Knižní přírůstky | Leden 2017

února 20, 2017


Určitě jste si také na začátku nového roku dali nějaké to předsevzetí co se týče knih. Třeba podobné jako já, nekupovat si knihy v češtině. Od tohoto roku bych totiž ráda více četla v angličtině, takže bych své úspory raději investovala do nějaké anglické knihy, jenže dokázala jsem se udržet, když jsem viděla ty slevy?! Ani náhodou, a tím pádem se moje knihovnička rozrostla o pár nových kousků.

Začněme bombastickými slevami u nakladatelství Baronet! Hned první den v roce, a už mě ty slevy bombardují - knihy ze série Deset malých nadechnutí, každá asi za 80,-; pokračování Anny krví oděné, na které si brousím zuby už dlouho, za 70,-; Antibohyně, od stejné autorky, za neuvěřitelných 20,-, a mnoho dalšího! Chápete to? Skvělý! Takže jsem si tedy objednala ''Antibohyni'', ''Dívku z nočních můr'', ''Čtyři vteřiny rozhodnou'' a ''Pátou cestu k pádu''.

Za nedlouho jsem si knihy vyzvedla na poště společně ještě se dvěma balíky, a v tom prvním, se ukrývala knižní výhra! Ano, já jsem po dlouhé době něco vyhrála, a co? Autorka blogu Co zas čteš, Hanka, měla na výběr spoustu knih, ale mě okamžitě zaujala kniha ''Nepřátelé a milenci". Na tuto knihu jsem četla spoustu pozitivních recenzích, takže jsem si knihu také chtěla přečíst, a jako zázrakem, se mi ji podařilo vyhrát!

V druhém balíku se nacházela opět kniha, tentokrát ke mě ale dorazila až z Anglie. Na stránce Book Depository, jsem někdy v polovině prosince objevila ve slevě ''originální scénář k Fantastickým zvířatům", a já ho prostě musela mít! A moji milý zlatí, po grafické stránce je tato kniha naprosto dokonalá! Okamžitě se do ni zamilujete. Já ještě nevím, jaké to pro mě bude po obsahové stránce, jelikož jsem ji ještě nečetla, ale velmi se těším. Podobně jsem zvědavá i na filmové zpracování, tak snad nebudu zklamaná. A ani vy určitě nebudete, jelikož se scénáře dočkáte v překladu již březnu!

Ke konci měsíce jsem pak udělala ještě jednu objednávku, a to na stránce Nejlevnější knihy, kde jsem za hubičku objevila moji vytouženou "Avalonskou střední", a to ještě v tom vydání s bílou obálkou. Jenže, jaké pak bylo moje překvapení, když jsem v balíku nalezla to s růžovou? No, moc příjemné to tedy nebylo. Byla jsem naštvaná, ale už si i docela začínám zvykat na tu růžovou. Mimochodem, kniha je v angličtině, napsala ji známá autorka Princezniných deníků a Mediátora, a dokonce se kniha dočkala filmového zpracování, které je podle mě boží!

Již v minulém článku, když jsem shrnovala, jaké knihy jsem získala za ten měsíc, jsem předpovídala budoucnost, že si v lednu pořídím pokračování Půlnoční koruny, což je druhý díl Skleněného trůnu. A také se stalo, donesla jsem si domů "Dědičku ohně", a to jsem ještě ten druhý díl nečetla! Ale jako by mi to nestačilo, musela jsem si ještě vzít "Temnější tvář magie". Doufám, že ta kniha bude stát za to, protože za ty peníze! Věřím, že jo, protože už jsem se na knihu dlouho chystala, a kdo mě na ni nalákal? Eru a její boží recenze!



A jaké knihy jste získali v lednu vy? 😊




You Might Also Like

6 komentářů

  1. Zaujala mě Temnější tvář magie, dosud jsem o knize vůbec neslyšela! :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se po knize určitě podívej! Co jsem tak slyšela a četla, tak si ji všichni nemůžou vynachválit. :D

      Vymazat
  2. Pěkné kousky, také mě láká nejvíc ta Temnější tvář magie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Temnější tvář magie mě taky láká. :) Nepřátelé a milenci se mi četli dobře. :) A slevy v Baronetu jsem také náležitě využila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý :D Já zrovna knihu Nepřátelé a milenci čtu, a je to opravdu dobré. :D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide