Týdenní shrnutí #12

prosince 01, 2016


21. listopadu - 27. listopadu 2016
Konečně dříve než na konci týdne, se dostávám k týdennímu shrnutí. Minulý týden byl vcelku klidný, naplánovaný, a naprosto v pohodě. Co se týče brigády, tak ta je naprosto skvělá, jsem v ní ráda, jen tedy to brzké vstávání je šílené, ale co s tím nadělám. Rozhodla jsem se, že články budu psát dopředu, tedy přednastavovat, jelikož stále nemám tolik času na blog, ale na knihy si vždycky nějaký ten čas najdu, a minulý týden se mi jich podařilo přečíst opravdu dost!

Hned v pondělí jsem otevřela Cress, třetí díl ze série Měsíční kroniky, které jsem se maličko vyhýbala. Tloušťka knihy mě trošku odrazovala, jelikož jsem si říkala, kruci, to tuhle bichli budu číst snad celý měsíc! Naštěstí mi ale Cress trvalo přečíst skoro necelý týden. Sice se mi kniha četla pomalu, jelikož je to opravdu obsáhlá kniha, ale rozhodně to stálo za to! Cress je taková princezna v nesnázích, žije v satelitu ve vesmíru, a jedinou osobou, která o její existenci ví, je Sibyl Mira, hlavní divotvůrkyně královny Levany. Za tu dobu, co je Cress vězněna ve svém vězení s výhledem na Zemi, se Cress stala velmi šikovnou programátorkou, tedy hackerkou. Jenže pak přichází zlom. Cinder a její společníci Cress potřebují k jejich plánu - svrhnutí Levany, a dosazení pravé dědičky na měsíční trůn. Musím přiznat, že jsem netušila do čeho jdu, když jsem Cress začínala číst, ale ke konci jsem byla naprosto paf a úplně vyřízená! Sakra, to bylo tak dobré, až to snad ani není pravda! Grrr, já chci tu Winter, krucinál!

Jakmile jsem dočetla Cress, což bylo v pátek, na sobotu jsem si připravila krátkou novelku o Levaně, Nejkrásnější. Co jsem o Nejkrásnější zprvu věděla bylo to, že kniha má naprosto fenomenální obálku, asi jako celá série Měsíčních kronik a pak to, že je to Levanin příběh. Byla jsem vážně napnutá jak struna, protože jsem netušila do čeho jdu. Levanu nemám ráda, nikdy jsem ji neměla, a nikdy nebudu, ale zajímal mě její příběh, takže jsem neodolala. Nejkrásnější jsem měla přečtenou za necelý den, jelikož takhle dobré jsem to tedy nečekala. Kniha je opět neuvěřitelně čtivá, stránky utíkají a vy jste najednou u konce - u této knihy doslova. Levana a její starší sestra Channary jsou obě dvě šílené a potrhlé hlupačky, což už jsme věděli, a v této knize nám to jen autorka potvrdila. Okamžitě po přečtení jsem knize dala docela vysoké hodnocení, jelikož toho bylo opravdu úžasné! Příběh Levany mě neskutečně pohltil a dost se mi líbil, ale nepřinutil mě Levanu litovat, či mít ráda.

Jelikož jsem v sobotu začala i dočetla Nejkrásnější, v neděli jsem se začala maličko nudit a otevřela jsem knihu Tygrovo prokletí. Tuto knihu jsem si nedávno odnesla z knihovny, společně s další kupou knih, které určitě nikdy nepřečtu. Vzala jsem si ji, i přes to, že jsem tuto knihu již jednou četla, ale mě to nevadilo. Důvodem proč mi to nevadilo, byl fakt, že já si z této knihy vůbec nic nepamatuji. Naprosto nic, jako kdybych měla výpadek. A jelikož bych se v brzké době chtěla pustit do dalších dílů - nesnáším neukončené série - tak jsem si řekla, že je asi nutné si první díl přečíst znovu. Bohužel se mi toho ale v neděli nepodařilo přečíst tolik, jelikož jsem pracovala na článcích a k tomu ještě balila dárky jak pro rodinu, tak do soutěže. Co si tak ale o knize nyní myslím, je, že je to vážně hodně čtivé, jen mě maličko zaráží zvědavost hlavní hrdinky a občas i ty její myšlenkové pochody, ale věřím, že se to brzy zlepší, a já si knihu určitě užiji jako prvně.

A posledním bodem dnešního článku jsou seriály. Přiznávám, že maličko zanedbávám své již rozkoukané seriály, jelikož neustále začínám nové. Nedávno to byl Blidspot, pak Teen Wolf, a nyní je to seriál Myšlenky zločince: Za hranicemi. Původně jsem neměla vůbec v plánu začít se dívat na tento seriál, jenže pak na mě vyskočil, že je s českým dabingem, a já do toho šla. Musím přiznat, že nápad vyslání týmu FBI do zahraničí, když je nějaký americký občan v nebezpečí, mi přišel vážně zajímavý po pilotní epizodě, takže jsem zhlédla i zbytek dílů. Na rovinu není to nejlepší seriál, občas jsem ho vnímala tak na půl ucha, nebo jsem ho poslouchala do pozadí při psaní článků, ale jako odpočinkový seriál vážně dobrý. Co se týče pokračování, tedy druhé série, tak to nevím, jestli bude, či snad nebude, ale ať tak či onak, nebudu se zlobit ani v jednom případě.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tygrovo prokleti me taky hodne laka :-) A Mesicni kroniky uz mam za sebou cele :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měsíční kroniky ti šíleně závidím..:D A Tygrovo prokletí, no, zatím zklamání, bohužel..:/ Snad se to s dalšími díly zlepší..:)

      Vymazat
  2. Já už s hrozně dlouho chystám na Měsíční kroniky, bohužel v knihovně stále není a i peníze chybí. Tygrovo prokletí jsem četla asi třikrát nebo čtyřikrát, a i když mi s každým dalším čtením připadala víc a víc naivní - já to prostě miluju :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím...:D Sama čekám na poslední díl, Winter, až bude v knihovně, protože ta cena je šílená...:D A co Tygrovo prokletí, tak to je fakt naivní kniha. Prvně se mi kniha velmi líbila, ale teď teda koukám jak puk, jaké je to pro mě trošku zklamaní..:/

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide