Měsíční chvástačka | Prosinec 2016

prosince 31, 2016


Konec měsíce je tady, takže to znamená, že je čas na měsíční chvástačku! Nikdy jsem neměla tak skvělý prosinec jako letos, jelikož na Vánoce moc knižních dárků nedostávám, spíše si pak knihy sama kupuji v lednu - slevy útočí! - jenže tentokrát se něco změnilo, a já pod stromečkem našla tolik knižních pokladů! Teď mě ale docela zajímá, kdy to všechno stihnu přečíst? 😊


Brácha mě tedy ohromně překvapil!...

Jak už nadpis prozrazuje, můj mladší bratr mě neskutečně dostal, když mi nadělil Půlnoční korunu, druhý díl Skleněného trůnu. Z prvního dílu jsem byla úplně v šoku, paf, a po druhém díle jsem tedy pořádně prahla, jenže ne a ne si ho pořídit! A když na mě kniha vykoukla z pod vánočního obalu, byla jsem přímo v sedmém nebi! Mám takovou radost z knihy, že bych se do ní nejraději pustila hned, jenže to bych pak nutně potřebovala pokračování - Dědičku ohně, Královnu stínů a Empire of Storms - které nemám. A k tomu tu na mě čeká pěkná hromádka jiných knih, takže Celeana si ještě chvilku bude muset počkat! 

Mamka je prostě nejlepší!...

Dále pak jsem od mamky pod stromečkem nalezla rovnou dvě knihy! I když o té jedné jsem věděla, a tou je Květy z půdy. Našla jsem ji v jednom malém knihkupectví společně s dalšími díly ve slevě, jenže se mi nechtělo brát si všechny, když nevím, zda se mi ta série bude líbit. Sice o knize moc nevím, ale má docela dobré hodnocení, takže se vážně těším! A druhou bombou, kterou mě mamka úplně oddělala, byla kniha Země příběhu - Kouzelné přání! Stejně jako po pokračování Skleněného trůnu, jsem toužila po této knize od Chrise Colfera. Původně jsem vůbec netušila, kdo to je, jenže pak když jsem zjistila, že hrál v Glee, tak jsem byla v šoku! Jsem tak strašně zvědavá na tuto jeho knihu až to snad není možné! Doufám, že se u nás dočkáme i dalších dílů!

Neodolala jsem, a sama jsem si pod stromeček nějaké knihy nadělila...

Dva dny před Štědrým dnem jsme si s mamkou udělali holčičí den, což znamená, že jsme jeli nakupovat. A já jsem samozřejmě nalítla do knihkupectví. Bohužel, nic moc tam neměli, ale přeci jen jsem si odtamtud něco odnesla - druhý díl Slzy, Vodopád! Slzu jsem dostala od kamarádky, a když už ten druhý díl byl za pár korun, tak proč ho nebrat? A pak ta obálka! Vím, že názory na tyto knihy nejsou nejlepší, ale já chci této sérii, a hlavně autorce, dát další šanci. A druhou knihou je It Ends With Us, kniha, která letos vyhrála na Goodreads v kategorii romány, a kdo ji napsal? No nikdo jiný, než Colleen Hoover! Colleen je ta nejlepší autorka všech dob, a velmi mě mrzí, že se jí u nás dostává tak malé pozornosti, takže s Novým rokem hodlám knihy od Colleen začít číst v angličtině, tak mi držte palce! A mimochodem, tato kniha se dočká v příštím roce svého divadelního zpracování! Ano, ne seriálového, či filmového, divadelního!

Poslední recenzní výtisky tohoto roku!... 

A to nejlepší nakonec! Na začátku měsíce jsem požádala nakladatelství Omega o zaslání knih Vadná a Knedlíček na recenzi, a oni mi vyhověli. Na knihu Knedlíček jsem četla tolik kladných recenzí, že už jsem to prostě nevydržela. I když bohužel, fanouškem obálky nikdy nebudu, jelikož si myslím, že je docela dost neslušná, a to ten příběh skrývající se za tou obálkou zní tak úžasně! A pokračujeme dál, k další ne moc oslnivé obálce. Dokonce ani kniha Vadná se nemůže chlubit krásnou obálkou - a to ji má v originále nádhernou! Anotace Vadné rozhodně nezní špatně, a to je co říct, když se i prodala práva na film! Ke knihám jsem se ještě nedostala, ale v nejbližší době se na ně chytám, a věřím, že mě obě překvapí!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Pěkné knihy. Ale já jsem žádnou z nich nečetla, ani jejich předchozí díly :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi nečetla Skleněný trůn?! To snad ani není možný!..:D Pokud tě žádná z nich nezaujala, nevadí, ale Skleněný trůn si rozhodně přečíst musíš! :D

      Vymazat
  2. Krásné přírůstky! :)
    Do všech knih S. J. Maas se plánuji pustit co nejdříve. Dvůr trnů a růží již mám doma a první tři díly ze Skleněného trůnu budou za chvilku doma také, takže se na ně šíleně těším :)
    Doufám, že novinka od Colleen vyjde i u nás, v překladu, protože na tu knihu slyším samou chválu.
    Jo a Květy z půdy jsou úžasné! :)
    Užij si čtení a přeji mnoho štěstí, zdraví a úžasných knih do nového roku 2017 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :D
      Určitě se do Sarah pusť co nejdříve! Je to fenomenální autorka a já se nemůžu dočkat, co si pro mě v dalších dílech - jak Dvoru trnů a růží, tak Skleněného trůnu - připravila! :D
      Také doufám, že se od Colleen dočkáme více jejích knih, jak starších, tak i novějších. Co vím, tak Yoli plánuje vydat Maybe Someday, kterou jsem četla dávno ve fanpřekladu, a hrozně moc se mi to líbilo. ♥
      Ooo, tak to mám o důvod víc se do Květů z půdy pustit, když říkáš, že jsou úžasné!
      Také ti přeji hodně zdraví, štěstí, knih a blogerských úspěchů v roce 2017! :)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide