Knižní přírůstky | Únor 2017

března 27, 2017


Únor je již dávno za námi a i březen se blíží ke svému konci, ale nejprve je čas podívat se na shrnutí za únor. Na začátku roku jsem si dala předsevzetí neutrácet tolik peněz za knihy v češtině, ale věnovat je spíše do anglických knih, což jsem hned v lednu porušila. Kdežto v únoru jsem se měla více na pozoru a pořídila si pouze dvě knihy! Jaké že to byly?

První knihu jsem nalezla v knihkupectví v oddělení slev, a tou knihou je "Cena nevinnosti". Důvod proč jsem ji tam nemohla nechat byla rozhodně cena - padesát korun? Neberte to - a pak také, že ji vydalo mé nejmilejší nakladatelství, nakladatelství Yoli. A to, co vydává Yoli je vždy úžasné, takže jsem ji prostě musela mít, do mé yoli sbírky.

A druhým přírůstkem do mé knihovny se v únoru stala kniha "Oko za oko" od Jenny Han, kterou napsala ve spolupráci s Siobhan Vivian. Tuto knihu jsem si chtěla pořídit již v originále, ale pak jsem radši od toho upustila, když mě Jennina první kniha - Léto, kdy jsem zkrásněla - vůbec neoslovila. Jenže pak se mi do rukou dostala její další kniha - Všem klukům, které jsem milovala - a na tu nedám dopustit. Četla jsem i druhý díl, který byl opět úžasný a nemohu se dočkat závěrečného dílu, který by měl brzy vyjít v angličtině, a doufejme, že i brzy u nás. Takže, jak se říká, do třetice všeho dobrého, tím pádem nebyla jiná možnost a já si pro "Oko za oko" letěla do knihkupectví chvíli po jejím vydání. Doufám, že nebudu zklamaná!


A jaký byl váš únor? 😊



You Might Also Like

8 komentářů

  1. Krásné přírůstky! :)
    Cenu nevinnosti si chci také pořídit, protože jsem od autorky četla Krásné zlo a to bylo skvělé :)
    Oko za oko zatím v plánu nemám, ale Všem klukům, které jsem milovala čtu na mobilu po cestách :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Krásné zlo jsem měla půjčené z knihovny, ale bohužel jsem se ke knize nedostala. To je škoda, že se na Oko za oko nechystáš. Slyšela jsem na to samou chválu, a po knize Všem klukům, které jsem milovala, věřím, že to opravdu bude pecka! :D

      Vymazat
  2. O Ceně nevinnosti jsem taky přemýšlela, že bych si ji pořídila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, a za tu cenu? Tak ta rozhodla :D

      Vymazat
  3. Priznávam, že z týchto kníh som nečítala ani jednu, každopádne nepochybne pekné prírastky a je super, že prvá kniha bola za takú výbornú cenu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné kousky :) Já mám tento měsíc také jen dva přírůstky, snažím se šetřit :D Ale ne vždy se to daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :D Mě se to tento měsíc moc nevydařilo, šetřit. :D Mám asi osm nových knih! Úplně jsem se zbláznila, takže to naprosto chápu :D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide