku pořídit, mi ji totiž objednali z ebaye. Ano, čtete správně. Vím, že se dají pořídit i zde, existuje spousta internetových obchodů, jenže ty ceny jsou vážně přehnané. Takže teď začal nájezd na všechny fandomy. Jakou já si jen tu první postavičku vyberu? Váhala jsem mezi Harley Quinn a Sherlockem, a vidíte, kdo vyhrál - Sherlock s housličkami! Když jsem prvně mamce i bráchovi oznámila, že musím mít nějakou funko pop postavičku, mysleli si, že jsem dítě a blázen! Jenže když pak Sherlocka viděli naživo, propadli těmto postavičkám stejně jako já. Asi se nyní ptáte na kolik Sherlock vyšel, že? S poštovným stál okolo tří stovek. To není moc, že?



A v neposlední řadě, co čtu! Je to asi tak týden, co jsem začala číst první díl trilogie Griša, který vydalo nakladatelství Fragment. Nemám totiž tolik času na čtení, jako tomu bývalo dříve - v práci jsem pečená vařená a také mě zaměstnává přestavba mého pokoje - takže jedinou chvílí, kdy něco přečtu je přestávka v práci. Co se ale týče knihy, tak jsem z ní jenom paf. Již v originále mě kniha zaujala svou obálkou, co si budeme nalhávat, je prostě dokonalá, takže když jsem se doslechla, že vyjde i u nás, brousila jsem si na ni zuby. A pak jsem viděla tu naši obálku, a snad nebudu výjimkou, když vám povím, že mě se i ta naše česká obálka docela líbí. Jsem asi za polovinou knihy, a zatím je to perfektní! Těším se, na to, co mě dále čeká!


Ohledně seriálů, těch bylo poměrně dost. Neviděla jsem je všechny minulý týden, ale postupně od začátku roku mi jednoduše nejdou z hlavy. Objevila jsem novou posedlost v příběhu Čaroděje ze Země Oz díky seriálu Emerald City, dále jsem jsem zakoukala do nového drama seriálu televizní stanice CW, Riverdale, a po roce čekání se dočkala finálové, páté série, seriálu Switched at Birth. Ale seriál, který posunul tyto seriály na druhou kolej, protože nyní po osmi letech skončil, a já ho někdy před maturitou zavrhla, ale nyní se k němu naplno vrátila, byl seriál The Vampire Diares. Co si budeme nalhávat, Upíří deníky musel vidět snad každý, protože je to jedno velké klišé, které nikomu nemohlo uniknout. Tento seriál byl jedním z těch prvních seriálů, který ze mě udělal, to co jsem - seriálový maniak. Byl tu se mnou tak dlouho, takže když se pomalu, ale jistě, blížil jeho konec, bylo načase, abych si ho dokoukala. A nelituji toho, ani náhodou. Všechny série, které jsem zhlédla - šestá, sedmá a osmá - se mi neskutečně zaryly do srdce a nikdy na ně nezapomenu, a jednou si je snad i s radostí zhlédnu znovu.


Co zrovna čtete vy? A co říkáte na konec Upířích deníků vy? 😉

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Jé, ty jsi také byla na oslavě Yoli narozenin? To je škoda, že jsem tě nepoznala :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla, a viděla jsem tě, ale až teprve doma jsem si uvědomila, že jsi to byla ty :D

      Vymazat
  2. Moc hezký článek :)

    https://in-the-name-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu

Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide