TBR | Prosinec 2016

prosince 03, 2016


Již po třetí se hodlám po hlavě pustit do knih, které si dopředu naplánuji. V předchozích měsících se mi vcelku hodně dobře dařilo držet se určených knih, takže v tom hodlám i nadále pokračovat. Bohužel se ale situace ohledně blogu a článku moc nezměnila. Času je málo, většinu ho trávím čtením, brigádou, plánováním článků, Vánocemi, a nevím kde mi stojí hlava. Jistě nejsem jediná, kdo ještě nemá dárky pro své nejbližší a nakupuje je na poslední chvíli, jak jinak! Jinak si ale hodlám tento vánoční měsíc užít naplno, taky proto vypadají moje čtecí plány naprosto šíleně a nesplnitelně, ale já si věřím!

Čím začnu. Takže recenzní výtisky. Není jich moc, ale pořád je to dost, zvláště když jsem ještě pozadu se sepsání recenzí na již přečtené recenzní výtisky, ale to je jiná. Na prosinec jsem si dala za cíl dokončit do nějaké fáze omalovánky, které jsem dostala od nakladatelství Presco Group. Ani si nedokážete představit, jak moc jsem z nich nadšená! Můj brácha si myslí, že jsem malé dítě, ale to ani náhodou. Jak jsem totiž zjistila, já jsem omalovánkový maniak, a vidím to tak, že těmito omalovánkami rozhodně nekončím. Dále tu pak mám od MegaKnih druhý díl ze série Pekelné stroje. Autorka Cassanda Clare si mě zprvu svoji prvotinou, Městem z kostí, vůbec nezískala, ale tato série, která se odehrává ve viktoriánském Londýně, což je 19. století, mnohem víc. Je to až neuvěřitelné jak moc. První díl byl fenomenální, tak snad i dvojka u mě dopadne dobře. A pak jedna ostuda. Již minulý měsíc jsem měla v plánu přečíst recenzní výtisk od Dobrých knih, Perfekcionistky, ale nějak na něj nezbyl čas, takže tento měsíc již rozhodně musím knihu začít i dokončit.

I nyní se hodlám zapojit do projektu, který má na svědomí Eliška z Knižního světa, jenže bohužel, tentokrát jsem nějak napřed. Jelikož je tento článek psaný dopředu, v době, kdy ještě Eliška nezveřejnila svůj článek s knihami na tento měsíc, řídila jsem se komentářem pod jejím článkem k Listopadu s Egmontem. Tento měsíc je tedy dané nakladatelství Domino. Jelikož jsem svým způsobem, dopředu věděla, že budeme tento měsíc číst knihy z tohoto nakladatelství, řekla jsem si, že je to asi znamení. Nastal čas konečně dočíst Vampýrskou akademii! Zbývají mi dočíst poslední dva díly - Spoutáni magií a Poslední oběť - a pak se můžu vrhnout na Pokrevní pouta. Jsem ostuda, z předchozích dílů jsem byla maximálně nadšená, a do těchto dílů jsem se nejednou již chtěla pustit, ale nebyl čas. Nyní si ho ale hodlám najít. Stejně jako na první díl autorčiny jiné série, Šachovnici bohů. Přiznávám, že nemám nejmenší ponětí, o čem tato kniha je, ale je to Richelle, takže se těším. A poslední je Dívka, která si říkala Thuesday. Je to doba, co jsem na tuto knihu četla pochvalnou recenzi, která mě přinutila knihu si sehnat, tak snad z ní budu stejně nadšená, jako autor recenze.

Jestli jste si mysleli, že jsem do knihovny nalítla jen pro pátý a šestý díl Vampýrské akademie, tak vás vyvedu z omylu. Dvě knihy? Tak málo? Ani nápad. Já si postupně domů přitáhla těch knih více. První sérií, kterou jsem již nespočetněkrát přitáhla domů, a o několik měsíců později nedočtenou, ji vrátila do knihovny, je série Inkarceron. Jedná se o dulogii - Inkarceron a Sapphique. Důvodem, proč jsem se nyní po takové době dokopala k tomu knihy si přečíst, je zvědavost. Ano, až neuvěřitelná zvědavost. Je to pár let, co měl na motivy této knihy vzniknout film, který ale bohužel nikdy nevznikl. A teď po letech jsem si na to vzpomněla a řekla si, že je asi čas si knihy konečně přečíst, takže pokud se k nim tento měsíc dostanu, budu jenom ráda. Dále jsem pak náhodou v hromadě vrácených knih narazila na Dokonalý pár. Tuto knihu jsem četla několik let zpátky a byla jsem z ní nadšená! Jenže bohužel, další díly v knihovně nebyly, a stále nejsou. Škoda. Ale to vůbec nevadí, abych si nedala re-reading prvního dílu. Již si ho skoro nepamatuji, tak jsem zvědavá, co na knihu řeknu nyní. Podobně je na to kniha Tygrovo prokletí. I tu jsem si vzala náhodou, jednoduše jsem si řekla, je asi čas na re-reading. Pak jsem neodolala knize Chvíle před koncem, jelikož nedávno byl odhalen trailer na film! Knihu jsem také již jednou četla, povím vám, že pomalu a dost jsem ji nechápala, takže to nyní zkusím znovu, a nemůžu se dočkat. Pak tu mám Noční můry, opět něco lehkého a dětského na oddych. A v neposlední řadě rest posledního dílu Percyho Jacksona, Poslední z bohů. Rozhodně mi držte palce, protože jestli se prokoušu všemi těmito knihami, tak jsem borec.

Už končím, už končím, ještě poslední tři knihy, které bych si ještě tento měsíc ráda přečetla. První je kniha Výjimečná. Tuto knihu jsem sehnala s obrovskou slevou na stránkách Levných knih, a té ceně a obálce prostě nešlo odolat. Maličko mě ale mrzí, že jsme se nedočkali i zbylých dílů v českém překladu, pouze ve slovenském. Co se týče obsahu knihy, tak si již moc nevzpomínám, o čem kniha má být. Anotaci jsem si četla před nějakou dobou, ale hádám, že to má něco společného s tím, že svět je rozdělen podle vaší výjimečnosti, a naše hlavní hrdinka je výjimečná v zabíjení. Rozhodně se mám na co těšit! Pak tu mám další rest, což je Delirium. Tuto knihu mám snad již tři měsíce půjčenou od kamarádky, a jsem vážně ráda, že na mě ještě neječí, za to, že ji mám tak dlouho - pokud toto čteš, tak slibuju, že se polepším! Doufám, vážně moc bych si přála, tuto knihu stihnout ještě do konce roku, ale když se povídám na předchozí knihy, které bych si také ráda přečetla, tak jsem na obavách. A to nejlepší nakonec, první díl tetralogie Andělé, Pád. Tuto knihu jsem dostala někdy v počátcích jejího vydávání. Byla to žhavá novinka a já ji prostě musela mít, a taky se tak stalo. Musím uznat, že se mi Pád v té době velmi líbil, ale nyní si již nejsem jistá, co bych na tuto knihu řekla, takže je asi čas na re-reading. Zvláště když jsme se dočkali filmového zpracování této knihy, které je nám slibováno asi již tři roky. Já si ještě chvíli počkám, než bude film ke stažení na internetu, ale mezitím si budu krátit chvíle s knižní předlohou.

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Páni, kolik knih měsíčně přečteš? protože tohle je opravdu nekonečný seznam! Držím palce :)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ne..:D Asi šest nebo sedm, ale teď bude času víc, než bylo předchozí měsíce, takže snad se mi podaří přečíst mnohem více knih..:D Bylo by super přečíst všechny, ale zas takový blázen nejsem. Zatím to vím tak, že se nejprve pustím na knihy od Domina, pak na recenzáky, a nakonec na knihy z knihovny..:D Rozhodně mi drž mi palce, budu to potřebovat..:D

      Vymazat
  2. Vyjimecna je naprosto skvela. A ani me nemrzi ze nejsou dalsi dily. Protoze jedna kniha predchazi vyjimecne a druha zase je asi po deseti letech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, to jsem vůbec nevěděla, děkuju za info..:D Snad se mi bude líbit Výjimečná jako tobě..:)

      Vymazat
  3. Uvidíme co budeš říkat na Delirium :D pro mě to bylo hrozné utrpení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na to hrozně zvědavá, viděla jsem tu jednu epizodu ze stejnojmenného seriálu, ale nic moc..:D

      Vymazat
  4. Na to že nestíháš je to docela pěkný výčet "čtecích přání" - já bych tohle nestihla nejspíš až do příštích Vánoc.
    Já sama se už dlouho chystám na Pekelné stroje a Delirium. Nově mě teď zaujal Inkarceron. Co se Pádu týče, kdysi jsem se pročetla asi do půlky... ale vůbec si to nepamatuju. A že má být film? Tak to mi nesmí ujít :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, musím být přece pozitivní..:D Na sérii Pekelné stoje si rozhodně brzy najdi čas! Jednička se mi neskutečně líbila a věřím, že i dvojka za to rozhodně stojí..:D Delirium, no tak to je zatím ve hvězdách, jestli se mi bude líbit nebo ne..:D Filmové zpracování Pádu si také nemůžu nechat ujít, a jelikož si ještě počkám, než se to najde někde ke stažení, tak si mezitím dám re-reading knihy..:D

      Vymazat
  5. To jsou ale pořádné plány (moje sice nejsou o moc menší...) :D
    Vampýrská akademie a Nástroje smrti jsou moje TOPky, takže se samozřejmě chystám i na další díla/série těchto autorek a snad budu stejně nadšená :)
    První díl PJ mám půjčený taktéž z knihovny, tak snad se na něho v prosinci také dostane, jelikož je to jeden z mých obr restů :)
    Chvíle před koncem, Delirium, Dokonalý pár- to jsou knihy, do kterých se chci pustit už šíleně dlouho a pořád ještě nejsem schopná si na ně najít čas :(
    Pád je v mé knihovničce poměrně nově- neodolala jsem traileru k filmu a knihu si musela pořídit (vyšla mě na 25 Kč, takže si vůbec nestěžuji) :D
    No a málem bych zapomněla zmínit, že Perfekcionistky a Výjimečná mě dosti lákají :D
    Užij si čtení a ať toho splníš co nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být, jsem vážně pozadu, hlavně s knihami z knihovny. Těch se musím zbavit co nejdřív..:D Vampýrská akademie je suprová, prostě srdcovka..:D Mě osobně první díl Nástrojů smrti nezaujal, ale když jsem dočetla Mechanického anděla - a sakra jak se moc se mi to líbilo - rozhodla jsem se to s touto sérii zkusit znovu..:D Město z kostí mám doma, takže až se najde příležitost, tak si knihu určitě přečtu..:D I u mě je Percy Jackson velký rest, a zároveň ostuda..:D Od Ricka jsem prvně četla jeho sérii Bohové Olympu, ze které jsem byla úplně nadšená, a až teprve nyní jsem se dostala k Percymu. Poslední z bohů je poslední knihou v této sérii, a já bych ji už konečně ráda uzavřela..:D Chvíli před koncem si rozhodně musíš sehnat a přečíst, a to proto, že příští rok bude film se Zoey, která hrála Rose ve VA, v hlavní roli! ÁÁÁÁáá, totální nadšenost! Trailer vypadá fenomenálně a já si film nenechám ujít. Do Deliria jdu hlavně kvůli té jedné epizodě seriálu, a pak asi taky proto, že to vydalo CooBoo..:D Knihy Dokonalý pár a Pád jsem již jednou četla, ale jelikož si už vůbec nepamatuji o čem vlastně jsou, tak jsem si chtěla dát re-reading. U Pádu má na to vliv i trailer na film..:D A Perfekcionistky a Výjimečná..♥ Bože, jak já jsem za ně ráda, ale stále jsem se k nim nedostala! Jsem strašná ostuda..:D
      Děkuju a držím ti palce s tvými plány! :D

      Vymazat
  6. Inkarceron a Saphique... Ách, tuhle sérii totálně miluju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo, o důvod víc proč si ji prostě už musím přečíst!..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide