Vy a audioknihy? | Soutěž!

ledna 01, 2017


Není to ani týden, a já už si pro vás přichystala další soutěž! Důvodem, proč k této soutěži došlo, bylo, že mě dohání čas, a proto také tato soutěž potrvá pouze týden. Než se ale pustím do cen, o které se bude soutěžit, tak bych vám moc chtěla poděkovat za vaši účast v minulé soutěži! Doufám, že se vám i tato soutěž bude líbit, a že bude mít úspěch jako ta minulá!



O co se tedy soutěží?
Vím, že to bude asi znít divně, ale soutěží se o dva kódy - čímž pádem budeme mít dva výherce - a do konce ledna 2017 má každý na výběr jedné ze tří audioknih - BiomanželkaHerkulovské úkoly nebo Stoletý stařík

Jelikož jsem na Vánoce objednávala dárky a doručení bylo přes Českou poštu, dostala jsem nabídku k odběru audioknih - zde se můžete podívat. Jenže jsem neobjednávala sama, můj mladší brácha si také něco kupovat, takže jsem využila jeho číslo balíku pro kód. A aby ty zbylé dva, co mi zůstaly, nepropadly, rozhodla jsem se dát je do soutěže! Doufám, že si dokáže z nabízených audioknih vybrat - já osobně si vybrala Stoletého staříka

Jaká jsou tedy pravidla soutěže? 

Soutěž probíhá od 1. 1. do 8. 1. 2017
Soutěže se může zúčastnit kdokoli (SK, CZ)
-  kódy budu posílat na email  -
Výherce budu losovat pomocí random.org 
Jména výherců zveřejním nejpozději do 15. ledna 2017

Co udělat pro to, abyste se do soutěže zapojili? 
Do komentáře napsat: 

1. Jméno/přezdívku 
2. Váš email (abych vás mohla kontaktovat v případě výhry) 
3. Jméno, pod kterým sledujete můj blog (GFC) 
4. Napište mi: Zajímalo by mě, jaký je váš názor na audioknihy, zda je posloucháte, či neposloucháte, nebo jakou byste si rádi poslechli.

Doufám, že se vám soutěž líbí, a mě teď nezbývá než vám popřát hodně štěstí v soutěži a také všechno nejlepší do nového roku! 😊

P. S. Kdyby se stalo, že by se soutěže zúčastnilo více lidí, mám v záloze ještě další dva kódy - což jsem zjistila až nyní, na poslední chvíli, jak jinak. 😄


14. ledna 2017
Pozdě, ale přeci jen, jsem tu abych vyhodnotila soutěž! K mému překvapení se soutěže zúčastnili pouze tři lidi, což mě mrzí, ale i tak mám radost. A proč vlastně? Protože - překvapivě - vyhráli všichni! Takže holky - Lory Humble, Verča Nováková, Marie Rohošková - moc vám gratuluji a hned vám jdu poslat email! 😊



You Might Also Like

3 komentářů

  1. 1. Lory Humble
    2. loryhumble@gmail.com
    3. Lory Humble
    4. Já osobně právě s audioknihami nemám vůbec žádné zkušenosti (jednou jsem si sice pouštěla anglicky namluvenou první kapitolu Skleněného trůnu, ale... no, to se nepočítá). Můj otec to má hodně v oblibě, ale já tak nějak pořád čekám na správný impuls, který by mě pobídl začít - a říkám si, že možná právě tohle je dobrá příležitost.

    Šťastný nový rok i Tobě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Verča Nováková
    2. v.novakova179@seznam.cz
    3. Verča Nováková
    4. Já jsem zatím poslouchala jenom jednu audioknihu a to Zeměplochu a byla jsem z toho nadšená, mohla jsem si u toho v klidu přerovnávat knihovnu, čímž já strávím opravdu velké množství času :D

    OdpovědětVymazat
  3. Marie Rohošková
    marie.rohoskova@gmail.com
    dtto
    Ráda poslouchám audioknihy, prima zpestření cestování a oči jsou unavené, tak takový prima relax a vybrala bych si Stoletý stařík! - viděla jsem film a směju se ještě nyní a nebo mám na poličce vždy nějakou detektivku.

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide